Hotel 't Kruishof

104 reviews over Hotel 't Kruishof in het Nederlands

Zalig

Mieke
5-5-2018

Super charme hotel,het voelt echt als thuiskomen,heel lieve gastvrouw,lekker uitgebreid ontbijt,comfort kamer met een heel mooi zicht op de landingsbaan maar totaal geen hinder van ondervonden,de ligging was voor ons ideaal,rustig,een fijne wandeling tot aan zee of trammetje,een echte aanrader. Wij gaan zeker terug.

Super gezellig

Richard
9-4-2018

We hebben er al verschillende malen verbleven, telkens top! Mooie kamers, lekker ontbijt, trampoline en voetbalpleintje voor de kids. Parking bij het Kruishof zelf. Het ligt vlak bij de luchthaven van Oostende, maar daar heb je geen last van 😀

Prima, het gevoel van thuis komen

Laermans
21-12-2017

Een geweldige gastvrouw, die u op uw wenken bediend.

uitstekend!

dirk
27-11-2017

Aangepaste kamer was ruim en voorzien voor mindervaliden!

Super weekend aan zee met de kinderen en familie!

Kindvriendelijk logeren aan zee
2-11-2017

Eindelijk een hotel gevonden waar we met onze vier kinderen op één kamer kunnen slapen. We kregen een zeer ruime kamer met een aparte kinderkamer met twee stapelbedden. De verschillende kazen bij het ontbijt zijn zeer lekker en de verschillende fruitsappen zijn een pluspunt. De kinderen kunnen zich vermaken op de trampoline, de go-carts, de schommels, het voetbalterreintje, enz...Het strand is op wandelafstand en de kusttram zijn op wandelafstand. Dit hotel is zeker de moeite waard en wij komen zeker en vast nog eens terug.

zwaar overschat

okidoki
15-10-2017

- ruime parking

- kleine kamer/badkamer

- veel hinder van de opstijgende vliegtuigen (luchthaven Oostende ligt vlak achter de B&B

- beperkt ontbijt

--> gebakjes zijn binnen de 2 minuten op, kan een hele tijd duren voor er nieuwe gebracht worden en die zijn dan binnen 20 seconden ook weer op

--> eitjes worden gebracht in een klein pannetje, op zich wel een keer leuk maar als je met 3 personen een eitje vraagt (hetzelfde eitje), dan hebben we om het kwartier 1 pannetje gekregen dus moesten als het ware om beurt eten !!

Aanrader!

Michel & Vera
18-9-2017

Ideale ligging voor Oostende en omgeving te bezoeken. Geen minpunten.

Zéér vriendelijke eigenaars en steeds bereid om je te helpen bij om het even welke vragen!

Zeker voor herhaling vatbaar

Henri Trudo
18-9-2017

Vriendelijke ontvangst. Gezellige en rustige omgeving alhoewel gelegen nabij het vliegveld. Geen of heel weinig hinder ondervonden van het nabij gelegen vliegveld.

uitstekend

nicole en jef
14-9-2017

alleen mensen die niet goed kunnen stappen zullen het moeilijk hebben om aan het stand te geraken.

wij kijken telkens uit naar ons volgend verblijf .

want waar het goed is kom je terug.

" Uitstekend kindvriendelijke charmehotel "

Familie Verschueren
6-8-2017

Zeer kindvriendelijk en proper hotel met lekker uitgebreide ontbijt.

Mooi en gezellig interieur en met een landelijke uitzicht.

Lekker goed geslapen, ongeacht het vliegveld en drukke baan.

Goede uitvalbasis om te fietsen ( leuke fietsroutes ).

Het openbaar vervoer ( bus en kusttram ) zeer gemakkelijk en niet te ver ( er zijn prijs voordelige zevendaagse abonnementen ).

Lekkere restaurants in de nabije buurt.

Ook het strand op amper 15min wandelen, zeer rustig en niet te druk.

Kortom een aanrader !

Bovendien een lieve en klasse gastvrouw, charmant en altijd goed gehumeurd.

Bedankt Caroline en je heel gezin.

We komen zeker terug.

We hebben een aantal aanbieders voor 't Kruishof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Kruishof in Oostende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Kruishof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 't Kruishof scoort een 9.18 uit 10 op basis van 104 reviews.