Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

191 Reviews over Royal Astrid

• 6Gerda Knoop30-06-2022

Moeilijk!

Nooit extra betalen voor kamer met balkon! Je kan er amper op staan! Laat staan een stoel op plaatsen! Veel lawaai van de bovenliggende kamers, elke voetstap kan je horen. Ontbijt is goed, kamer is proper. Sommige personen aan receptie zijn niet zo vriendelijk! Ligging is wel goed!

• 4Greet Celie10-08-2021

Eerder teleurstellend

We verbleven voor een paar nachten in hotel Royal Astrid. De mensen van de receptie zijn niet vriendelijk, op het onbeschofte af. Met een paar vriendelijke uitzonderingen, deze mensen zullen zelf hopelijk wel weten wie ik bedoel. Als je geld uitgeeft dan wil je tenminste vriendelijk behandelt worden. Voor ons mag er al iets misgaan, maar klant is koning en vriendelijkheid is als een warm deken. Je bent er tenslotte even tussenuit, op vakantie.De lichaamstherapeut Lieve is dan weer als een onvoorzien geschenk, onwaarschijnlijk vriendelijke vrouw; goede therapie! Het zaalpersoneel is meestal heel voornaam, dat begrijp je niet want die werken zich te pletter( waanzinnig systeem ontbijt, werkelijk bizar druk, waarom geen terras buiten.) De bistro; héél lekker en òòk vriendelijke mensen. Sommigen super zelfs.(oa gerant) Onze kamer; ok proper maar zeer veel straatlawaai. Hotel doen we zeker niet meer, wellness en bistro zien ons nog terug.

• 3Dumont Dave09-08-2021

Nooit meer

Verouderd, onfris, lawaaierig, onvriendelijk, eten niet lekker.

• 5Lien en gezin09-08-2021

Hier zien ze ons niet meer terug!

De ligging is zeer goed, je zit meteen op het strand. Het onthaal was niet vriendelijk en niet coronaproof. Er stonden te veel mensen in het onthaal. Het zwembad en de maaltijden kon je niet op voorhand online reserveren waardoor er nog weinig keuze was. Het stapelbed staat in een apart kamertje met deur dat is handig. Het behangpapier hing daar los dus oogde erg slordig. De kamers zijn toe aan renovatie. De ramen waren vuil. De douche werkte niet naar behoren. Er was een bad wat zeker leuk is voor de kinderen maar het water was licht oranje toen dit in het bad liep. Dit oogde erg vies. De douche lekte waardoor er allemaal water in de kamer liep. Het avondeten was lekker maar voor roomservice moet je 7 euro bij betalen, zou in deze corona-tijden standaard moeten zijn. Aan het ontbijtbuffet was er te veel volk. Wij moesten om 9u25, hadden dit uur niet kunnen kiezen. Niet vriendelijk, zelfs licht onbeleefd. Spiegelei was koud.

• 5Sofie23-04-2021

Onvriendelijke receptie

Bij de boeking hadden we bij de opmerking al gevraagd of het nodig was om op voorhand te reserveren voor het zwembad. En omdat ik hier geen antwoord op had gekregen, en we echt met de bedoeling ook gingen om nog eens te zwemmen, heb ik de dag voor aankomst naar de receptie gebeld met dezelfde vraag. Als antwoord kreeg ik dat ik dit gewoon bij aankomst zelf kon doen.. Bij het inchecken zijn we direct gaan proberen reserveren, en alles was al volzet tijdens de periode van ons verblijf. We werden ook helemaal niet vriendelijk verder geholpen, maar kregen simpelweg het antwoord "Dat kan niet dat we dat aan de telefoon gezegd hebben". Toen we dan aan onze kamer aankwamen (16u) stonden de vuile plateau's van het ontbijt van de mensen voor ons nog voor onze deur. Deze hebben er tot 's avonds gestaan, ookal waren we dit direct gaan zeggen.. Het ontbijt was wel in orde. Maar we waren enorm slechtgezind door het voorval aan de receptie, en

• 2Sara15-09-2020

Nooit meer

Drie-gangenmenu trekt op niks, slechte bediening. Kamer heel standaard ookal hadden we een upgrade geboekt. Heel warm op de kamer, geen airco en heel veel straatlawaai dus met raam open slapen is geen optie. Ontbijt simpel. Ligging goed.

• 5Carla Mannaerts13-09-2020

Tegenvaller

Onvriendelijke medewerker aan het onthaal. Wanneer ik informatie vroeg over de wellness behandelingen kreeg ik als antwoord dat ik die op de 1ste verdieping moest gaan vragen en daar wist een medewerker me dan te vertellen dat er geen behandelingen waren deze periode. Wist men dit aan het onthaal ook niet ? Chaos in de eetzaal, die lijkt op een schoolrefter. We moesten steeds zeer lang wachten op onze maaltijd, obers liepen doelloos rond met borden en wisten niet welke klant ze moesten bedienen. In de brasserie kregen 2 van de drie klanten hun maaltijd pas als men al een halfuur eerder de eerste persoon bediend had. Voor het ontbijt moesten we kiezen uit een beperkte tijdsperiode maar wanneer we dan toekwamen op het tijdstip was er nergens een tafel vrij. Summier ontbijt met elke dag een bordje waarop een sneetje kaas en lunchworst. Kortom prijs/kwaliteit beneden alles. Hier heeft men nood aan een goed management en meer personeel.

• 3Pluymers26-02-2020

Geen klantvriendelijk hotel

Wij boekten twee nachten met garage in het hotel. Na een nacht werden wij ziek griep. Wij verwittigden de receptie dat wij best naar huis op doktersbezoek gingen nu zeker met het Coronavirus. Wij vroegen of we onze tweede nacht in een tegoedbon konden recupereren. Wij hebben niets teuggekregen. Ook de parking niet. Niet klantvriendelijk aldus. We stuurden een mail naar de manager de heer Van De Wiele. Deze gaf geen antwoord. Over het hotel: de wellness is klein in verhouding tot de capaciteit van het hotel. Het zeer klein zwembadje sluit niet aan bij de wellness. In de wellness is het naakt en in het zwembad moet men zijn badkleding gaan aantrekken. De kamers zijn basic en de douches hebben schimmels in de voegen. De eetzaal is donkerbruin, met lange rijen tafels om een te eten een refter. Dus voor ons hoeft het zo niet meer.

• 10Carine V05-02-2020

Super

Na het lezen van de recensies hier ...viel ik haast van mijn stoel .....was ik in een ander hotel geweest voor 3 dagen ?....Nee totaal niet ...maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik een prima verblijf heb gehad...! Ruime schone kamer en heerlijk geslapen op een prima en schoon bed ....Bij de receptie zelf echt vriendelijk Een goed uitgebreid ontbijt met voldoende meer dan voldoende eten .... !!! Ook het avond eten was voortreffelijk lekker ( half pension) en super vriendelijk personeel Voor ons dus voor zeker voor herhaling vatbaar in het mooie gezellige Oostende. Volgende weekendje is reeds in aantocht en geboekt :)

• 5R.De Ridder25-12-2019

Eerlijkheid en empathie zijn verdwenen ...

Op een relaxweekend verwacht je niet dat men op zaterdagmorgen om 7u de verbouwingswerken terug verderzet. Als je dit bij uitchecken aankaart wordt dit geminimaliseerd. De mail reactie ivm de werken vanuit het hotel doet het lijken alsof we liegen .. Doof en blind zijn we niet ! Goede ligging en wellnessfaciliteiten krijgen hier een wrange smaak. Geen empathie met de klant.

Hotel Royal Astrid info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar