Bed and Breakfast De Grote Linde

Bed and Breakfast De Grote Linde

9Fenomenaal

België, West Vlaanderen, Oostkamp

Op vakantie geweest naar De Grote Linde?

9Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

2 reviews over Bed and Breakfast De Grote Linde

• 9kurt197209-05-2013

onze eerste B&B ervaring

Voor de eerste keer naar een B&B en het was meteen een schot in de roos. Leen is super vriendelijk en je kan steeds bij haar terecht. Ook de boerderij ervaring was buitengewoon. Bij aankomst had ons zoontje schrik van die grote koeien. Als we 2 dagen later vertrokken, gaf hij de kleinste kalfjes al een flesje en aaide hij ze over hun kop. Behalve boerderij zijn er ook nog andere dingen te doen. Wij hebben oa. de foto wandeling gedaan. Met het prachtige weer was dit een meevaller. Jammer genoeg was waren we daar maar voor een verlengd weekend. We wilden nog zoveel doen. Hier kan je gerust een weekje verblijven zonder u te vervelen. Ook het ontbijt was lekker. Alles wat je thuis eet, stond op tafel. Wij gaan zeker nog eens terug !!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 9Borg13-05-2011

Fantastisch verblijf nabij Brugge

We zijn in april met vier gezinnen met kinderen naar De Grote Linde geweest. Elk gezin had zijn 'boerderijhuisje'. Op de 'Hooizolder' is het zeer groot en ruim en kunnen er tot 8 kinderen slapen. De huisjes zijn heel leuk ingericht en zeer netjes! En goede bedden! We hadden ook een aantal gemeenschappelijke ruimtes ter onze beschikking. Zo bijvoorbeeld was er een grote plaats met speelgoed voor de kinderen. Ook de keuken mochten we gebruiken. Er was ook de gezellige zitkamer met TV etc. En dan de boerderij zelf... een heerlijke plek! Leen is een superlieve dynamische meid. Zeer gastvrij, vriendelijk en bovenal dynamisch! Ook haar familie dragen we een warm hart toe want de verwelkoming was zo leuk (met lekkere taart) en tijdens het verblijf stonden ze steeds voor ons klaar, voor welke vraag dan ook! Kortom, voor ons een hele dikke aanrader! Niet twijfelen, boeken maar! Een uitstapje naar Brugge of eethuis 'De Zotte Mutse' is ook zéér leuk! TOPVERBLIJF onder de boerderijvakanties!!!!

Gereisd met vrienden in april 2011

Bed and Breakfast De Grote Linde info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin