Géén boekingskosten

Hotel Pacific

BelgiëWest VlaanderenOostende

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Pacific voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 22 reviews

8.1FantastischScore uit 22 reviews

• Sportfaciliteiten

22 Reviews over Pacific

• 5Judy30-07-2018

Geen aanrader

Vriendelijke medewerkers bij in- en uitchecken. Bar heeft ruime openingstijden en een prima aanbod. Ligging is perfect, paar minuten lopen naar strand en dichtbij een station.Ontbijt is basic, voor een enkele overnachting prima.

Redelijk kleine kamers, geen airco dus bloedheet. Het raam kan wel ver open, maar de gordijnen zijn daarvoor te kort waardoor je inkijk hebt van het hotel aan de overkant. Kamer was op het eerste oog redelijk schoon, maar als je verder ging kijken viel het tegen. Gehorige kamers, overlast van ieder geluid dat de buren maken. Onze kamer lag a/d straatkant waar de hele nacht veel lawaai was. Hotel is niet toegankelijk voor mindervaliden, de lift is erg klein, gangen te smal, (bad)kamers zijn niet rolstoel toegankelijk. Nadeel aan de parking is dat je je autosleutels in moet leveren bij de receptie (waar ze in een onafgesloten la liggen) zodat ze je auto aan de kant kunnen zetten als een andere gast er uit wil.

• 7Jasline20-07-2016

Prachtige omgeving, kleine en warme kamers.

Wij hebben dit jaar 4 nachten mogen overnachten in hotel Pacific. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Daarentegen zijn de kamers klein en zonder airco. Buiten was het overdag zo'n 25 graden, waardoor het op onze kamer (5e etage) een sauna was. Hierdoor amper geslapen. Grote afknapper. Het ontbijt is prima. Wij zullen dit hotel niet nog eens bezoeken.

• 9Roy02-04-2016

Aanrader!

Op snelle sprong waren we opzoek naar een kamer. De receptionist was zeer vriendelijk en zeer behulpzaam en begripvol. Kortom een warm ontvangst.

De kamer was prima. Netjes en verzorgd. Het ontbijt was heerlijk. Continue verse broodjes en beleg en vriendelijk personeel.

Direct alweer geboekt voor een ander moment!

• 8Denise02-04-2016

Goed hotel!

Het was een zeer aangenaam ontvangst. De receptionist was zeer vriendelijk! De kamer was een helemaal op orde. Het ontbijt was ook heel goed geregeld, een buffet dat continu werd aangevuld met allemaal verse broodjes en beleg. Kortom, zeker een hotel om terug te komen!!

• 8Rico20-06-2015

Gewoon goed hotel

Gewoon goed hotel, goede en vriendelijke service. Strand heel dichtbij, tevens het winkelgedeelte is vlakbij en genoeg horeca om het hotel heen. Ook handig is de tramlijn langs alle badplaatsen.

• 10GILBERTE22-03-2015

Goede ligging

Een uitstekend hotel om te verblijven. Het is gelegen rechtover de zeedijk en dicht bij het winkelcentrum. Het ontbijt is er uitstekend. Onze superieure tweepersoonskamer was groot . De bedden waren mals en hebben geen overlast gehad op de gangen. De lift , de trap en de kamerdeur zijn bereikbaar met een kaart. Was ook een klein ijskastje in de kamer. Dit hotel is zeker aan te raden.

• 9Eevers02-06-2013

Super fijn hotel

Een hotel met een hele goede liggging. Dicht aan het station, in het centrum en aan de zeedijk. Superlekker en voor mij uitgebreid ontbijt, met spek, eieren, gekookte eitjes, mini koffiekoeken, broodjes, toast,... zelfs franse kazen wat ik nog nooit heb meegemaakt. Vriendelijk ontvangen. Heel proper hotel. De kamer modern maar wel aan de kleine kant (wat ons echt niet stoorde). Zeker een aanrader en wij gaan zeker en vast nog terug. We zijn blij dat we Hotel Pasific hebben leren kennen...

• 9Marjan Grool29-06-2012

Fijn stadshotel

Fijn hotel in centrum met eigen parking, tegen betaling, vriendelijk personeel, mooie kamers, heerlijk ontbijt

• 8Chris07-09-2011

goed hotelletje

Jammer dat er geen airco in de kamers is.Personeel is erg behulpzaam

• 7Benny09-03-2011

Proper hotel

Net twee overnachtingen geweest. Voordeel : proper hotel met propere kamers, vlakbij zee. Nadeel : kleine slechte bedden,kleine badkamer zonder bad, derde dag gingen wij pas om 9u30 ontbijten en toen waren er geen broodjes meer, alleen nog boterhammen. Mini parking, dan maar garage bij hen gehuurd aan 15 euro/dag.

Hotel Pacific info

Het complex