Appartement Sauvignon Oostende

43 reviews over Appartement Sauvignon Oostende in het Nederlands

Dikke pluim

Steven
26-6-2018

Alles binnen handbereik, bakker, slager, winkelstraat, terrasjes .....

Zeer mooie en ruime locatie

Zoals de vorige keren was het weer top.

Erik Donne
18-6-2018

Alles top, proper , ruim appartement met alles voorzien.Goede ligging.Ten zeerste aan te raden

Fantastisch vakantieappartement

Kenneth callens
30-5-2018

Toffe locatie in hartje oostende, heel mooi app. Kijken iedere keer weer uit naar ons verblijf daar, ideaal voor jonge mensen met kleine kinderen, veel speelgoed aanwezig, ook voor oudere mensen, rust gegarandeerd, ook de aanwezige fietsen zijn een pluspunt, voor ons het ideale vakantieverblijf

Prettig weekje aan zee tijdens paasverlof.

Martine
19-4-2018

Op gebied van kasteninhoud is alles aanwezig, ook voor kinderen.

En de fietsen vond ik ook reuze.

Wat ontbrak was een kastje in de living om spullen zoals iPhone, lader, handtas op te leggen.

Zeker gebruik maken van de gratis parking in het grote park, want de betaalparkings zijn duur.

Wasspelden waren nergens te vinden.

opnieuw super!

familie Ferré
9-1-2018

Oostende in de winter (ons tweede bezoek): zeer leuk appartement, modern, praktische zeker met kinderen. grote plus: de kast met speelgoed! Zowel opa - oma als kleindochter (4.5 jr) hebben genoten. Locatie top: 5 min van het strand, 2 min van de winkels, 5 min van winterpret en lichtstraat.

Heel goede communicatie voor aankomst en alle nodige info in huur map. Een aanrader!

Debode- Balcaen
29-11-2017

Goed gelegen,mooie moderne inrichting, ruim geïnformeerd door de eigenaars.

Nancy - Sauvignon Team, Eigenaar, 2-12-2017

Beste Maureen

Allereerst bedankt voor uw review. Het verbaasd ons echter dat u kiest om ons een score van 6 te geven, dit terwijl u toch wel heel positief was in het briefje dat u achterliet en alle mails. Indien u bemerkingen heeft, tips, ontevredenheid, dan horen wij het graag zodat we hieruit kunnen leren.

Alvast bedankt en tot ziens! :)

mooi en modern

Lena en Yves
14-11-2017

zeer centraal en toch rustig

mooi ingericht

proper en netjes

Rosa renquin
4-11-2017

Alles is hier top , heel proper gezellig en heel centraal gelegen

Aanrader voor gezin met jonge kinderen.

Ans
17-10-2017

Het gratis gebruik van de fietsen van de eigenaars was een meerwaarde voor ons verblijf.

Een zeer aangenaam verbliijf

Dimitri Vander Linden
12-10-2017

Bij het reserveren was er een zeer goede communicatie.

Tijdens het verblijf hebben we goed kunnen gebruik maken van de aanwezige faciliteiten.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sauvignon Oostende in Oostende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sauvignon Oostende zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.