Hotel Royal Astrid

Tonen op kaart

183 reviews over Hotel Royal Astrid

• 10Carine V05-02-2020

Super

Na het lezen van de recensies hier ...viel ik haast van mijn stoel .....was ik in een ander hotel geweest voor 3 dagen ?....Nee totaal niet ...maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik een prima verblijf heb gehad...! Ruime schone kamer en heerlijk geslapen op een prima en schoon bed ....Bij de receptie zelf echt vriendelijk Een goed uitgebreid ontbijt met voldoende meer dan voldoende eten .... !!! Ook het avond eten was voortreffelijk lekker ( half pension) en super vriendelijk personeel Voor ons dus voor zeker voor herhaling vatbaar in het mooie gezellige Oostende. Volgende weekendje is reeds in aantocht en geboekt :)

Gereisd met vrienden in december 2019

• 2019
    5R.De Ridder25-12-2019

Eerlijkheid en empathie zijn verdwenen ...

Op een relaxweekend verwacht je niet dat men op zaterdagmorgen om 7u de verbouwingswerken terug verderzet. Als je dit bij uitchecken aankaart wordt dit geminimaliseerd. De mail reactie ivm de werken vanuit het hotel doet het lijken alsof we liegen .. Doof en blind zijn we niet ! Goede ligging en wellnessfaciliteiten krijgen hier een wrange smaak. Geen empathie met de klant.

Gereisd met partner in december 2019

• 3M&M04-11-2019

Fawlty towers

Geboekt voor Halloween arrangement wat uiteindelijk een wildarrangement geworden is. 's Avonds tijdens eten bleek het opeens om een ander menu te gaan. En niemand (niet in het restaurant, niet aan de receptie) die een deftig antwoord kon geven waarom het anders was. Op de vraag wie dan wel verantwoordelijk was voor deze switch, kregen we als antwoord dat dat niet onze zorg was. Eigenlijk word je gewoon bestolen. En sorry, € 350,00 voor een weekendje is voor iedereen veel geld. Betalen mag altijd, als je een beetje kwaliteit eist voor dat geld, ben je een moeilijk mens. Er moet wel gezegd worden dat het eten 's avonds smakelijk was, ook al werd het in sneltempo opgediend. Het ontbijt was vreselijk. Een massa mensen voor een leeg buffet. Buffet werd maar met mondjesmaat aangevuld, waardoor heel de meute constant op zoek was naar eten dat er niet was. Het leek wel een overlevingstocht. Kamers zeer basis. Behang zit los. Niets oogt fris.

Gereisd met partner in november 2019

• 3Proost Erwin29-10-2019

Vroeger zo mooi, helaas nooit meer

De nadruk ligt volledig op verbouwen, verbouwen en nog eens verbouwen . Service en onderhoud, elementair respect voor de klant is volledig verdwenen . Roddelen aan de receptie over klanten, arrogante antwoorden op je vragen . Duidelijk besparingen ten koste van de kwaliteit van het eten, het personeel en de hygiëne in het algemeen . Jammer

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 6Hennie15-10-2019

zeer matig hotel

Zeer matig hotel met weinig personeel en niet bereid om oplossingsgericht te zijn met je klachten. Het hele weekeind niet kunnen douchen vanwege een defecte thermostaat kraan. Hebben ze geprobeerd te verhelpen niet gelukt helaas. Er was geen alternatieve kamer beschikbaar. Spiegels hingen op de kop etc. Schoonmaak kwam pas 'smiddags na drie uur. Ontbijten moet in een zeer korte tijd zodat alles regelmatig op was en je in de rij stond om een kopje koffie te scoren. Werken alleen oude mannen in het restaurant(tenminste toe wij er waren) die echt heel erg hun best deden maar het gewoon niet af konden. Personeel was wel vriendelijk maar had ook geen oplossing voor de problemen.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7R Willems13-10-2019

Voor herhaling vatbaar.

Vriendelijke ontvangst aan de balie, werd verteld dat je langs de trambaan goedkoop kon parkeren (winterperiode €1,10 voor 24 uur). Kamer zag er goed uit. Wellness is ook prima.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 5Marieke09-09-2019

Nooit meer

Zeer onvriendelijk personeel! Ongeïnteresseerd ontvangst. Arrogante lui!!!

Gereisd met partner in september 2019

• 1Mark13-06-2019

Superslecht

Super slecht hotel. Wat een ongelofelijke slechte kamer. Het gordijn viel eraf. Stond gelijk in de kijker heel de dag. Bed had een slecht matras en veels te klein. haha en de lampenkapjes bij het bed waren geverfd.. Je moet ook reserveren voor een parkeerplek. Ik zou hier Nooit boeken. Omgeving Oostende is niks aan. Overal betonnen appartementencomplexen. Alleen het haventje was leuk en het strand om te wandelen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8CHRIS en Hans22-04-2019

Een zeer goede prijs /kwaliteit verhouding.

Hotel met zeer gunstige ligging. Wandelafstand van station. Vlak bij strand en winkelstraat. Ruime kamers . Uitgebreid ontbijt en lekker diner . Matige prijzen.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 1L. D.16-03-2019

Niet naartoe gaan!

Balie was niet eerlijk of behulpzaam na een opmerking. Eten was zeer matig over wat ze een 3 gangen menu noemen. Zwembad super klein, kan je eerder een plonsbadje noemen. Bedden zijn alles behalve ok. Hoofdkussen kan je beter sierkussens noemen.

Gereisd met partner in maart 2019

11 tips over Hotel Royal Astrid

• mwjvoskuilen, 04-08-2013

Neem strandstoel mee en parasol en zoek lekker plekje op strand. Scheelt je met zijn tweetjes 23,50 per dag!

• Kim van Broeck, 07-05-2013

Super leuk om gratis fietsen te huren bij parking Maria-Hendrika. Wel een behoorlijk eindje van het hotel vandaan.

• Ingrid, 14-04-2013

Hotel wél vlak bij het strand en niet ver lopen vanaf het centrum. Eten is goed maar wees op tijd als je wilt ontbijten, dan ben je misschien voor de ergste drukte. Eetzaal is erg groot en personeel vriendelijk maar zijn ietwat op leeftijd. Service is goed. Wij hadden een waardebon geboekt via Travel24deals en dus was de prijs aantrekkelijk maar anders zouden we er nooit verblijven. Eén keer diner was inbegrepen en goed te doen, beetje stampwerk .. jammer. WiFi tegen betaling, helaas.

2 vragen over Hotel Royal Astrid

• loes stok, 28-03-2013

meenemen

mag ik mijn hond meenemen?

Ingrid, 14-04-2013

In het hotel zijn honden volgens mij niet toegestaan maar in het centrum van Oostende mogen ze overal naar binnen en op de terrassen komen. Op het strand zijn honden helaas niet toegestaan en de uitlaat mogelijkheden beperkt. Hier en daar zijn wat kleine plekjes natuur gerealiseerd in het centrum maar of dit voldoende is?! Voor een kleine hond zal dit wel lukken maar voor een groter formaat?

• van eetvelde raymona, 15-02-2013

wie weet?

zijn er handdoeken beschikbaar op de kamer of nemen we die mee van thuis? mvg

Daisy, 20-03-2013

Die zijn er.