Hotel Thermae Palace

Tonen op kaart

Contact

154 reviews over Hotel Thermae Palace

• 10A. Baeck06-01-2020

Een aanrader voor mensen met zintuigen !

Oostende 2de helft DEC 2019 Thermae Palace hotel : 2 N in superior kamer, 1st VD, ZZ. Dit hotel blijft ons "inpakken" : het monumentale gebouw, de galerijen, het strand, de zee. TP binnen en buiten = een ervaring voor de toerist met aandacht voor architectuur en kunst. Luxueus verblijven in een "levend" museum ! Onze kamer was heerlijk in elk opzicht ; groot, aparte badkamer voorzien van alle benodigdheden, afzonderlijk toilet. Een bed om te genieten ( uitstekende matras, veel kussens, prima donsdeken ) … en boven je luie tenen zie je de zee ! Het ontbijt had alles wat een hongerige en uitgeslapen mens kan wensen met daar bovenop 1 indrukwekkend interieur, zeezicht, een verse krant. We kozen ook voor een diner in dit mooie kader : lekkers uit de zee met vlotte en vriendelijke bediening. Via de strandpromenade loop je niet alleen langs de zee maar raak je ook makkelijk in het stadscentrum ( toen beladen met prettige kerstsfeer ! )

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    9wilfried17-07-2019

elk jaar meerdere verlengde weekends, geweldig

13 tot 16 juli 2019, familiekamer zeezicht, en extra kamer 2 personen

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2018
    10Patrick12-10-2018

Supe !

Prachtige lokatie, vriendelijk personeel, lekker eten, nette kamers ( ze zullen binnenkort gerenoveerd worden, maar alles was aanwezig, geen slecht woord van ons )

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Katty24-08-2018

Altijd zalig!

Zoals altijd een fijn verblijf gehad. We hadden een kamer met terras en zeezicht wat fantastisch was! Ruime kamer, heerlijke bedden en kussens, deugddoende sauna. De lieve (Nederlandse) dame van het ontbijt zoekt voor de gasten het beste plaatsje uit waarna je kan deelnemen aan een heerlijk ontbijtbuffet. Alles vers en keuze te over. Voor ons hét hotel wanneer we in Oostende zijn en dat is bijna elke maand! Tot binnenkort,

Katty & Philip

Gereisd met partner in augustus 2018

• 4Hans de Groot11-07-2018

Wat een oude zooi.

Zeker geen 4 sterren waard. Geen airco in de kamer. Peuken in de vensterbank. Toiletbril zit los. Behang hing los. Kozijnen en ramen zaten heel erg slecht in de verf. Teleurstellend diner met dunne entrecote en geen saus/dressing op de kropsalade. Kinderen die als personeel rondliepen bij het ontbijt en waar geen glimlach af kon. Kortom …..NOOIT meer.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10joost05-01-2018

Geweldig oud en nieuw arrangement

Geweldig oud en nieuw arrangement. Heerlijk relaxen in de sauna's en de zwembaden, lekker 4 gangen diner en tot slot een spetterend oud en nieuw feest. Zeker voor herhaling vatbaar. Complimenten voor de medewerkers van Thermae 2000 voor zo'n goede verzorging.

Gereisd met partner in december 2017

• Oude reviews

5Marielle15-11-2017

Nooit meer

Goede matrassen Goed restaurant Prachtige ligging

Regenwater stroomt kamer binnen Te warm op kamer Ontbijt niet echt geweldig, oud brood, eieren groen gekookt, roerei koud, rottende aardbeien. Het is gedateerd en vies

Gereisd met partner in november 2017

• 7Bezoeker03-08-2017

Prima verblijf maar het hotel is op leeftijd

Prachtig gelegen stijlvol oud hotel met veel historie wat je overal terug ziet. je hebt het gevoel te gast te zijn in een oud kasteel. Wij hadden een superior seaview kamer met enorm dakterras. De kamers zijn goed,bedden zijn perfect maar alles is erg oud en zou een goede renovatie en opfrisbeurt kunnen gebruiken. Oude met tegelverf geschilderde badkamer, afgebladderde kozijnen. Verwacht geen strak modern nieuw hotel. Alles functioneerde wel gewoon goed op onze kamer. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, en er is een mooi afgesloten parkeerterrein.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Gerda Neven29-07-2017

Mooi gelegen plekje aan het strand

Prachtige locatie MAAR dringend aan renovatie toe! Dit neemt niet weg dat het toch best een aanrader is ivm het eten en het heerlijke ontbijt.

Gereisd met partner in juni 2017

• 5BW26-07-2017

Teleurgesteld.

Enkele jaren geleden dat we er nog gelogeerd hebben, maar is er zeker niet beter op geworden. Onthaal was vriendelijk en fijn. De brasserie blijft fantastisch. Zeer lekker. De kamers zijn dringend aan een opknapbeurt toe. Oud en zeer vuil. Ontbijt is er zeker niet beter op geworden. Veel minder keuze. Of we nog terugkomen ? Ik denk het niet.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

9 tips over Hotel Thermae Palace

• Brenda, 27-06-2013

Ja door de ligging kan je natuurlijk prachtige wandelingen maken en bij goed weer heb je directe toegang om op het strand te liggen

• florent, 13-06-2013

wij hadden een arrangement geboekt met elke avond eten in The Paddock. Volgens ons aan te raden, natuurlijk kan je ook opteren om in Oostende te gaan eten, aanbod genoeg.

• Jeff Vets, 17-05-2013

op zaterdagavond super diner met kaarslicht en zicht op de lichtjes van de bootjes die voorbij varen, terwijl men een dansje kan doen met live muziek.

0 vragen over Hotel Thermae Palace

Hotel Thermae Palace info

• Aantal sterrensterstersterster
    • VerzorgingHalfpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk