Hotel Royal Astrid

Hotel Royal Astrid
6,2

167 reviews over Hotel Royal Astrid in het Nederlands

Matig hotel. Inrichting laat al veel gebruiksporen zien. Niet over de vloerbekleding nagedacht. Laminaat met kieren....stof op de kasten.

Opvallend schoenpoets doekjes in bekers voor spoelen van je mond in de badkamer.

Verder koffie niet te drinken. Bij alles wat je besteld dien je een bon te ondertekenen.

Personeel met een kort lontje aan de receptie, gauw geïrriteerd. Zeer warme kamers mn in de nacht, je kan zelf niets regelen. Veel lawaai van de weg voor het raam ( zou je die open willen zetten ivm warmte). Trambaan voor het hotel hoor je echter niet.

Wellness resort wordt aangegeven als 500 m2 echter van matige kwaliteit. Kranen doen het niet. Aanbod is wel prima. zwembad mag geen naam hebben.

Ligging van het hotel prima tov strand. Echter er wordt veel nieuwe bestrating aangelegd waardoor hotel niet bereikbaar is met auto. Zou handig zijn om te weten voor je afreist.

Geweldige midweek gehad.

Brabant
15-3-2018

Fijn hotel eveneens ontbijt en sauna.

Nooit meer

Diane
23-2-2018

Elektriciteit werkte niet

Plinten stonden verticaal tegen de muur te wachten op herstelling

Avondeten : het leek alsof het zoutvat er was ingevallen.

Geen vriendelijk onthaal

Om heel kort te zijn : Nooit meer!!

Gelukkig was het weer prima.

Leuk verblijf!

Lauren Saeys
6-2-2018

Wij hadden een superior kamer geboekt voor 1 nacht.

+ punten:

- propere kamer,

- goede service

- drankjes aan de bar zijn goede prijs kwaliteit

- punten:

- In de wellness is er een bepaalde ruimte waarin iedereen je kon zien van buiten, dit voelde onprettig

- we hadden een mooi uitzicht maar werden om 7 u al gewekt door de tram en mensen op straat die je heel duidelijk hoorden. De ramen zijn dus toe aan vervanging

- het licht in de gang gaat niet uit in de nacht en was zeeer veel doorheen de nacht door en scheen in onze kamer.

- er was wat schimmel te bespeuren in de siliconen van de douche.

- 10 u uitchecken is zeer vroeg, zeker als je maar om 15 u mag inchecken. Wij hadden toch de volle 24 u willen genieten van onze kamer! ! ! Tenslotte betaal je daar ook voor.

- lange wachttijden voor drinken aan de bar, Ik ben 3x iemand moeten gaan roepen aan de balie om te drinken!

Prima

Ronald
26-11-2017

Prima hotel met vriendelijk personeel.

Goed ontbijt ruime keuze.

Kamer ruim en modern ingericht, maar hier en daar wat aandachtspunten.

Wellness is een pluspunt voor het hotel. Helaas was er geen ruimte om buiten af te koelen.

prima verblijf

wendy
19-10-2017

1 nacht verbleven in het hotel. vriendelijke ontvangst. de receptioniste legde ons keurig uit dat aan de overkant van de weg geparkeerd kon worden voor 1 euro per 24 uur in tegenstelling tot 19 euro op hun parkeerplaats. Op ongeveer 4 minuten loopafstand een prima parkeerplek gevonden.

De kamer was prima. schoon. apart toilet. regendouche met aparte doucheslang. koelkast. Wij zaten op de 3de etage. we moesten een enorm lange gang door om bij de kamer te komen vanaf de lift.

wellness was mooi. een aantal themaruimtes met een whirlpool, sauna en stoombad. Er was ook een zwembad.

Ontbijt was goed verzorgd. wel erg druk en veel tafeltjes dicht bij elkaar.

De ligging van het hotel is perfect. het strand/ boulevard is aan de overkant, aan de andere kant is een winkelstraatje.

Teleurstellend

Nadine R.
18-10-2017

Muffe kamers ,onvriendelijk behandeld.

Nooit meer en zeer klant onvriendelijk

Esther v S.
15-10-2017

Ik ben nog nooit in mijn leven zo onvriendelijk behandeld !

Niet alleen het receptie personeel is kortaf en arrogant (schouder ophalend ) .we kregen direct bij aankomst het gevoel niet echt welkom te zijn.

S'avonds volgde nog een aanvaring met de man( chef ?) van het restaurant die ons zeer onbeschoft heeft behandeld.

De wellness is wel heel mooi met vriendelijk personeel.

Leuke wellness en excellente keuken !

Boud Derkoningen
24-9-2017

Parkeren is een probleempje...

Slecht/Matig hotel

Marc van Wijnen
25-8-2017

Redelijk hotel,

Personeel erg onvriendelijk en kort af.. bij het ontbijt kon er nog geen goedemorgen af.. Wij hadden onze auto in de garage gezet,, nou ja garage, meer een afval dump plaatst van oude materialen.. Hotel is gewoon oud , maar de kamers waren erg nieuw , schoon en recent verbouwd.

Geen airco wij verbleven op de 4e verdieping (bovenste) daar stond de hele dag de zon op dus erg warm , ook s'nachts met het raam open..

Ontbijt was redelijk , geen topper. smerige koffie en droge broodjes..

Matig hotel, wij kiezen de volgende keer een ander! Hotel geeft 3 sterren aan, maar 2 was beter geweest.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Astrid in Oostende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Astrid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.