5,3

172 reviews over Hotel Royal Astrid in het Nederlands

Niet naartoe gaan!

L. D.,
16-3-2019

Balie was niet eerlijk of behulpzaam na een opmerking. Eten was zeer matig over wat ze een 3 gangen menu noemen. Zwembad super klein, kan je eerder een plonsbadje noemen. Bedden zijn alles behalve ok. Hoofdkussen kan je beter sierkussens noemen.

Bizar voor woorden

HP,
12-3-2019

Word niet aangegeven dat je er slecht kan parkeren

Ongelijke matrassen zowel in de lengte als in de dikte

Housekeeping niet vriendelijk, kunnen niet communiceren en lopen te sloffen op vieze waterschoenen, zijn ongeïnteresseerd krijgen geeneens een goedemorgen of middag en lopen met oordopjes in dat kan echt niet

Haren in bed

Veel zand op de vloer

Bloedvlek op matrasbeschermer

Kapje van scheermesje lag op het douche putje van vorige gasten

Onderkant wasbak niet afgeverfd en niet afgetimmerd

Sauna brullende jankende kinderen echt bizar

Erg rumoerig in de sauna

Sauna deed het niet optimaal en stoombad ook niet alles was daar maar half half

Staat in het boekje snacks tot half 12 maar is er niet

Geef je alles netjes aan zodat ze er misschien wat aan gaan doen word je soort weg gekeken

Ligging is prima en ontbijt ook

Kan wel om reactie terug vragen maar krijgen we toch niet, wij komen niet meer

Gereisd met partner in maart 2019

Welness is prima maar de service is amateuristisch

Ben en Cobie,
11-3-2019

Groot hotel met weinig uitstraling. Sauna's zijn prima maar de horeca, in de wellnes , is slecht. Bescheiden kaart met weinig bieren en veel thee. De receptionist is ook de kok en ook de ober en doet ook de controle van de baden. Tijden ons verblijf was het gewone pils op na 6 biertjes en toen wij wilde gaan eten om ca. 18.00 uur was het eten op en moest de receptionist, kok/ober naar de keuken, beneden, om ingrediënten voor het eten, te halen. Wij konden ook niet in het restaurant eten want daarvoor moest je voor 17.00 uur reserveren.

Wel prima luxe kamer en ontbijt was prima.

Leuk weekend maar kon beter. Beetje jammer.

HotelSpecials.nl

Fijn hotel met fijne mensen

Meeus,
27-2-2019

Heerlijk verwent op weekend met familie

Gereisd met vrienden in februari 2019

Nooit meer

Halans,
4-11-2018

Vrijdag aangekomen rond de middag, eerste onvriendelijke opmerking van de receptionist was dat we te vroeg waren. Dan te horen gekregen dat we geen parking gereserveerd hadden. Weer een onvriendelijk antwoord toen ik men bon wou laten zien waarop stond dat we dit wel degelijk gedaan hadden. Later die dag ingecheckt. De kamer leek op het eerste zicht ok. Maar als je iets beter keek waren er serieus wat mankementen. Geen glasgordijnen dus iedereen die op de tram stond te wachten kon gewoon binnenkijken. Ramen zeer dringend aan vervanging toe. Behangpapier kwam van de muren, plinten en raamomlijsting moeten zeer dringend eens geverfd worden, schimmel in douche. Bed was ok. Lawaai in de gangen door de klemmende deuren.

Avondeten niets op aan te merken. Was lekker en personeel was vriendelijk.

Ontbijt chaotisch omdat een heel hotel op heel korte tijd moet ontbijten. Aanbod was voldoende.

Conclusie 1x en nooit meer. Dit hotel heeft niks royal en heeft zeker 2 sterren teveel.

Gereisd met partner in november 2018

Matig hotel. Inrichting laat al veel gebruiksporen zien. Niet over de vloerbekleding nagedacht. Laminaat met kieren....stof op de kasten.

Opvallend schoenpoets doekjes in bekers voor spoelen van je mond in de badkamer.

Verder koffie niet te drinken. Bij alles wat je besteld dien je een bon te ondertekenen.

Personeel met een kort lontje aan de receptie, gauw geïrriteerd. Zeer warme kamers mn in de nacht, je kan zelf niets regelen. Veel lawaai van de weg voor het raam ( zou je die open willen zetten ivm warmte). Trambaan voor het hotel hoor je echter niet.

Wellness resort wordt aangegeven als 500 m2 echter van matige kwaliteit. Kranen doen het niet. Aanbod is wel prima. zwembad mag geen naam hebben.

Ligging van het hotel prima tov strand. Echter er wordt veel nieuwe bestrating aangelegd waardoor hotel niet bereikbaar is met auto. Zou handig zijn om te weten voor je afreist.

Gereisd met partner in april 2018

Geweldige midweek gehad.

Brabant,
15-3-2018

Fijn hotel eveneens ontbijt en sauna.

Gereisd met partner in mei 2017

Nooit meer

Diane,
23-2-2018

Elektriciteit werkte niet

Plinten stonden verticaal tegen de muur te wachten op herstelling

Avondeten : het leek alsof het zoutvat er was ingevallen.

Geen vriendelijk onthaal

Om heel kort te zijn : Nooit meer!!

Gelukkig was het weer prima.

Gereisd met partner in februari 2018

Leuk verblijf!

Lauren Saeys,
6-2-2018

Wij hadden een superior kamer geboekt voor 1 nacht.

+ punten:

- propere kamer,

- goede service

- drankjes aan de bar zijn goede prijs kwaliteit

- punten:

- In de wellness is er een bepaalde ruimte waarin iedereen je kon zien van buiten, dit voelde onprettig

- we hadden een mooi uitzicht maar werden om 7 u al gewekt door de tram en mensen op straat die je heel duidelijk hoorden. De ramen zijn dus toe aan vervanging

- het licht in de gang gaat niet uit in de nacht en was zeeer veel doorheen de nacht door en scheen in onze kamer.

- er was wat schimmel te bespeuren in de siliconen van de douche.

- 10 u uitchecken is zeer vroeg, zeker als je maar om 15 u mag inchecken. Wij hadden toch de volle 24 u willen genieten van onze kamer! ! ! Tenslotte betaal je daar ook voor.

- lange wachttijden voor drinken aan de bar, Ik ben 3x iemand moeten gaan roepen aan de balie om te drinken!

Gereisd met partner in januari 2018

Prima

Ronald,
26-11-2017

Prima hotel met vriendelijk personeel.

Goed ontbijt ruime keuze.

Kamer ruim en modern ingericht, maar hier en daar wat aandachtspunten.

Wellness is een pluspunt voor het hotel. Helaas was er geen ruimte om buiten af te koelen.

Gereisd met partner in november 2017

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Astrid in Oostende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Astrid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.