Appartement Sauvignon Oostende

Weer vandaag1°-2°
Appartement Sauvignon Oostende
9,3

Laatste review

Centraal gelegen locatie op wandelafstand van trein station. Het appartement is ruim en vrij nieuw en rustig gelegen. In de zomermaanden is het er aangenaam fris -zonder airco-. Ook is strand, winkel en horeca is op wandel afstand - wij hebben onze auto niet gemist.

De hinder door zeevogels is op deze locatie beperkt in tegenstelling tot bijvoorbeeld een locatie aan de haven (waar het echt wel een probleem is).

Belangrijkste kritiek is de onheldere onvolledige prijsopgave: Eerst betaal je vooraf de volledige verblijf inclusief "service kosten". Achteraf kwam nog onverwacht een tweede en behoorlijke factuur ook verplicht vooraf te betalen voor eindschoonmaak. Wat zijn dan die service kosten? Want ook bedlinnen en handdoeken moest je zelf meebrengen ...

44 reviews over Appartement Sauvignon Oostende in het Nederlands

Met de trein naar Oostende

Tom,
5-12-2018

Graag tot de volgende keer!

Meert Frans & Ria,
4-12-2018

Super!!

Dit is zeker een aanrader! We komen graag terug en we genieten elke keer van het verblijf!

Fijne tijd doorgebracht

Minne sara,
30-11-2018

Mooi en verzorgd app ook voor wie met kinderen gaat zeer kind vriendelijk

Dikke pluim

Steven,
26-6-2018

Alles binnen handbereik, bakker, slager, winkelstraat, terrasjes .....

Zeer mooie en ruime locatie

Zoals de vorige keren was het weer top.

Erik Donne,
18-6-2018

Alles top, proper , ruim appartement met alles voorzien.Goede ligging.Ten zeerste aan te raden

Fantastisch vakantieappartement

Kenneth callens,
30-5-2018

Toffe locatie in hartje oostende, heel mooi app. Kijken iedere keer weer uit naar ons verblijf daar, ideaal voor jonge mensen met kleine kinderen, veel speelgoed aanwezig, ook voor oudere mensen, rust gegarandeerd, ook de aanwezige fietsen zijn een pluspunt, voor ons het ideale vakantieverblijf

Prettig weekje aan zee tijdens paasverlof.

Martine,
19-4-2018

Op gebied van kasteninhoud is alles aanwezig, ook voor kinderen.

En de fietsen vond ik ook reuze.

Wat ontbrak was een kastje in de living om spullen zoals iPhone, lader, handtas op te leggen.

Zeker gebruik maken van de gratis parking in het grote park, want de betaalparkings zijn duur.

Wasspelden waren nergens te vinden.

opnieuw super!

familie Ferré,
9-1-2018

Oostende in de winter (ons tweede bezoek): zeer leuk appartement, modern, praktische zeker met kinderen. grote plus: de kast met speelgoed! Zowel opa - oma als kleindochter (4.5 jr) hebben genoten. Locatie top: 5 min van het strand, 2 min van de winkels, 5 min van winterpret en lichtstraat.

Heel goede communicatie voor aankomst en alle nodige info in huur map. Een aanrader!

Debode- Balcaen,
29-11-2017

Goed gelegen,mooie moderne inrichting, ruim geïnformeerd door de eigenaars.

Nancy - Sauvignon Team, Eigenaar, 2-12-2017

Beste Maureen

Allereerst bedankt voor uw review. Het verbaasd ons echter dat u kiest om ons een score van 6 te geven, dit terwijl u toch wel heel positief was in het briefje dat u achterliet en alle mails. Indien u bemerkingen heeft, tips, ontevredenheid, dan horen wij het graag zodat we hieruit kunnen leren.

Alvast bedankt en tot ziens! :)

mooi en modern

Lena en Yves,
14-11-2017

zeer centraal en toch rustig

mooi ingericht

proper en netjes

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sauvignon Oostende in Oostende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sauvignon Oostende zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.