Géén boekingskosten

Hotel Thermae Palace

BelgiëWest VlaanderenOostende

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Thermae Palace voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 149 reviews
+60/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 149 reviews

• Sportfaciliteiten

149 Reviews over Thermae Palace

• 8Lies23-04-2021

Binnenkort ronde twee!

Ik ben 20 april aangekomen bij het hotel met mijn wagen die ik op de parking van het hotel heb kunnen achterlaten. We hadden voor een zeezicht kamer gekozen en daar heb ik zeker geen spijt van gehad. Door Covid werd ons diner op de kamer geserveerd op ons gewenst uur. Na het heerlijke 2-gangendiner hebben we nog genoten van een strandwandeling. 's Ochtends konden we op ons gekozen tijdstip het ontbijt afhalen aan het ontbijtbuffet. De hele ervaring was corona-proof, dus we komen zeker nogmaals terug!

• 10A. Baeck06-01-2020

Een aanrader voor mensen met zintuigen !

Oostende 2de helft DEC 2019 Thermae Palace hotel : 2 N in superior kamer, 1st VD, ZZ. Dit hotel blijft ons "inpakken" : het monumentale gebouw, de galerijen, het strand, de zee. TP binnen en buiten = een ervaring voor de toerist met aandacht voor architectuur en kunst. Luxueus verblijven in een "levend" museum ! Onze kamer was heerlijk in elk opzicht ; groot, aparte badkamer voorzien van alle benodigdheden, afzonderlijk toilet. Een bed om te genieten ( uitstekende matras, veel kussens, prima donsdeken ) … en boven je luie tenen zie je de zee ! Het ontbijt had alles wat een hongerige en uitgeslapen mens kan wensen met daar bovenop 1 indrukwekkend interieur, zeezicht, een verse krant. We kozen ook voor een diner in dit mooie kader : lekkers uit de zee met vlotte en vriendelijke bediening. Via de strandpromenade loop je niet alleen langs de zee maar raak je ook makkelijk in het stadscentrum ( toen beladen met prettige kerstsfeer ! )

• 9wilfried17-07-2019

elk jaar meerdere verlengde weekends, geweldig

13 tot 16 juli 2019, familiekamer zeezicht, en extra kamer 2 personen

• 7Lassoie roger14-12-2018

Dommage manque de propreté

L'accueil est super la vue superbe une brasserie top mais un 4 étoiles avec de la poussière sur les lapamdaires .... les fils a nus donc dangereux pour débrancher... c dommage malgré tout on a payé plus de 250 euros 2 nuits petit dej vie sur mer .. un geste commercial ? [email protected]

• 10Patrick12-10-2018

Supe !

Prachtige lokatie, vriendelijk personeel, lekker eten, nette kamers ( ze zullen binnenkort gerenoveerd worden, maar alles was aanwezig, geen slecht woord van ons )

• 9Katty24-08-2018

Altijd zalig!

Zoals altijd een fijn verblijf gehad. We hadden een kamer met terras en zeezicht wat fantastisch was! Ruime kamer, heerlijke bedden en kussens, deugddoende sauna. De lieve (Nederlandse) dame van het ontbijt zoekt voor de gasten het beste plaatsje uit waarna je kan deelnemen aan een heerlijk ontbijtbuffet. Alles vers en keuze te over. Voor ons hét hotel wanneer we in Oostende zijn en dat is bijna elke maand! Tot binnenkort,

Katty & Philip

• 4Hans de Groot11-07-2018

Wat een oude zooi.

Zeker geen 4 sterren waard. Geen airco in de kamer. Peuken in de vensterbank. Toiletbril zit los. Behang hing los. Kozijnen en ramen zaten heel erg slecht in de verf. Teleurstellend diner met dunne entrecote en geen saus/dressing op de kropsalade. Kinderen die als personeel rondliepen bij het ontbijt en waar geen glimlach af kon. Kortom …..NOOIT meer.

• 4de Decker05-01-2018

Décus

D'abord, l'hotel est dépassé de nos jours. Loin d'être un 4 étoiles, peut-être 2 et encore. La chambre : mal insonorisée, matelas beaucoup trop mous, oreillers très très mauvais (remplis avec des cubes de mousse !!!) Porte fenêtre ferme mal, et il y avait du vent ... Salle de bain vétuste, abimée, vieillotte, mal finie, très triste... Salle de restaurant pour le petit déj. glauge, pas de nappe, rien. Les plats au restaurant de qualité très moyenne. Seul l'emplacement de cet hotel est top. Mais, même avec celà, beaucoup trop cher pour ce que c'est dans son ensemble.

• 10joost05-01-2018

Geweldig oud en nieuw arrangement

Geweldig oud en nieuw arrangement. Heerlijk relaxen in de sauna's en de zwembaden, lekker 4 gangen diner en tot slot een spetterend oud en nieuw feest. Zeker voor herhaling vatbaar. Complimenten voor de medewerkers van Thermae 2000 voor zo'n goede verzorging.

• 5Marielle15-11-2017

Nooit meer

Goede matrassen Goed restaurant Prachtige ligging

Regenwater stroomt kamer binnen Te warm op kamer Ontbijt niet echt geweldig, oud brood, eieren groen gekookt, roerei koud, rottende aardbeien. Het is gedateerd en vies

Hotel Thermae Palace info

• AirconditioningNiet beschikbaar