Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

31 Reviews over Ter Streep

• 3Anke28-09-2019

Geen 2de keer meer

Bij hotel ter streep zullen wij geen 2de keer meer verblijven.

Bij aankomst in onze kamer was het vuilbakje niet leeg gemaakt, kamer veroudert, stopcontacten zitten los in de muur.

Toen we ons smiddags wouden douche bleek dat wij geen warm water hadden, bij melding van dit probleem bleek dat er niet genoeg druk stond op de ketel en zou het minstens 45min duren eer we ons konden douche, daar gingen we niet op wachten. s'avonds bij terug keer op onze kamer bleek dat we nog altijd geen warm water hadden, opnieuw melding gedaan hiervan bij de receptie. Uiteindelijk was er pas om 21u30 terug warm beschikbaar op onze kamer.

Prijzen die in de boek vermeld staan van drank in de bar komen niet overeen met de werkelijke prijs die je moet betalen

Ter compensatie hiervan hebben we 5euro korting gehad ... Dit zijn dingen die niet mogen gebeuren in een hotel met gasten. Ons zien ze hier niet meer terug!

• 10d verzijden26-07-2019

ben samen met dochter die nog revaliderend is naar

prima hotel vriendelijk onvangst door personeel prima ontbijt wat nodig is goede bedden en ook kan je in de bar lekker releaksen met een drankje zeker volgende keer weer naar dit hoten

• 6Lianne16-09-2016

Simpel maar goed te doen

Erg simpel hotel. Netjes en al het noodzakelijke was aanwezig. Prima voor een (paar) nachtje(s), maar wij zouden hier niet te lang blijven. Ligt wel dicht bij het strand en een parkeergarage.

Het ontbijt was niet erg uitgebreid, maar voor ieder wat wills. Het personeel had wat vriendelijker mogen zijn en de kamers waren vrij gehorig met niet zo mooi uitzicht.

• 8Wilfried10-09-2016

Mooie vakantie

Kamer 62 zeer mooi ,en groot alleen verouderd bad ,overvloedig en mooi ontbijt in vernieuwde ontbijtzaal Vriendelijk personeel ,kom er zeker terug .

• 4David dc10-07-2016

Geen aanrader!

Wij hadden een familiekamer nummer 15 . 2 kranen in het appartement waarvan 1 werkt .tv op vtm regelmatig gepixelt scherm zeer iritant .we waren ingechekt om 13u en dag nadien om 14.30u was er nog steeds geen kuisvrouw langs geweest om vuilbakje te verversen de vuile tassen te vervangen en de vuile handdoeken te vervangen.geen parking , voor het hotel mag je amper 15min parkeren je bent verplicht om aan de randparking te parkeren of ondergrondse. Het ontbijt is niet zo uitgebreid als verwacht.prijs kwaliteit niet naar onze verwachtingen spijtig genoeg.

• 10Nicky07-05-2016

Gemoedelijk hotelletje in het centrum van Oostende

Hartelijk ontvangst, goede gastheer aan de bar, simpel ontbijtje maar alles was er en vooral de heerlijk verse fruitsalade. Alles is vlakbij en dus goed te voet te doen. Propere kamers met voldoende ruimte. Sommige badkamers mogen nog gerenoveerd worden.

• 1Brigitte01-05-2016

Nooit meer

Niet kunnen slapen van de rookgeur in de kamer. Chauffage koud !!!

• 4Fam.Lowist13-02-2016

Zeer verouderd!

We kregen een "update" naar een grotere kamer (62), zeer verouderde kamer met vies tapijt, bed waar je de veren door voelt,badkamer met veel losgekomen tegels,vieze rooster in de vloer en toilet waar wormpjes in lagen (walgelijk). Ontbijt is wel uitgebreid en verzorgd. Geen reclame voor een 2e keer, jammer!!

• 4wouter11-08-2015

verouderd!!

Amai hier mogen ze eens dringend vernieuwen de vloerbekleding komt omhoog overal muffe geur ontbijt van lage kwaliteit producten

• 8Ivonne14-10-2014

zeer goede prijs/kwaliteit

vriendelijk onthaal, goed onderhouden, rustig gelegen cosy kamer, ontbijt perfect in orde met alles erop en eraan (ruime keuze broodsoorten), ons hondje Cava (King Charles Spaniel) was er meer dan welkom ! Bovendien is de ligging ook perfect : vlak naast een mooi park en vlakbij winkels, zeedijk, enz.. Een aanrader voor een verlengd weekend in Oostende !

Hotel Ter Streep info

• AirconditioningNiet beschikbaar