Géén boekingskosten

Hotel Serge

BelgiëWest VlaanderenOostende

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Serge voor je op een rij gezet:

5.3MatigScore uit 25 reviews

5.3MatigScore uit 25 reviews

25 Reviews over Serge

• 3Diane30-01-2019

Nooit meer : beduveld en nooit bereikbaar.

Dit hotel is niet bereikbaar per mail of telefoon. Op vast telefoonnummer nemen ze niet op, op gsm bellen en boodschap achterlaten heeft ook geen effect. Mails sturen : geen antwoord. Bij aankomst in het hotel moet je een nummer bellen dan komt een dame opendoen, communiceren met haar ging niet heb niet kunnen achter halen welke taal deze dame sprak. In gebarentaal kwamen we weten hoe laat het ontbijt was de volgende dag. Registratie in dit hotel is niet nodig, geen voucher afgeven, geen ID laten zien, niets. Bij de check out heb ik betaald met mijn creditcard, de volgende maand werd er nog 2 x geld van mijn creditcard afgehaald door het hotel.

• 9Paul Ledegem13-09-2018

Aanrader

Ligging - Prijs - Kalmte .

• 10T.B12-07-2018

Never ever again.

Terrible Nights with violent Hotelguests and police interacting. Never was as scared like there before.

• 1BAILLIU PATRICK14-05-2018

pas d'acceuil est resté sur la carreau

je suis arrivé le 22 mars pas d'acceuil porte close chambre louée a quelqu'un d'autre vu que je suis arrivé une demie heure aprés il a encaissé les 75 euro d'après vous il devait me retourner 35 euro et rien n'est fait plus jamais j'aurai confiance à ce genre de personne malhonnete merci

• 1Eveline Keppens09-11-2017

318 euro gestolen!

We hebben bij aankomst contant betaald aan een blonde dame die half Frans sprak, voor de rest een soort Baltische taal. We vroegen een betaalbewijs, maar dit "verstond ze niet", niet in het Nederlands, Frans, Engels of Duits.

We vroegen bij uitcheck om de bagage daar te laten omdat we naar het strand wilden en dit was geen probleem. Rond 16h kwamen we terug in het hotel om de bagage op te halen en het hotel was gesloten! Er hing een telefoonnummer op de deur, hier hebben we zeker 20x naar gebeld, berichten gestuurd en voicemails ingesproken, maar geen reactie.. Na 1,5u wachten kwam er een andere gast buiten die ons dan gelukkig heeft binnen gelaten. Dit is toch gewoon onaanvaardbaar?!

Meer dan een maand na datum wordt tot onze grootste verbazing het bedrag nogmaals afgeschreven van de credit card. Ik vond 318 euro al veel voor dit hotel, maar 636 euro is gewoon belachelijk.

• 2Rachelle30-09-2017

Slecht

Vreselijk hotel. Wij boekten een famieliekamer met 7. Wat wij aantroffen waren 7 bedden, gepropt op een twee of hooguit drie persoonskamer. We hadden een parkeerplek gereserveerd, dit bleek een overvolle garagebox waar geen volledige auto in paste. Het was vies, kapot en muf. Vreselijk. Raam kon niet dicht, stopcontacten lagen bijna overal eruit. Tegels in de badkamer zaten los. Ik kan nog even doorgaan maar de conclusie is dat hotel serge geen aanrader is. Eigenaren of iemand met beslissingsbevoegdheid niet aanwezig of te pakken te krijgen. Slecht!!!!

• 3LenmarV13-08-2017

Vergane glorie, allesbehalve een aanrader.

Inchecken. Niemand aanwezig. Op deur vermeld telefoonnummer 4 maal gebeld en voicemail ingesproken zonder resultaat. Pas na een half uur en nogmaals bellen eindelijk contact met info over inchecken via code sleutelkast. Klachten na inchecken telefonisch en de volgende ochtend mondeling doorgegeven. Hier wordt helaas niet serieus mee omgegaan. (Het is druk dus alles kan niet perfect gaan.) De meest storende zaken: De schoonmaak van de kamer en douche/toilet is slecht. Haren van voorgangers zaten nog op de douche tegels en het zand van diverse voorgangers lag nog in de kamer. Dweil, bezem of stofzuiger worden niet gehanteerd. De stoppen van wastafel en bad ontbraken. De balkondeur is alleen met enig "geweld" te openen of te sluiten. Maar nog erger zijn de veiligheidsvoorzieningen. De noodverlichting in de lift is defect/gesloopt. Verlichting in de trappenhal werkt maar gedeeltelijk. Personeel is maar beperkt (in de ochtend) aanwezig dus contact is moeizaam. Ook bij uitchecken was niemand te bekennen.

• 10pietro04-06-2017

goed

geen grote luxen maar bed en ontbijt

• 9Fam Leusink18-04-2016

Prima hotel

Hotel Serge is een prima hotel voor zijn prijs en kwaliteit. Wij hadden een ruime kamer (kmr nr 4), het was schoon en de receptionist was zeer vriendelijk. Ook het ontbijt was prima.

• 4Denise02-04-2016

Nooit meer

Eenmaal aangekomen in het hotel, viel het ons gelijk al op dat er geen aangename geur in het hotel hing. De linnenkarren stonden nog in de gangen en de lichten deden het niet bij de trappen. Toen we op de kamer kwamen, rook het hier ook zeer on aangenaam, het toilet was niet schoongemaakt en de linnen van de bedden zaten nog onder de vuiligheid. We zijn terug naar onder gelopen en hebben onze kamer sleutel ingeleverd. Daarbij zagen we dat de receptiemedewerker een glas wijn aan het nuttigen was, ik vind dit zeer onprofessioneel en niet netjes naar de gasten. Er werd ons verteld dat we de volgende dag terug moesten komen omdat de directie van 09.00 tot 17.00 aanwezig zou zijn. Toen we om 11.30 arriveerden waren deze niet aanwezig en werd ons probleem niet begrepen. Ook nu was de receptionist weer een glas alcohol aan het nuttigen. Voor mij is dit een zeer slechte ervaring geweest.

Hotel Serge info

Het complex