Hotel 't Kruishofstersterster

Tonen op kaart

113 reviews over Hotel 't Kruishof

• 10Fam Van den Eede01-11-2019

uitstekend

Het is een mooie locatie , het hotel is zeer goed verzorgd en met veel stijl ingericht .De kamers zijn top , niets op aan te merken , een zeer goede douche en comfortabele bedden. Het ontbijt is fantastisch alles is aanwezig en als je iets anders nodig hebt dan zorgt de gastvrouw ervoor ,kortom een dikke pluim voor 't Kruishof

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Stefaan Romeyns20-08-2019

Daar gaan we terug!

Gewoon Top! Zeer goede ontvangst, klantvriendelijk. Weg van het drukke strand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Jean Appeltans15-08-2019

één woord : geweldig .

Fijne en ruime kamers. Mooie badkamer met alles erop en eraan. Elke dag kamer en bed fijn opgemaakt en opgeruimd. Caroline is een fijne gastvrouw gelijk al jaren. Kan iedereen 't Kruishof aanraden. Midden in de natuur en toch kort bij de kuststeden. En zeker niet te vergeten het lekkere ontbijt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Isabelle Luyckx15-04-2019

Zalige plek voor het hele gezin

Mooie ruime en nette kamers met alles wat je nodig hebt. Heerlijk uitgebreid en lekker ontbijt. Zeer kindvriendelijk. Vele speelmogelijkheden buiten en prachtig zicht. De gastheer en gastvrouw zijn hartelijk, je voelt je welkom.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    10Fonny en Diane20-09-2018

Top! Top! Top!

Geweldige locatie voor te fietsen en tot rust te komen!

Gereisd met partner in september 2018

• 9lieve en Valere13-08-2018

Het was fantastisch

Het voelde als thuiskomen, nadat we hier vorig jaar ook verbleven. Heerlijke 5 dagen in een heel warm verblijf

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Greet Martin21-07-2018

Super!

Rustige, landelijke omgeving maar toch het strand dichtbij, weinig last van de luchthaven! Tram of bus op 10min. wandelen. Uitgebreide info over eetgelegenheden in Mariakerke / Stene ideaal voor de fietser of wandelliefhebber. Geen restaurant maar wel zeer verzorgd ontbijt met persoonlijke service en streekproducten. Mooie kamers met aandacht voor details.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Penders Nadine10-07-2018

Heel mooie accommodatie!

Alles was TOP! De kamer, de gemeenschappelijke ruimte, de ontvangst en gastvrijheid, super vriendelijke gastvrouw, wat een uitgebreid ontbijt in een prachtig kader. Gratis parking, overal vlakbij. Ook voor de kids een uitstekende locatie.

Gereisd in juli 2018

• 10IVO HUYBRECHTS29-06-2018

Toplocatie aan de kust!

Aan de rand van Oostende: weg van de drukte en het straatlawaai, ligt dit pareltje, vlakbij de luchthaven van Oostende. Je zou denken dat je daar lawaaihinder van ondervindt. Helemaal niet. Het is eerder een bijkomende sensatie. Het hotel noemt zich niet ten onrechte charmehotel en heeft alles wat je van een hotel kan verwachten. Vriendelijke en attente gastheren, ruime kamers, een ontspanningsruimte,een ontbijt waar werkelijk niets ontbreekt. En hoeveel verschillende fruitsappen! Een grote parking, waarvoor je in de stad meestal moet bij betalen. Een fatsoenlijke fietsenstalling. Eigenlijk kom ik niet zo vaak aan de Belgische kust, meer aan de Nederlandse. En moest dit hotel aan de Nederlandse kust liggen: ik boekte het keer op keer. En niet omdat er in Nederland geen degelijke hotels zijn. Integendeel. Bovendien voor de prijs moet je het niet laten, die is prijs/kwaliteit super.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Mieke05-05-2018

Zalig

Super charme hotel,het voelt echt als thuiskomen,heel lieve gastvrouw,lekker uitgebreid ontbijt,comfort kamer met een heel mooi zicht op de landingsbaan maar totaal geen hinder van ondervonden,de ligging was voor ons ideaal,rustig,een fijne wandeling tot aan zee of trammetje,een echte aanrader. Wij gaan zeker terug.

Gereisd met partner in mei 2018

3 tips over Hotel 't Kruishof

• greet, 24-05-2012

niet te lang wachten, want alles is heel vlug gereserveerd door de vaste klanten, die elk jaar opnieuw komen,dus op tijd zijn

• kums, 22-08-2014

aanrader: de nieuwe familie suite

• Roger Deglein, 05-12-2014

Apero Fish Palace (oostende centrum) is een unieke combinatie van viswinkel , tapasbar en restaurant met supervers, superlekker en superbetaalbaar eerlijk eten op je bord. Het kan dus.

0 vragen over Hotel 't Kruishof

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieExpress check-in & check-out
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen