Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

23 Reviews over Royal Astor

• 1T en I09-01-2017

Nooit meer

Kamer was vuil, dit had ik nog nooit meegemaakt. Overal lag stof, door het raam zag je bijna niets meer, muffe geur. Ontbijt was ronduit slecht. Geen vers brood, lepel in de cornflakes was smerig, heel weinig aanbod.

Enkel de ligging was positief.

• 1Tommy08-01-2017

Geen 2de keer voor ons

In het hele hotel hangt een muffe geur en een ontzettend droevige sfeer. De kamer was verouderd, dat opzich is niet erg. Het wil niet zeggen dat het oud is dat het ook vuil moet zijn he. Stof op kasten en bedrand, kalk tegen de badkamer muren, vensters waar je amper door kon kijken. Zelfs de wc-rollenhouder hing onder het stof. Ofwel zijn de eigenaars heel vieze mensen ofwel is de poetsvrouw al enige tijd geleden overleden. Het ontbijt was heel erg minimalistisch. Het zag er ook onhygienisch uit, geen vers brood, cornflakes bleef volgens mij gewoon openstaan. Wij gaan graag op reis of weekendjes uit, en dit was het slechtste qua hotel. Gelukkig heb ik een supervrouw en de leukste kindjes waardoor het toch fijn was.

Ik heb voor de eerste keer in mijn leven heimwee naar huis gehad.....

• 4Jan02-10-2016

Oud hotel met goede liging

In tegenstelling tot de ervaring van andere gasten werden wij wel vriendelijk ontvangen aan de receptie. Samen met de goede ligging is dit zowat het enige positieve dat ik over dit hotel kan vertellen. Wij boekten een superieur kamer, maar ook bij deze kamer was de badkamer een schande. Voorts is de kamer sober maar niet vuil, wel hing er een eerder muffe geur. Het zwembad is klein en erg gedateerd. Het ontbijt is simpel en niet goed van kwaliteit. Er zijn veel betere hotels in Oostende, dus dit nooit meer.

• 1Ine25-08-2016

Dit nooit meer!

Wij hadden een driepersoonskamer. Toen we binnenkwamen kwamen in deze kamer rook het zeer muf, het stonk echt. De kamer was niet goed gepoetst, over lag nog stof. Verluchting kon er niet zijn in de kamer. De badkamer is dringend aan vernieuwing toe. Deze was enorm vies. Het tapijt stonk enorm hard. Hier komen wij geen tweede keer. Het ontbijt was wel goed, maar dit is jammer genoeg het enige. Vriendelijk waren ze ook niet. Het zwembad was 'stuk'. Enorm teleurstellend.

• 9Caroline Rossenfosse04-05-2016

Veel beter dan de gelezen beoordelingen!

Ik las vooral minder goede resensies maar toch - met een klein hartje - de sprong gewaagd en ik moet zeggen het is 100% meegevallen! Ok er waren een paar minieme minpuntjes (wat roest op de verwarming en wat stenen af aan de kleedkamers van het zwembad) maar de kamer was verder wel heel proper, de mensen zeer vriendelijk, het ontbijt lekker, het zwembad proper, ... Wij hebben ons adresje gevonden voor onze volgende bezoeken aan Oostende!

• 1Fam S29-05-2015

muf, slecht onderhouden hotel

Gehorig hotel, zeer gedateerd. Vuile en muffe kamers. Nooit meer

• 2Ingrid Wollebrants02-09-2014

Geld niet waard!

Het hotel oogt erg verouderd en weinig uitnodigend. Onze familiekamer was erg klein voor 4 personen. De ontbijtruimte is erg muf en onaangenaam, tafels werden zelden afgeruimd, enkel de tafels het dichtst bij de keuken werden afgeruimd en opnieuw gedekt voor andere gasten zodat men eigenlijk nooit aan de aangenamere tafels bij het raam kon zitten. Ontbijt was zeer beperkt in keuze en er was geen enkele variatie. Ook de kwaliteit van het ontbijt was bedroevend slecht. Wij boeken dit hotel zeker nooit meer. Enige positieve punt is de ligging, vlakbij de dijk van Oostende.

• 1Linda19-08-2014

Vreselijk, nooit meer

Dit is hotel is te smerig voor woorden. De kamer en zeker de badkamer was zo smerig dat wij (bleven gelukkig maar 1 nacht) niet hebben gedoucht. De schimmel zat op de muur en de douchekop was 1 plakkaat kalk. In het plafond (schrootjes) zaten stofnesten. Verder GEEN brandmelders of vluchtroute en de nooduitgang op de 4e etage zat op slot. Het personeel aan de receptie erg onvriendelijk en stug. Bij het uitchecken werd er ook niet gevraagd of alles naar wens was geweest. Ik heb mijn klacht over de vuiligheid gemeld en er werd niet op gereageerd. Kortom dit hotel is niet 3 sterren waardig maar maximaal 1 ster. Het enige voordeel was, het hotel is op 10 stappen lopen van de boulevard.

• 4topfun turnclub19-01-2014

teleurstellend

Het is voor de vierde keer dat we een weekend doorbrachten met een turngroep voor dames. Deze keer hebben we het hoogste bedrag betaald tegenover de vorige weekends en het was veruit het minst ! De kamer en de gemeenschappelijke ruimten waren netjes maar alles zou eens degelijk mogelijk opgefrist worden. Ik denk dat er al 20 jaar buiten poetsen nog iets in het hotel gebeurd is. Het eten was zeer eenvoudig bv. kipfilet met erwten en frieten. Zeer teleurstellend. Het was wel een bron van vermaak. Wel vriendelijk en gedienstig personeel. Maar ons zien ze in ieder geval niet meer terug. Een goed hotel voor de Engelsen die talrijk aanwezig waren en er logeerden met een all-in formule.

• 8Hugo02-06-2013

Perfecte ligging, proper hotel

Met Hemelvaart 2 dagjes geweest. Hotel ligt op 50m van de zee, vlakbij het commerciële centrum. Van buitenaf ziet het er enorm gedateerd uit, maar eenmaal binnen is het een netjes onderhouden, aangenaam hotel. Het gros van de gasten bestaat uit oudere Engelsen; blijkbaar heeft de baas een vaste samenwerking met enkele britse touroperators. Ontbijtbuffet is niet grootschalig maar wel verzorgd.

Hotel Royal Astor info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)