Bed and Breakfast Pegasus

Bed and Breakfast Pegasus

8.2Fantastisch

België, West Vlaanderen, Oostende

Op vakantie geweest naar Pegasus?

8.2Fantastisch

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

5 reviews over Bed and Breakfast Pegasus

• 9sarah25-08-2013

Zeer kindvriendelijk en aangename B&B

Zeer kindvriendelijke uitbaters en B&B. We waren er met onze zoon van 17maanden. Er werd extra beveiliging en hekje geplaatst, zodat hij zeker niet beneden kon vallen vanuit de eetruimte!Er werd veel speelgoed voor hem ter beschikking gesteld! Ook aangepaste kinderbordjes enzo! Ligging in een rustige straat, dichtbij de luchthaven. Hier hadden we helemaal geen last van. Op 30min wandelen van de dijk. Was zeker te doen als je wat van wandelen houdt. Ontbijt zeker ok! Kamer was juist groot genoeg met het babybedje erbij. Ook proper. Zeker een aanrader om met jonge kinderen te gaan!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 7L. Gielen26-07-2013

Aangenaam logeren

Rustig gelegen; Je kan in de paarderennen zien, en een vliegveld. Maar je hoort hier niets van. Een zeer mooi uitzicht.'s avonds heb je de mogelijkheid om gezellig op een terrasje te zitten. Het is wel een kleine 20 minuten wandelen naar de dijk en dan nog een stukje op de dijk voor je bij de winkeltjes bent. Maar het is zeker haalbaar. De kamer ziet er verzorgd en netjes uit. Je hebt alles was je nodig hebt. het ontbijt is hier heel uitgebreid; kazen, salami, hesp, 3 soorten confituur, choco, fruitsla, yoghurt, ontbijtgranen, een eitje hoe je het zelf wenst. Ook verse fruitsap, koffie, thee, ... En voor een kindje lag er een leuke chocoladekoek met een lachend gezichtje op. Vonden we zeer fijn. We vinden het hier zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9Familie Jongert22-07-2013

De moeite

Vriendelijke ontvangst, babyvriendelijk - dat is niet evident om zomaar tegen te komen (we waren op weekend met 1 babytje). Kamers niet massaal groot maar groot genoeg en verzorgd, niet in het centrum maar goed gelegen. Een lekker en verzorgd ontbijt met erg goede espresso. Een aanrader en prijs kwaliteit zeker top.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9Michels-Nouwen19-07-2013

zeer gezellige b&b

b&b Pegasus in Oostende is een zeer gezellige b&b.We werden vriendelijk ontvangen en voelde ons er direct thuis en zeker voor kinderen stond het speelgoed onmiddelijk klaar.Lekker ontbijt met keuze mogelijkheden genoeg ook aan de kindjes wordt er gedacht.Zeker een aanrader om eens langs te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 7Andres120-08-2012

Teleurstellend, oase van rust.??Onvriendelijk !

Het onthaal was koel, niet vriendelijk. Ons gezelschap: twee koppels, waarvan 1 met 2 kinderen en hadden alle (3) kamers gereserveerd hiervoor. Om naar je kamer te kunnen, moet je telkens door de living/leefruimte van de uitbaters , via wenteltrap, is de enige toegang is naar het verdiep waar de kamers zich bevinden.Vervelend. Je zit op 500 meter van de landingsbaan van de luchthaven van Oostende zaten. Dit terwijl men op de website van de B&B gewag maakte van "een oase van rust". " Ik vroeg aan de uitbater of je er wakker van werd, waarop hij antwoordde dat als ons dat niet aanstond we ook nog op een ander konden gaan, want dat zowiezo de telefoon roodgloeiend stond vanwege het mooie weer. Om 4h30 's morgens leek het of een Boeing pal naast het huis vertrok. Het ontbijt was sober, afgemeten. De kamers zeer amateuristisch afgewerkt. kamers klein , foto's op de site bedriegen, maar waren wel proper.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Bed and Breakfast Pegasus info