Appartement

46 reviews over Appartement Sauvignon Oostende in het Nederlands

Super!

Sofie,
27-1-2019

Heel mooi en verzorgd appartement!

Alle faciliteiten voor kinderen zijn aanwezig (speelgoed, badje, potje, fietsstoel, ...), waardoor je ook weinig zelf nog weinig hoeft mee te sleuren voor een vakantie met de kids!

Wij en onze kinderen hebben alvast genoten van ons verblijf en komen zeker nog een keertje terug!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Echt genieten.

Dimitri Gijbels,
10-1-2019

Genoten van 10 dagen Oostende in dit prachtige appartement. Mooi versierd in de kerstsfeer. Wij komen zeker nog terug. 😉

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Met de trein naar Oostende

Tom,
5-12-2018

Centraal gelegen locatie op wandelafstand van trein station. Het appartement is ruim en vrij nieuw en rustig gelegen. In de zomermaanden is het er aangenaam fris -zonder airco-. Ook is strand, winkel en horeca is op wandel afstand - wij hebben onze auto niet gemist.

De hinder door zeevogels is op deze locatie beperkt in tegenstelling tot bijvoorbeeld een locatie aan de haven (waar het echt wel een probleem is).

Belangrijkste kritiek is de onheldere onvolledige prijsopgave: Eerst betaal je vooraf de volledige verblijf inclusief "service kosten". Achteraf kwam nog onverwacht een tweede en behoorlijke factuur ook verplicht vooraf te betalen voor eindschoonmaak. Wat zijn dan die service kosten? Want ook bedlinnen en handdoeken moest je zelf meebrengen ...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Sauvignon Oostende, Eigenaar, 28-12-2018
Beste Tom. Ik betreur uw ongenoegen wat betreft de service kosten. Graag wil ik dit verduidelijken. Aangezien u huurde via touroperator, zijn de servicekosten puur voor touroperator en niet voor ons. Dat is dus de fee die u aan touroperator moet betalen als gast en niet aan ons. Als u rechtstreeks boekt, komen er geen extra kosten bij behalve schoonmaak. We zijn nochtans heel transparant geweest in onze communicatie en hebben dit alles meteen gemeld na uw boeking op touroperator, waarna u de boeking ook nog kon annuleren indien gewenst. Ik hoop dat u hiermee voldoende info heeft en dit in de toekomst kan vermijden als u andere vereisten heeft.

Graag tot de volgende keer!

Meert Frans & Ria,
4-12-2018

Super!!

Dit is zeker een aanrader! We komen graag terug en we genieten elke keer van het verblijf!

Gereisd met partner in oktober 2018

Fijne tijd doorgebracht

Minne sara,
30-11-2018

Mooi en verzorgd app ook voor wie met kinderen gaat zeer kind vriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

Dikke pluim

Steven,
26-6-2018

Alles binnen handbereik, bakker, slager, winkelstraat, terrasjes .....

Zeer mooie en ruime locatie

Gereisd met vrienden in juni 2018

Zoals de vorige keren was het weer top.

Erik Donne,
18-6-2018

Alles top, proper , ruim appartement met alles voorzien.Goede ligging.Ten zeerste aan te raden

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastisch vakantieappartement

Kenneth callens,
30-5-2018

Toffe locatie in hartje oostende, heel mooi app. Kijken iedere keer weer uit naar ons verblijf daar, ideaal voor jonge mensen met kleine kinderen, veel speelgoed aanwezig, ook voor oudere mensen, rust gegarandeerd, ook de aanwezige fietsen zijn een pluspunt, voor ons het ideale vakantieverblijf

Gereisd anders in mei 2018

Prettig weekje aan zee tijdens paasverlof.

Martine,
19-4-2018

Op gebied van kasteninhoud is alles aanwezig, ook voor kinderen.

En de fietsen vond ik ook reuze.

Wat ontbrak was een kastje in de living om spullen zoals iPhone, lader, handtas op te leggen.

Zeker gebruik maken van de gratis parking in het grote park, want de betaalparkings zijn duur.

Wasspelden waren nergens te vinden.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

opnieuw super!

familie Ferré,
9-1-2018

Oostende in de winter (ons tweede bezoek): zeer leuk appartement, modern, praktische zeker met kinderen. grote plus: de kast met speelgoed! Zowel opa - oma als kleindochter (4.5 jr) hebben genoten. Locatie top: 5 min van het strand, 2 min van de winkels, 5 min van winterpret en lichtstraat.

Heel goede communicatie voor aankomst en alle nodige info in huur map. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

Appartement info

• Aantal personen7 tot 8

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sauvignon Oostende in Oostende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sauvignon Oostende zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.