Appartement Tussen Zee en Groen

AppartementWeer vandaag18°12°
Appartement Tussen Zee en Groen

1 review over Appartement Tussen Zee en Groen in het Nederlands

Fijne vakantie aan de Belgiese kust

Albert Bos
24-10-2017

Dit appartement heeft een uitstekende ligging,net iets buiten het centrum van Oostende en op slechts 50 meter van de zee en de halte van de Kusttram,het appartement heeft een groot balkon op het zuiden met zicht op de golf en renbaan ,er is een parkeerplaats in de kelder en een afgesloten ruimte voor fietsen.

Er is geen wifi in het appartement maar door gebruik te maken van de Wifi : PROXIMUS kan men iedere 24 uur 15 min gratis internetten.En dit alles voor zeer voordelige prijzen.Heerlijk eten kan men uitstekend bij Turks Restaurant aan de Alfons Pieterslaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tussen Zee en Groen in Oostende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tussen Zee en Groen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Tussen Zee en Groen scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.