Géén boekingskosten

Meer appartement info

15 Reviews over nr 32

• 9Peter & Inge28-02-2018

Superleuk verblijf

Nr 32 is een mooi design appartement met een toffe ligging bij winkels, bus en tram en de zee. Met de tram ben je zo in Oostende, en in de omgeving zijn er allerlei plaatsen die een bezoek waard zijn. In de winter is het heerlijk uitwaaien op het strand, om nadien thuis te komen is een gezellig appartement met alles er op en er aan. Een echte aanrader!

• 10Vicky18-01-2018

Geweldig

Wij verbleven reeds voor de tweede maal in het prachtige appartement/ studio van Lieve. Een echte aanrader, prachtig ingericht, alle comfort en uitermate netjes! Zeer goed gelegen en een sympathieke én correcte verhuurster. Wij kijken al uit naar ons volgende verblijf!

• 10Snoeck marleen04-10-2017

Heel leuke plaats om te verblijven

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad ,geen enkele klacht nog over het verblijf nog over de eigenaar . Alles was dicht bij,winkels en de zee . Ook heel veel info gekregen van de eigenaar ge moet het natuurlijk zelf vragen gezien ze niet weet wat uw voorkeur wegdraagt . Alles was kraaknet toen we toekwamen en wat voor mij heel belangrijk was alles is rolstoel vriendelijk ,bedankt voor het fijne verblijf

• 10Vermant Leo09-09-2017

fantastisch verblijf

Zeer goede ligging alles dichtbij.Komfortabel verblijf. Goede bedden en douche.Zeer aangename gastvrouw.

• 10Erna Van Der Stuyft09-09-2017

Appartement nr32 oostende

Appartement nr.32 is zeker de moeite waard,een dikke aanrader. Alles is aanwezig,en een zeer vriendelijke gastvrouw.

• 10Marie29-08-2017

Heel mooi appartement met een zonnige tuin. Op wandelafstand van het strand en tegelijkertijd heel rustig gelegen. Een absolute aanrader.

• 10Dreesen Anne Marie29-10-2016

Uitzonderlijk

nr32 in oostende is een van de beste vakantie logementen die ik huurde. Ingericht met smaak, heel propideaal gelegen, zeedijk, tram en bus op loopafstand, geen parkeerprobleem, centrum van oostende gemakkelijk te bereiken. Heel goed geslapen, matras van superkwaliteit. Aparte en volledig ingerichte keuken met all nodige keukenmateriaal, bad kamer met bad en douche. Radio, wife en tv met binnenlandse en buitenlandse zenders. En om te eindigen een sympathieke eigenaar. Komen zeker terug.

• 2Karen B.22-06-2016

Not recommended!

The owner is living upstairs and she just comes in when she wants! You don't have any privacy because she just walks in when you're away. And besides that she charges you €2 for just a plastic bag for the garbage... Lieve Aalbrecht even complained about our electricity usage... I highly DO NOT recommend this apartment! Stay away from here, she comes up with silly ''charges'' like a scratch on the wal (€100), some water drops on the dinnertable (€120) and more unrealistic charges.... Also she is not child friendly because she complains continuously about noise (she lives upstairs). You are also not allowed to let a light on at night to find the toilet or to make your kids feel safe.... She was very unfriendly to us!

• 10Sofie14-05-2016

Laaiend enthousiast!

Net terug van een weekje vakantie aan zee. Het appartement n°32 werd ons aangeraden door mijn collega die er laaiend enthousiast over was en gelijk heeft ze!

Al bij aankomst wisten we dat dit de beste accommodatie was die we ooit boekten aan de belgische kust: Geen parkeerplaats moeten zoeken en we werden vriendelijk verwelkomd in een appartement dat mooi, gezellig, ruim, comfortabel en netjes was. Bovendien was er ook een kinderstoel en babybedje ter beschikking (gratis), wat ons al heel wat gesleur had bespaard. Door het prachtige weer hebben we ook erg kunnen genieten van de tuin. Terwijl onze kleintjes sliepen, vonden we er rust in de ligbedden onder de parasol en s ’avonds genoten we er van een heerlijke barbecue. We hebben ook gebruik gemaakt van de jacuzzi, zalig! Het appartement ligt heel dicht bij zee en bij een grootwarenhuis. Om de hoek is ook een speeltuin waar de kinderen elke dag naar toe wilden... Kortom, niets dan lof, we hebben ons vakantieadres gevonden!

• 10Liliane Van Keer06-03-2016

Ontspannend verblijf

Wij verbleven met enkele vrienden in het mooie en rustige vakantie appartement nr32 te Oostende. Het appartement biedt alles wat je maar wensen wil. Een aangename setting om met enkele vrienden gezellig te koken en te tafelen. Ideale tuin om buiten te BBQen en wat te relaxen. Strand, tram en allerhande winkels in de nabijheid. Een aangename ontvangst door de behulpzame eigenares. Zeer vlotte boeking en terugstorting van de waarborg. Het is bovendien een heel mooi, netjes en goed onderhouden appartement. Wij hebben opnieuw geboekt na de paasvakantie.

Appartement nr 32 info

• InternetBeschikbaar