8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Brugge Oostkamp voor je op een rij gezet:

97 reviews over Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp in het Nederlands

Absoluut voor herhaling vatbaar!

A.Reijnhout
23-6-2018

Super gastvrij, schoon, goed eten, prachtige kamer.

Gereisd Met partner in juni 2018

Super!

Laura
26-5-2018

Zoals iedere van der valk, weer een super hotel. Fijne bedden, fijne kussens (verschillende keuzes) en een heerlijk ontbijt. Badkamer schoon en een zeer aangename douche. Service van het hotel niets op aan te merken. Enige minpuntje is dat het terras aan de snelweg zijde zit dus heel ontspannen aan een glas wijn is het niet echt. Maar dat is voor ons geen reden tot slechte review. Weinig tot geen last ervaren van de verbouwing.

Geweldig goed hotel :)

Mira
16-5-2018

Ondanks de verbouwing en het daardoor bij aankomst aan de buitenkant het er niet echt aantrekkelijk uitziet, vonden wij het een geweldig hotel..! Mooie ruime kamers, mooie badkamer met stortdouche en ligbad Wij hadden kamer begane grond met tuintje Vriendelijk personeel . Mooie bar/ restaurant, en prachtige tuin/serre waar je kan chillen of eten Het ontbijt is supergoed..! Zeer uitgebreid..! Wij zijn Vd Valk fan, en deze krijgt ook weer een 10 van ons

Gereisd Met partner in mei 2018

Erg luxe Van der Valk hotel

JDN
15-11-2017

Het hotel ligt aan de rand van Oostkamp, een dorpje onder Brugge. Je kunt lopend naar het kleine centrum van Oostkamp, waar een paar restaurantjes zijn. De uitstraling van het hotel is erg luxe en het trekt daarom ook een speciaal publiek; op de parking staan nauwelijks standaard middenklasse auto's. Wij hadden het hotel voordelig geboekt via een veilingsite. Kamers zijn groot met ook veel luxe. Om onduidelijke redenen hadden wij een kamer die ingericht was voor een invalide. Als je wilde kon je onbeperkt champagne drinken bij het ontbijt (wij hadden ontbijt op zondag, dus mogelijk is dat alleen op die dag). Diner geen ervaring mee, wij hebben buiten het hotel gegeten. Vanuit Oostkamp ben je met de auto binnen een kwartier in Brugge.

Gereisd Met partner in november 2017

Netjes

Els
7-10-2017

Een echt vd valk hotel , prima kwaliteit ! Ontbijt was erg goed . De kamer was behoorlijk gehorig ,bij de receptie waren gratis oordoppen verkrijgbaar.

Gereisd Met partner in oktober 2017

Het was Super TOP

Wim en Marian
23-9-2017

Ontbijten met champagne,dat is nog eens lekker. En minder was de sauna in badkleding.(Liever ontkleed)

Gereisd Met partner in juni 2017

Geweldige kamers!!

Lianne goossens
5-8-2017

Dit hotel is zijn 4 sterren dubbel en dwars waard. Prachtige ruime kamers en geweldig ontbijt. Vanuit het hotel ben je in no time in Knokke en Oostende. Minpuntje: het lawaai van het verkeer.

Gereisd Met partner in juli 2017

Het hotel is geweldig. Mooie ruime en schone kamer

Fam Maas
6-6-2017

De ligging is wel iets meer dan 4 kilometer van Brugge maar ook met de fiets heel goed te doen. Een heerlijk kingsize bed en een grote badkamer met stortdouche en ligbad. Verder is op de kamer een klein koelkastje, koffie en thee facaliteiten en stond er een fles Cava klaar als verassing omdat we op huwelijksreis waren. Wij hadden een iets met de fiets arrangement. Heerlijk ontbeten in het restaurant en ook het diner was uit de kunst. De picknickmand viel tegen. Ipv een leuke mand met picknickkleed kregen wij een loei zware rugzak mee. Inhoud; Een paar broodjes verpakt in folie, twee appel, twee repen mars stukje kaas een glazen fles water en een fles wijn. Verder twee glazen, peper en zout molen en bestek. Had hier meer van verwacht. Een lekkere wrap of een salade en niet te vergeten een paar koelelementen. Tot slot was het een ontzettende domper dat tijdens het diner iemand geld heeft ontvreemd van onze kamer. Tip gebruik altijd de gratis kluis.

Prima in orde!

Stef
29-5-2017

Prachtih gelegen hotel met een ruime parking. Als u rookt krijgt u een terras. Wij kregen een gratis drankje van het huis met eigen keuze. Kamer was top, zeer proper en ruim. Wij hebben 1 overnachting gehad en geen last gehad van lawaai. Zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in maart 2017

Hier staat in alles de gast centraal

Goedhart
13-8-2016

Kamers top, service top, eten top Minder: ligging dichtbij snelweg en geluid daar van... Mooi glasscherm of bamboe in bakken zou kunnen helpen

Gereisd Met partner in augustus 2016

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp in Oostkamp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.