Géén boekingskosten

Prado

BelgiëWest VlaanderenOostende

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Prado voor je op een rij gezet:

3.3OnvoldoendeScore uit 92 reviews

3.3OnvoldoendeScore uit 92 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

92 Reviews over Prado

• 2Rita15-03-2021

Nooit meer

Werd als single verwezen naar een smerig bijgebouw. Een oud bezemkot van 1,5m breed, met een smal 1-persoonsbed tegen de muur en gammele douche, was de kamer. De lift was buiten gebruik en de trap lag vol met wasgoed. Personeel kon mij noch in het Nederlands, Frans of Engels een uitleg geven. Toilet op de gang. Kreeg dan na mijn klacht een zolderkamer aan de achterkant van het hotel, wel met 2-persoonsbed en toilet op de badkamer. Zwarte schimmel op plafond badkamer. Een vies raam met uitzicht op de achterbouwen. Laatste verdiep was met de trap te doen, met een minimum aan verlichting. Er waren nochtans veel kamers vrij.Het ontbijt was een buffet met zelfbediening (ook de koffieautomaat) en stond in de ontbijtruimte zelf. Niet echt Corona-proof.Geen opmerkingen over personeel aan de balie, super vriendelijk.

• 7Jan DE BACKER01-05-2019

Een opsmukbeurt en we komen terug.

Wij verbleven hier tien-twaalf jaar geleden meermaals en wilden wel eens weten hoe het nu, met de nieuwe uitbaters, met het hotel gesteld is. In de gang aan onze kamer herkende ik onder meer dezelfde stoffen (muffe) bekleding van de muren, maar er waren ook veel mindere zaken. Wij hadden een kamer met parkzicht op de 4e verdieping, doch de ramen waren zo vuil, dat het zicht echt niet mooi was. Het ontbijt was prima met alles erop en eraan, maar wel met uitzondering van de tafels en stoelen. Het leek wel of die uit een uitverkoop van een refter van een school kwamen, zo erbarmelijk. Een onderstel van buizen, met daarop twee platen hout: voor een hotel als dit vonden wij dat toch maar arm. Vroeger stond hier beter meubilair.
    De kamer was verder prima, met een waterkoker, tv, bad met douchegordijn, enz.. Besluit: ramen poetsen en aangepast meubilair in de ontbijtruimte en we komen terug.

• 8Lippens paola22-04-2019

Un accueil excellents,propreté dans les chambres'

Pour moi tout etait parfait'rien a redire

• 2Nadine23-06-2018

Nooit meer!

Het bed was goed en daar stopt het, gelogeerd op 9de verdieping, lift gaat maar tot verdieping 8, dan trap om dan terecht te komen in een duiventil. Kamer 92, zeer vuile overgordijnen, geen raster als je buiten op terras (roofing) staat, je kan zo naar beneden springen, water liep onder de lavabo uit, spinnewebben aan plafond, 1 stoel voor 2 personen, zeer kleine kamer, geen nachttafels, geen plaats voor, geen haardroger, vuile muren, verroeste douchestang, ontbijt tot 10u30, wij gingen om 9u45 en er waren geen pistolets of koffiekoeken meer, ze zijn naar de bakker moeten gaan! Onze vrienden hadden kamer 34 en dat was wel in orde, alles aanwezig, het is een schande dat ze mensen op die kamer toelaten, veiligheid laat daar te wensen over! De foto's heb ik in mijn bezit en ik zal dan ook niet nalaten ze te gebruiken. Tegemoetkoming was enkel mogelijk mits een volgend verblijf, nee bedankt! Weiger kamer 92!!! Wordt vervolgd, wees maar zeker!

• 10Nadine Arts/Rudy Goris11-02-2018

Fantastisch verblijf, zeer warm onthaal!

Een dikke pluim voor de nieuwe uitbaters van het hotel! We werden zeer vriendelijk en warm onthaald en voelden ons er meteen thuis! Alles 100 % in orde! Zeer mooie en nette kamer met zeer nette en hygiënische badkamer! Het hele gebouw was kraaknet! Heel verzorgd en lekker ontbijt! We gaan zeker nog terug! Aanrader!

• 9Diaz Pulgar Angel18-01-2018

éclairage de la chambre

Nous pensons qu'il n'y a pas assez d'éclairage dans la chambre.

• 8Leprince 17-12-2017

Tres bien

Chambre spacieuse. Bon service et contact clientrle.

• 10PRIM21-11-2017

Fantastish hotel en uitzonderlijk onthaal

Dicht bij de Kursaal gelegen. Perfekt voor een avontje op concert. Het personeel is heel vriendelijk en altijd behulpzaam. Geen restaurant maar vlakbij alle mogelijkheden om te gaan eten of iets te drinken. Mooie en propere kamers. Een hotel om terug te gaan.

• 9coppens15-11-2017

Alles naar wens.

Tevreden over ons verblijf zeergoed ontbijt , wij twee zouden liever geen tapijt op de kamer hebben voor de rest alles ok.

• 10Bouteille 09-11-2017

A recommander

Accueil agréable et merci au patron pour ses conseils pour les restaurants

Hotel Prado info

Het complex