Hotel Thevenetsterster

6.4Voldoende

België, West Vlaanderen, Oostende

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Thevenet?

6.4Voldoende

Tonen op kaart

27 reviews over Hotel Thevenet

• 8Fam. Rood17-09-2016

Plezant verblijf in Oostende!

Prima ligging en vriendelijke mensen. Hotel kan een likje verf gebruiken.

Gereisd met partner in september 2016

• 9sandra13-08-2015

rust aan zee

Het hotel is inderdaad ietwat verouderd maar voor de rest niets negatief te melden. De matras was iets te zacht, maar liever zacht dan keihard want dan slaap ik niet. Ik had een kamer achteraan en die was heel rustig, enkel de meeuwen hoorde je overdag. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, het ontbijt heel erg lekker. De kamer was netjes en de lift heel handig. Qua prijs kwaliteit zeker geen klachten, de zeurders mogen gerust elders zoeken aan die prijs, ik wens ze veel geluk. Ook ideale ligging vlakbij strand, centrum, zwembad. Ik ga zeker nog eens terug. Het was ook volzet dus waarschijnlijk toch genoeg tevreden klanten.

Alleen gereisd in augustus 2015

• 3esthervhaaften01-08-2012

Nooit meer

Kamer was zeer klein, mijn lange vriend lag met zijn voeten onderhand in de badkamer als we op bed lagen. Het bed was oud met kuilen erin. Bij aankomst waren de lakens nog vies, gelukkig wel snel vervangen door schone. Het ontbijt was prima mits je er vroeg bij bent anders ligt er alleen nog wit of bruin brood. De deur van onze kamer kon zelfs niet helemaal open en de badkamer had een schuifdeur ipv een gewoone deur erg ouderwets.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9petra jans31-07-2010

fijn hotel om in te vertoeven.

goed hotel.goede ligging, leuk vlakbij kust.aardige eigenaar.relaxt hotel.goed gegeten,algemene indruk...leuk,knus,schoon,netjes een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9Reine Béné31-01-2010

leuke ligging

super prijs/qualiteitvriendelijk onthaal en goed personeel. oud maar proper en super ontbijt

Gereisd met partner in januari 2010

• 7De Vos Marc21-08-2009

willen nog terug

vriendelijk ontvangst. ruime 3 pers kamer met afzonderlijke badkamer. heerlijk ontbijt. op 2 min van strand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8Janssens24-12-2008

Vaste stek in Oostende

Het hotel haaft van in het begin ons hart veroverd door het aangename welkom en de voorkomendheid van de eigenaars. Het ontbijt is zeker niet te versmaden en de ligging is ideaal.

Gereisd met partner in mei 2008

• 6Peeters22-02-2008

Waar al die negatieve beoordelinge vandaag komen snap ik niet goed.Onze kamer rook wel goed en er was zeker en vast wel schoongemaakt.Het eten is ons er zeker in de smaak gevallen.Lekker dicht bij het strand gelegen,dus ideaal voor toeristen zoals ons die niet heel de dag op hotel willen blijven kleven.Het was een aangenaam verblijf voor ons en keren er zeker nog eens heen.Echt, geweldige ligging!

Gereisd met partner in februari 2008

• 1Petro18-12-2007

Een heel slecht hotel voor mensen met een allergie. Kamer ruikt naar een volle asbak, veel te veel gestoffeerd. Het hele hotel is een paradijs voor microben, larven ..etc. Klantvriendelijkheid niet gevonden. Zonder meer sterren afnemen en liever sluiten die handel. Iedere franc daar spenderen is er een teveel.

Gereisd met partner in december 2007

• 4Anita28-10-2007

De benedenverdieping mooi gerstaureerd. Kamers: douche niet van deze tijd, matrassen doorgezakt, kamer veel te klein, sterke rooklucht, geen courant meubilair, verwarming slecht werkend. Er werd wel goed schoongemaakt.

Gereisd met familie in oktober 2007

1 tip over Hotel Thevenet

• esthervhaaften, 01-08-2012

Erg lekker dichtbij zee en lekker ijs aan de boulevard in de ijswinkel net na het casino. Het casino stelt niks voor. Verder is een bezoek aan de bunkers bij de atlantikwall een aanrader!

0 vragen over Hotel Thevenet

• Huishoudelijke apparatuurTV