Hotel Ostend

8,1

184 reviews over Hotel Ostend in het Nederlands

Eddy
27-3-2018

Zeer goed hotel.Een balkon op de kamer is een minpunt.

Ostend hotel is super !

Erwin en Patricia
15-3-2018

Het hotel is super om te vertoeven . Zeer vriendelijk personeel en super lekker eten en propere kamers . Zeer goeie prijs kwaliteit en dicht bij de zeedijk en de binnenstad . Wij komen er al zeker 15 jaar en je komt er 90% hetzelfde personeel tegen ,dat wil ook wat zeggen over de sfeer onder het personeel en de baas !! Een dikke pluim voor de twee super koks in deze keuken die ik in al die tijd daar heb gezien ! Ostend hotel is gewoon een aanrader!!

Zeer goed

Giots jean
8-3-2018

Vriendelijk, lekker eten en zeer proper

redelijk goed

dirk
30-11-2017

hotel is prima alleen de bedden ik heb 1 nacht in hotel geslapen maar bedden voelde ik steeds die vering of wat het was en daar had ik volgende dag last van maar verder is hotel prima

Het was weer een geweldige vakantie.

Adams,Jos
28-10-2017

De prachtige kamers ;het lekkere eten en ook dat onze hond welkom was ,hij heeft er ook van genoten.

De vriendelijkheid van het ganse personeel.

Beste Ostend Team doe zo voort en wij kijken al uit naar onze volgend verblijf in jullie hotel.!!!.

Super goed .

Kurt Reynkens
28-10-2017

Het is een kindvriendelijk hotel . Mooie kamers met een douche of bad .

Het is er zeer mooi ingericht . Goed verzorgd ontbijt . En het avond eten is ook goed . Er is keuze voor iedereen . Licht centraal je bent snel in de winkelstraten en ook op de dijk of aan de standjes waar je vis kunt kopen en bij de jachthaven van Oostende .

het verblijf was zeer goed

johan debonne
25-9-2017

parkingplaats aan hotel duur!

personeel heel vriendelijk!

eten heel lekker!

Alles naar wens

Roger
30-8-2017

Goed hotel en goede ligging

heel goed hotel zeker voorgezinnen met kinderen

jan klaver
20-8-2017

goede zorg, vriendelijk, alles goed schoon

en wat niet goed ? weet ik niet

Modern Familiehotel in Oostende

Nicole Heiligers
30-7-2017

Hotel Ostend in Oostende is een recentelijk kompleet gerenoveerd hotel, dat bekend staat als familiehotel. Een goede service, schone kamers, lekker eten, een uitstekende prijs/kwaliteit verhouden en bovenal een uiterst kindvriendelijk hotel zorgen ervoor, dat het hotel vrijwel steeds uitgeboekt is. Echter, buiten de seizoenen ook steeds goed voor uiterst interessante arrangement. Een absolute aanrader! Reeds het 5e jaar voor ons en dat tot 2x per jaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Ostend voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ostend in Oostende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ostend zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ostend scoort een 8.1 uit 10 op basis van 185 reviews.