Hotel Ostend

Hotel Ostend
8,1

10 tips over Hotel Ostend

Hoksbergen, 18-3-2015
Prijs kwaliteitverhouding is goed. In de omgeving is meer als genoeg te doen en alles is goed bereikbaar vanaf het hotel.
Ed Banffer, 25-10-2014
hebben italiaans gegeten bij mario uit de deur links rechts links uitzicht op zee gaat met pensioen komt uit bari eten goed, atlantik wal was leuk en techniek museum (goedkoper dan napoleon fort} naast napoleonfort v h fort sleutel was kwijt en er was een teambilding in afgesloten deel.
Ricardo, 16-2-2014
de kamers op de 4de 5de verdieping zijn nog niet volledig "gerenoveerd" deze worden groen en paars maar zijn nu nog grotendeels zacht blauw.

ronald_gerda, 1-2-2014
Kijk naar eventuele goede arrangementen
ATTY, 31-5-2013
boek een complementaire familiekamer, dan heb je 2 tv 's 2 douches 2 toiletten, prachtige kamer. ostend heeft regelmatig leuke aanbiedingen.
sanels1972, 7-5-2013
ga zeker eens eten bij tearoom salvatore (veel italiaanse gerechten en zelfbereid ijs) in een zijstraat (witte nonnenstraat) van de kapellestraat.

lier, 3-9-2012
neem de kusttram en ga erop uit, we zijn met kusttram naar Sealife te Blankenberg geweest, supergoed te doen! en scheelt je weer parkeergeld, dagkaart kost nog geen 5 euro pp
Sharona, 30-8-2012
Parking op voorhand vastleggen! Als je hier vroeg mee bent, kan je nog een plekje aan het hotel zelf bemachtigen wat veel handiger is dan ééntje op de visserskaai.
Betty, 20-7-2012
het eten in het hotel is heel lekker
Sharona, 4-6-2012

Boek voor een langer verblijf een junior suite. Deze kost echt niet veel meer dan een standaard kamer maar is veel ruimer en heeft een luxere badkamer met o.a groot ligbad.

Kijk zeker eens wat er op het menu staat in het restaurant voor je uit eten gaat, het eten is er superlekker en voor 21 euro pp mag je zoveel als je wilt nemen (voor, hoofdgerecht en dessert).

Onze bezoekers bekeken ook: