Hotel Thermae Palace ****

6,6

WebsiteLink naar website

Weer vandaag2°-4°

141 reviews over Hotel Thermae Palace in het Nederlands

Geweldig oud en nieuw arrangement

joost, 5-1-2018

Geweldig oud en nieuw arrangement. Heerlijk relaxen in de sauna's en de zwembaden, lekker 4 gangen diner en tot slot een spetterend oud en nieuw feest. Zeker voor herhaling vatbaar. Complimenten voor de medewerkers van Thermae 2000 voor zo'n goede verzorging.

Nooit meer

Marielle, 15-11-2017

Goede matrassen

Goed restaurant

Prachtige ligging

Regenwater stroomt kamer binnen

Te warm op kamer

Ontbijt niet echt geweldig, oud brood, eieren groen gekookt, roerei koud, rottende aardbeien.

Het is gedateerd en vies

Prima verblijf maar het hotel is op leeftijd

Bezoeker, 3-8-2017

Prachtig gelegen stijlvol oud hotel met veel historie wat je overal terug ziet. je hebt het gevoel te gast te zijn in een oud kasteel. Wij hadden een superior seaview kamer met enorm dakterras. De kamers zijn goed,bedden zijn perfect maar alles is erg oud en zou een goede renovatie en opfrisbeurt kunnen gebruiken. Oude met tegelverf geschilderde badkamer, afgebladderde kozijnen. Verwacht geen strak modern nieuw hotel. Alles functioneerde wel gewoon goed op onze kamer.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, en er is een mooi afgesloten parkeerterrein.

We hebben een aantal aanbieders voor Thermae Palace voor je op een rij gezet:

Mooi gelegen plekje aan het strand

Gerda Neven, 29-7-2017

Prachtige locatie MAAR dringend aan renovatie toe! Dit neemt niet weg dat het toch best een aanrader is ivm het eten en het heerlijke ontbijt.

Teleurgesteld.

BW, 26-7-2017

Enkele jaren geleden dat we er nog gelogeerd hebben, maar is er zeker niet beter op geworden. Onthaal was vriendelijk en fijn. De brasserie blijft fantastisch. Zeer lekker. De kamers zijn dringend aan een opknapbeurt toe. Oud en zeer vuil. Ontbijt is er zeker niet beter op geworden. Veel minder keuze. Of we nog terugkomen ? Ik denk het niet.

het was alweer uitstekend !

Baeck, 22-12-2016

we verbleven nog maar eens aan zee ... enkele dagen (3 nachten) en we deden dat natuurlijk te Oostende en zoals gebruikelijk in het Thermae Palace ... een superieur kamer (met zeezicht) ... alles was weer pico bello ! kamer, eten, bediening, personeel ... we zullen zeker nog terugkeren naar dit monument aan de kust

onpersoonlijk

Wim De Greef, 21-12-2016

Ik heb in november het champagne-arrangement besteld, evenement 'Boulevard de Champagne'.

Over de organisatie en het diner wens ik me tegenover jullie niet uit te spreken maar wel over het ontbijt.

In de prijs van het arrangement zat een champagne - ontbijt mee vervat (25 euro per persoon). De service en ontvangst bij het ontbijt was 'onbestaande', ik had verfijning en klasse verwacht in plaats van een onverschillige houding van wege het personeel.

Een champagne - ontbijt, het woord zegt het: is met champagne en geen goedkope, zuur smakende cava.

Een grote ontgoocheling.

Dit hotel reserveer ik niet meer.

Spijtig

Linos, 4-10-2016

Spijtig! Dat is het juiste woord. De ligging is fantastisch, het gebouw is fantastisch. Maar wat heeft men er van gemaakt! Vroeger was dit een warm hotel, met leuke brasserie waar altijd volk was en die open bleef tot 's avonds laat. Het personeel was vriendelijk, het eten lekker.

Na de overname en de "verbouwing" blijft daar niets van over. De sfeer is kil, personeel nauwelijks opgeleid, de prijs te hoog voor wat het nog is, het eten te duur en niet echt lekker, geen gezellige brasserie meer, maar iets groot en koud en leeg (brasserie Albert). Een voorbeeld van het "fantastische" management: als men telefonisch reserveert moet men 10 Euro bij betalen voor het werk. Een reden om onmiddellijk de telefoon toe te smijten. Ik snap niet waar men naar toe wilt. Misschien nog alleen congressen (waar men waarschijnlijk veel geld mee verdient)? Dat men dan eerlijk is en het hotel sluit voor "gewone" gasten.

We betaalden meer dan 150 Euro voor een kamer (met zeezicht, ontbijt, zonder balkon). Voor dat geld wil je toch wat? In de kamer: wifi werkt niet (was volgens de receptie al de ganse week....) en er is een minibar, maar er zit niets in!!!!! En ook nog 12,5 Euro voor de parking!

Veel te duur en aan vernieuwing toe.

Mie, 2-10-2016

Net terug van een weekendje Oostende. Erg oud geworden , kamers niet zoals op de foto. Hadden een suite met zeezicht en was helemaal niet zoals we hadden verwacht. Terras gewoon vies, ook aan renovatie toe en zelfs levensgevaarlijk voor kindjes. Normaal was er een minibar voorzien die wij niet hadden op de kamer. Tijdens het ontbijt was er een erg onbeleefde dame die ons eigenlijk duidelijk heeft gemaakt dat we om 10u buiten moesten. Ze begonnen dan ook alles al af te ruimen. De hoofdingang (zoals op foto) is ook niet de ingang. Die bevind zich helemaal langs de zijkant langs een klein deurtje. Staat ook slecht aangegeven. Wil je 's avonds nog iets gaan drinken ? In het hotel zelf is er geen bar meer open en niks te doen. Heel jammer !!! Enkel de ligging is prachtig en van het hotel zelf valt iets fenomenaal te maken .

Ontbijt dame

Hannah, 18-8-2016

Erg genoten van ons verblijf aan zee, enigste minpuntje was het ontbijt. Oude nederlandse dame van het ontbijt is erg chagerijnig en onvriendelijk!

We hebben een aantal aanbieders voor Thermae Palace voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thermae Palace in Oostende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thermae Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thermae Palace scoort een 6.6 uit 10 op basis van 148 reviews.