Hotel New Astoria

5.3Matig

België, West Vlaanderen, Oostende

Op vakantie geweest naar New Astoria?

5.3Matig

8 reviews over Hotel New Astoria

• 2Tom31-03-2016

Dit nooit meer!!!

Na een nachtje stappen in Oostende dit hotel binnengestapt. Wat een nachtmerrie! Gedropt in een piepkleine kamer(als het al een kamer was) schimmel op de matrassen badkamer is enorm oud, douchekop was stuk en het water spoot alle kanten op. Bad is een zitbad. Hotel op zich is enorm verloederd. Dit hotel moet gesloten worden!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8leo picqueur10-12-2013

nooit meer

new astoria oostende vuile en beschimelde kamers een bazin die daar met lang bakkes rondloopt en haar personeel slecht behandeld

Alleen gereisd in november 2013

• 5Ruud18-10-2013

NEW?astoria hoe ziet het oude er dan uit?

New astoria geboekt, 3 pers kamer voor 75€. En het is redelijk bevallen, je kunt op twee manieren naar dit hotel kijken:    1 een goedkope plek om te overnachten met goede bedden en een redelijk ok ontbijt en dus een prijs kwaliteit verhouding die nog wel goed is. Óf 2 een tot op het bot afgeleefd en zwaar gedateerd hotel dat aan grondige renovatie toe is, barsten, kapotte kitnaden, radiatoren vies, verfwerk overal slecht, alles zit los en is of beschadigd of gerepareerd (het werkt allemaal wèl)en de rioollucht was niet prettig.  Zoek je wat meer comfort en stijl en frisheid, zoek dan verder en geef wat meer geld uit. Doe ik volgende keer wel

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

• 6Fred Wouters10-08-2012

Een prima ligging voor strant en centrumbezoek.

Lekker dicht bij het srtand en winkelstraten. Uitzicht op een drukke straat. klantvriendelijk en behulpzaam personeel. prijs/kwaliteitverhouding is goed voor de ruime kamer die we hadden. In het restaurand hebben we alleen onbeten. Het ontbijt was voldoende en niet uitbundig. De kamer was goed schoon. De badkamer is aan een opknapbeurt toe. De douchekop is versleten en de wasbad erg klein. Een handdoek was versleten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 7G v Gils25-08-2011

prima hotel, vriendelijk, vlakbij strand.

een aanrader voor een weekje weg. Schone kamers met balkonnetje, goed eenvoudig ontbijt, receptie open tot middernacht,

Gereisd met partner in januari 2011

• 2Danielle28-07-2011

Verschrikkelijk

Het is een oud hotel waar al jaren niks aan gedaan is. De kamer stinkt en oogt vies. Ik heb nog nooit zo'n slecht hotel meegemaakt. De entree en het trappenhuis zijn vervallen, gaten in de muren en de verf is volledig afgebladderd. Op de vloer in de badkamer ligt een zeiltje uit het jaar nul en als je de kamer binnenkomt stonden de ramen al open om de vieze lucht te maskeren, maar dat lukte niet, je kan duidelijk ruiken dat er jarenlang gerookt is en dat is in gordijnen en vloerbedekking getrokken, je wil trouwens echt niet met je blote voeten op die vloerbedekking lopen, te vies voor woorden!!

Gereisd met partner in juli 2011

• 5Bianca02-06-2009

redelijk

Oud hotel. Kamers gerenoveerd, maar erg muf. Wel schone badkamer en goede bedden en vriendelijke mensen aan de receptie. De lokatie is perfect !! In het cemntrum en heel dicht bij zee. Wij kamen hier terecht ivm overboeking Albert II. Ontbijt was simpel. maar voor de prijs/kwaliteit waren wij tevreden.

Gereisd met partner in juni 2009

• 7Engelen10-08-2006

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Nette kamers en goed ontbijt. Aan te bevelen.

Alleen gereisd in augustus 2006

Hotel New Astoria info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming