Hotel 't Kruishof

108 reviews over Hotel 't Kruishof in het Nederlands

Het was fantastisch

lieve en Valere
13-8-2018

Het voelde als thuiskomen, nadat we hier vorig jaar ook verbleven.

Heerlijke 5 dagen in een heel warm verblijf

Super!

Greet Martin
21-7-2018

Rustige, landelijke omgeving maar toch het strand dichtbij, weinig last van de luchthaven! Tram of bus op 10min. wandelen. Uitgebreide info over eetgelegenheden in Mariakerke / Stene ideaal voor de fietser of wandelliefhebber. Geen restaurant maar wel zeer verzorgd ontbijt met persoonlijke service en streekproducten. Mooie kamers met aandacht voor details.

Heel mooie accommodatie!

Penders Nadine
10-7-2018

Alles was TOP! De kamer, de gemeenschappelijke ruimte, de ontvangst en gastvrijheid, super vriendelijke gastvrouw, wat een uitgebreid ontbijt in een prachtig kader. Gratis parking, overal vlakbij. Ook voor de kids een uitstekende locatie.

Toplocatie aan de kust!

IVO HUYBRECHTS
29-6-2018

Aan de rand van Oostende: weg van de drukte en het straatlawaai, ligt dit pareltje, vlakbij de luchthaven van Oostende. Je zou denken dat je daar lawaaihinder van ondervindt. Helemaal niet. Het is eerder een bijkomende sensatie.

Het hotel noemt zich niet ten onrechte charmehotel en heeft alles wat je van een hotel kan verwachten. Vriendelijke en attente gastheren, ruime kamers, een ontspanningsruimte,een ontbijt waar werkelijk niets ontbreekt. En hoeveel verschillende fruitsappen!

Een grote parking, waarvoor je in de stad meestal moet bij betalen. Een fatsoenlijke fietsenstalling. Eigenlijk kom ik niet zo vaak aan de Belgische kust, meer aan de Nederlandse. En moest dit hotel aan de Nederlandse kust liggen: ik boekte het keer op keer. En niet omdat er in Nederland geen degelijke hotels zijn. Integendeel.

Bovendien voor de prijs moet je het niet laten, die is prijs/kwaliteit super.

Zalig

Mieke
5-5-2018

Super charme hotel,het voelt echt als thuiskomen,heel lieve gastvrouw,lekker uitgebreid ontbijt,comfort kamer met een heel mooi zicht op de landingsbaan maar totaal geen hinder van ondervonden,de ligging was voor ons ideaal,rustig,een fijne wandeling tot aan zee of trammetje,een echte aanrader. Wij gaan zeker terug.

Super gezellig

Richard
9-4-2018

We hebben er al verschillende malen verbleven, telkens top! Mooie kamers, lekker ontbijt, trampoline en voetbalpleintje voor de kids. Parking bij het Kruishof zelf. Het ligt vlak bij de luchthaven van Oostende, maar daar heb je geen last van 😀

Prima, het gevoel van thuis komen

Laermans
21-12-2017

Een geweldige gastvrouw, die u op uw wenken bediend.

uitstekend!

dirk
27-11-2017

Aangepaste kamer was ruim en voorzien voor mindervaliden!

Super weekend aan zee met de kinderen en familie!

Kindvriendelijk logeren aan zee
2-11-2017

Eindelijk een hotel gevonden waar we met onze vier kinderen op één kamer kunnen slapen. We kregen een zeer ruime kamer met een aparte kinderkamer met twee stapelbedden. De verschillende kazen bij het ontbijt zijn zeer lekker en de verschillende fruitsappen zijn een pluspunt. De kinderen kunnen zich vermaken op de trampoline, de go-carts, de schommels, het voetbalterreintje, enz...Het strand is op wandelafstand en de kusttram zijn op wandelafstand. Dit hotel is zeker de moeite waard en wij komen zeker en vast nog eens terug.

zwaar overschat

okidoki
15-10-2017

- ruime parking

- kleine kamer/badkamer

- veel hinder van de opstijgende vliegtuigen (luchthaven Oostende ligt vlak achter de B&B

- beperkt ontbijt

--> gebakjes zijn binnen de 2 minuten op, kan een hele tijd duren voor er nieuwe gebracht worden en die zijn dan binnen 20 seconden ook weer op

--> eitjes worden gebracht in een klein pannetje, op zich wel een keer leuk maar als je met 3 personen een eitje vraagt (hetzelfde eitje), dan hebben we om het kwartier 1 pannetje gekregen dus moesten als het ware om beurt eten !!

We hebben een aantal aanbieders voor 't Kruishof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Kruishof in Oostende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Kruishof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 't Kruishof scoort een 9.18 uit 10 op basis van 108 reviews.