9,4

Weer vandaag5°-2°

39 reviews over Appartement Sauvignon Oostende in het Nederlands

opnieuw super!

familie Ferré, 9-1-2018

Oostende in de winter (ons tweede bezoek): zeer leuk appartement, modern, praktische zeker met kinderen. grote plus: de kast met speelgoed! Zowel opa - oma als kleindochter (4.5 jr) hebben genoten. Locatie top: 5 min van het strand, 2 min van de winkels, 5 min van winterpret en lichtstraat.

Heel goede communicatie voor aankomst en alle nodige info in huur map. Een aanrader!

Debode- Balcaen, 29-11-2017

Goed gelegen,mooie moderne inrichting, ruim geïnformeerd door de eigenaars.
Nancy - Sauvignon Team, Eigenaar, 2-12-2017

Beste Maureen

Allereerst bedankt voor uw review. Het verbaasd ons echter dat u kiest om ons een score van 6 te geven, dit terwijl u toch wel heel positief was in het briefje dat u achterliet en alle mails. Indien u bemerkingen heeft, tips, ontevredenheid, dan horen wij het graag zodat we hieruit kunnen leren.

Alvast bedankt en tot ziens! :)

mooi en modern

Lena en Yves, 14-11-2017

zeer centraal en toch rustig

mooi ingericht

proper en netjes

Rosa renquin, 4-11-2017

Alles is hier top , heel proper gezellig en heel centraal gelegen

Aanrader voor gezin met jonge kinderen.

Ans, 17-10-2017

Het gratis gebruik van de fietsen van de eigenaars was een meerwaarde voor ons verblijf.

Een zeer aangenaam verbliijf

Dimitri Vander Linden, 12-10-2017

Bij het reserveren was er een zeer goede communicatie.

Tijdens het verblijf hebben we goed kunnen gebruik maken van de aanwezige faciliteiten.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Super, volgend jaar terug boeken

Kenneth callens, 12-10-2017

Geweldige accomodatie, rustig en toch in het centrum, bijzonder geschikt voor mensen met kinderen, of zoals wij zonder,veel speelgoed aanwezig voor minder goede dagen, de slaapkamers zijn voldoende ruim en voorzien van grote kleerkasten, keuken is volledig uitgerust en bevat alles wat nodig is, ook de living eetkamer is groot genoeg voor een aangenaam verblijf, tevens kan men gebruik maken van de fietsen die zich in de stalling bevinden, wat ook weer een pluspunt is, kunnen niets negatiefs zeggen over de accomodatie, hebben er een geweldige week beleefd en boeken zeker terug voor 2018

Super verblijf

Tarald Rotsaert, 20-9-2017

Het appartement is ruim en goed gelegen, niet te ver van de zee en vlak bij het centrum.

Het is rustig gelegen en alles is aanwezig in het appartement.

Het enigste nadeel is de "kinderkamer", voornamelijk het bed. Misschien is het beter om twee aparte bedden te voorzien. Als 20 jarige was bovenste stapelbed veel te laag op het onderste. Wat niet zo comfortabel was. Daarnaast was alles tip top in orde en hebben we onvergetelijk verblijf gehad.

Alles was binnen kleine wandelafstand10 min

Rita, 10-9-2017

Het appartement is goed verzorgd, alles is aanwezig om er een geslaagde vakantie van te maken. Ook is alles heel goed bereikbaar zowel winkelstraat , station als de zee, en toch is het appartement gelegen in een heel rustige straat , geen lawaai dus in de avond Wij waren zonder kinderen maar de aparte speelhoek in de kinderkamer is zeker goed meegenomen voor wie met kinderen gaat.

tiptop;voor herhaling vatbaar

jean, 20-7-2017

rustige ligging en toch overal vlakbij. grandioos appartement.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sauvignon Oostende in Oostende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sauvignon Oostende zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sauvignon Oostende scoort een 9.44 uit 10 op basis van 40 reviews.