15 tips over Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp

• fam smit, 21-02-2014

Parkeer je auto in de parkeergarage Station Centrum. Voor € 3,50 sta je de hele dag en je wordt gratis met de bus naar het centrum van Brugge gebracht.

• apopka, 01-11-2011

De Carpaccio want die smelt op je tong;)

• Miep, 09-09-2013

Leuk om een dagje naar Brugge of Oostende te gaan!

• VakantieDame, 01-07-2013

Het eten is er erg goed ! Zeker de moeite waard om er zeker een keer te gaan dineren

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Brugge Oostkamp voor je op een rij gezet:

• mitch, 11-02-2013

Omgeving er mooi.Aanraders Brugge,Gent,KortijkOostende.

• Gerdie, 03-08-2012

Ga naar de stad Brugge met tal van bezienswaardigheden,leuke winkeltjes of maak en rondvaart door een van de vele grachten die Brugge rijk is. Lekker wijntje of pintje drinken op een van de vele terassen van de stad Brugge.

• pimmie89, 29-01-2012

Ontbijt en diner moeite waard om te doen!

• simone, 19-12-2011

Als je met de auto naar Brugge gaat parkeer dan bij het station. De hele dag parkeren voor € 2.50 en dan kan je op vertoon van je parkeerkaartje ook nog gratis met de bus van en/of naar het centrum als je geen zin hebt om te lopen want dat is ook prima te doen.

• Chris Timmer, 19-12-2011

Met de auto naar Brugge station in ca 10 minuten. Aldaar auto parkeren voor 2,50 euro de gehele dag. Met parkeerkaart gratis per bus naar centrum. Ideaal.

• Theo, 05-12-2011

Op 7 km afstand van werelderfgoed Brugge gelegen. Met de auto kun je tot in het centrum: parkeertarieven midden in centrum (parkeerkelder) heel acceptabel. Rit met taxi vanaf hotel is vrij prijzig. Ook tripje naar Oostende is goed te doen (met eigen vervoer). Auto geparkeerd bij het treinstation. Van daaruit is het ong. 5 minuten lopen naar het centrum.

• Timo, 13-11-2011

Mocht je de auto in Brugge kwijt willen, zoek dan eventueel een straat in de blauwe zone waar je 4 uur gratis kan staan met de parkeerschijf. Wij stonden op nog geen 5 minuten van het centrum.

• Vero, 07-11-2011

Tips: Brugge, Plopsaland en de hele Belgische kust. Heel gezellig.

• Edwin, 16-10-2011

In het centrum van Brugge zit een Italiaans restaurantje. Afhalen is beneden maar het restaurantgedeelte is boven. Het eten is fantastisch (zie foto)

• Vakantieganger, 13-01-2015

In het centrum van Brugge zit een heerlijk Indiaas restaurant!

• Boekhout, 17-08-2014

Haal het onderlaken van het bed en kijk naar het matras voor je gaat slapen.