Appartement Sauvignon Oostende

53 reviews over Appartement Sauvignon Oostende

• 2019
    9Enza30-07-2019

Goed gelegen

Alles dicht bij maar toch rustig Prima geregeld . Zeer snelle communicatie Modern en nette app. Pluspunt de fietsen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Camille19-07-2019

Super!

Ieder jaar brengen wij een weekend door met vrienden in Oostende. Sinds 3 jaar verblijven wij in Sauvignon Oostende en zijn wij heel tevreden! Proper, op wandelafstand van winkels en het strand, ruim, mooi ingericht,... Alsook de contactpersonen van Sauvignon Oostende zijn heel correct, steeds bereikbaar, vriendelijk,...

Hopelijk tot volgend jaar zou ik zeggen!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Naziha19-07-2019

Mooie locatie

Appertement is proper en mooi ingericht.heeft alles wat je nodig hebt.kindvriendelijk.ik heb er echt genoten samen met mijn kinderen. Alles is dichtbij op loopafstand. Zeker aan te raden.wil er zeker terug .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Mario spitaeld09-07-2019

Het voelt als thuiskomen

App sauvignon is gelegen in het centrum van Oostende, en toch voel je niet de drukte van het toerisme. Het strand is vlakbij. Het is ruim, sfeervol ingericht, alles is aanwezig om er een heerlijke vakantie door te brengen of gewoon even tussenuit voor een weekend. Het voelt als thuiskomen

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Cathoir04-06-2019

Een comfortabel appartement

Overal ben je direct ter plaatse bij winkelstraat ,de spar goed gelegen

Gereisd in mei 2019

• 8Erik Donne07-05-2019

Alles toppie

Reeds meerdere keren waren wij hier en we blijven terugkomen.Alles prima geregeld;Top appartement, goed contact met de eigenaars.Goede ligging enz enz

Gereisd met partner in april 2019

• 10Sofie27-01-2019

Super!

Heel mooi en verzorgd appartement! Alle faciliteiten voor kinderen zijn aanwezig (speelgoed, badje, potje, fietsstoel, ...), waardoor je ook weinig zelf nog weinig hoeft mee te sleuren voor een vakantie met de kids! Wij en onze kinderen hebben alvast genoten van ons verblijf en komen zeker nog een keertje terug!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 9Dimitri Gijbels10-01-2019

Echt genieten.

Genoten van 10 dagen Oostende in dit prachtige appartement. Mooi versierd in de kerstsfeer. Wij komen zeker nog terug. 😉

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 2018
    8Tom05-12-2018

Met de trein naar Oostende

Centraal gelegen locatie op wandelafstand van trein station. Het appartement is ruim en vrij nieuw en rustig gelegen. In de zomermaanden is het er aangenaam fris -zonder airco-. Ook is strand, winkel en horeca is op wandel afstand - wij hebben onze auto niet gemist. De hinder door zeevogels is op deze locatie beperkt in tegenstelling tot bijvoorbeeld een locatie aan de haven (waar het echt wel een probleem is). Belangrijkste kritiek is de onheldere onvolledige prijsopgave: Eerst betaal je vooraf de volledige verblijf inclusief "service kosten". Achteraf kwam nog onverwacht een tweede en behoorlijke factuur ook verplicht vooraf te betalen voor eindschoonmaak. Wat zijn dan die service kosten? Want ook bedlinnen en handdoeken moest je zelf meebrengen ...

Sauvignon Oostende, Eigenaar, 28-12-2018

Beste Tom. Ik betreur uw ongenoegen wat betreft de service kosten. Graag wil ik dit verduidelijken. Aangezien u huurde via touroperator, zijn de servicekosten puur voor touroperator en niet voor ons. Dat is dus de fee die u aan touroperator moet betalen als gast en niet aan ons. Als u rechtstreeks boekt, komen er geen extra kosten bij behalve schoonmaak. We zijn nochtans heel transparant geweest in onze communicatie en hebben dit alles meteen gemeld na uw boeking op touroperator, waarna u de boeking ook nog kon annuleren indien gewenst. Ik hoop dat u hiermee voldoende info heeft en dit in de toekomst kan vermijden als u andere vereisten heeft.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Meert Frans & Ria04-12-2018

Graag tot de volgende keer!

Super!!

Dit is zeker een aanrader! We komen graag terug en we genieten elke keer van het verblijf!

Gereisd met partner in oktober 2018

0 tips over Appartement Sauvignon Oostende