Bed and Breakfast Porto Bello

Bed and Breakfast Porto Bello

Bed and Breakfast
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Porto Bello voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Porto Bello in het Nederlands

Super goed, ideaal voor single

sc
21-4-2012

Op een steenworp afstand van het treinstation van Oostende ligt het B&B Porto Bello. Op de 5e en 6e verdipeing van het Porto Bello complex beheerd de eigenaresse een B&B. Ze heeft een single kamer en en double. Ik kan alleen een mening hebben over de single kamer. Deze kamer is keurig verozrgd en heeft een uitzicht op het vissersplein.

De boulevaard en het strand ligt letterlijk om de hoek. Om te shoppen en om te eten hoef je niet ver te gaan. Verder is Oostende natuurlijke een typische Belgische kust stad en is voorzien van alle faciliteiten om je verblijf tot een beleving te maken. Porto Bello heeft mijn verblijf in Oostende verrijkt, met dank aan de beheerster en haar voortreffelijke ontbijt.

Gereisd Alleenreizend in maart 2012

geweldig

jose en andre
24-5-2009

Wij zijn één nachtje in Porto Bello geweest en het was uitstekend. Heerlijk,romantische kamer met dakterras,in een woord "geweldig"

Gereisd Met partner in mei 2009

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Porto Bello in Oostende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Porto Bello zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.