Appartement Sauvignon Oostende

Meer appartement info

58 reviews over Appartement Sauvignon Oostende

• 10fam. Ferré04-09-2020

ideaal met jonge kinderen

ons derde verblijf, nog altijd aan te raden, mooi proper appartement, midden in het centrum maar toch rustige straat, dicht bij alles. zeer leuk om met kinderen te verblijven, er ligt speelgoed in de kinderkamer. In tijden met corona: ontsmettings materiaal (ook een +punt).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 10Wim De Block01-09-2020

Perfecte vakantielocatie

Mooi, groot en licht appartement waar we nu al voor het derde jaar naartoe komen. Perfecte uitvalsbasis voor winkelcentrum, restaurants, strand, e.d.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 10Camille05-08-2020

Tot volgend jaar!

Ondertussen het 4e jaar dat wij in Sauvingon Oostende logeren. Keer op keer zijn wij heel tevreden! Dicht gelegen bij de winkelstraat en de dijk, proper en een heel aangenaam appartement. Ook tijdens tijden van corona wordt heel goed rekening gehouden met de maatregelen en is voldoende hygiëne voorzien. Dank je wel voor alweer een aangenaam verblijf en hopelijk tot volgend jaar!

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 10Mario Spitaels02-08-2020

Thuiskomen in vakantiemodus

Dit appartement in hartje Oostende, dichtbij winkelstraat, uitgaansbuurt, zee en strand en toch o zo rustig gelegen. Toplocatie. Sfeervol modern ingericht met alle comfort. Hygiëne maatregelen ivm Corona zijn super. Proper en hygiënisch. Kom hier meermaals per jaar met partner, met kids, enzovoort

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 9Erik Donne28-07-2020

Appartement met alle troeven.

Het voelde weer als thuiskomen.We zijn deze keer in Corona tijden geweest en weer was aan alles gedacht.Alles was ontsmet en alle benodigdheden om het ontsmet en proper te houden voor jezelf en de volgende huurders was in overvloed aanwezig.We hebben dit verblijf mogen verzetten omdat de eigenlijke boeking tijdens de lockdown was maar de eigenaars maakten hier geen enkel probleem van.Wij komen hier al jaren en de eigenaars proberen altijd hun gasten op de eerste plaats te zetten en staan voor alles open.Wat ik in de vorige revieuws nog niet vermelde is dat we beide een lichamelijke handicap hebben en ook hiervoor dit appartement geschikt is door zijn lift en zijn centrale ligging in Oostende.Dus samengevat een absolute aanrader.

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    9Enza30-07-2019

Goed gelegen

Alles dicht bij maar toch rustig Prima geregeld . Zeer snelle communicatie Modern en nette app. Pluspunt de fietsen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Camille19-07-2019

Super!

Ieder jaar brengen wij een weekend door met vrienden in Oostende. Sinds 3 jaar verblijven wij in Sauvignon Oostende en zijn wij heel tevreden! Proper, op wandelafstand van winkels en het strand, ruim, mooi ingericht,... Alsook de contactpersonen van Sauvignon Oostende zijn heel correct, steeds bereikbaar, vriendelijk,...

Hopelijk tot volgend jaar zou ik zeggen!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Naziha19-07-2019

Mooie locatie

Appertement is proper en mooi ingericht.heeft alles wat je nodig hebt.kindvriendelijk.ik heb er echt genoten samen met mijn kinderen. Alles is dichtbij op loopafstand. Zeker aan te raden.wil er zeker terug .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Mario spitaeld09-07-2019

Het voelt als thuiskomen

App sauvignon is gelegen in het centrum van Oostende, en toch voel je niet de drukte van het toerisme. Het strand is vlakbij. Het is ruim, sfeervol ingericht, alles is aanwezig om er een heerlijke vakantie door te brengen of gewoon even tussenuit voor een weekend. Het voelt als thuiskomen

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Cathoir04-06-2019

Een comfortabel appartement

Overal ben je direct ter plaatse bij winkelstraat ,de spar goed gelegen

Gereisd in mei 2019

Appartement Sauvignon Oostende info