Hotel Melinda

Meer hotelinfo

152 reviews over Hotel Melinda

• 5Mcheline19-06-2019

Nooit meer , geen aanrader

Vaste klant maar nu is het gedaan voor naar het hotel Melinda te gaan . Mijn man is invalide en wij kregen een Single kamer ( 15 m² )die geschikt is voor 1 persoon , bed van 120 cm breedte , bad was maar 120 cm lengte denk ik want het was maar 2 tegels breed . Je betaald 209 € voor half pension voor 2 nachten . Wij hebben al veel mensen daar heen gestuurd maar nu is het gedaan met vrienden nog daar heen te sturen . Over het ontbijt en 3 gangenmenu was goed maar de drank is heel duur , 3,15 € voor een klein flesje plat water ( 20 cl ) waar in het centrum 2,20 € is . Wij vinden het schandalig dat ze zo de prijs omhoog laten gaan en de gratis pannenkoeken die ze gratis geven wordt door de koffie 3,15€ x 2 p opgevangen .

• 2018
    7Fam. Tanke23-05-2018

Goed voor een nachtje.

Degelijk hotel, beetje gedateerd. Kamer is echt basic, badkamer oke. Deze kamer kon iig niet nog een bed op, daar was ie te klein voor. Parkeren was echt een crime, geen eigen parkeerplaats en in de buurt ook niet echt, hadden eerst de auto aan een grote weg staan, daarna maar verplaatst naar een betaalde parkeerplaats, wel wat verder weg. Ontbijt was niet echt uitgebreid, eitjes moet je zelf nog koken. Avondeten geen gebruik van gemaakt. Op zich was het hotel netjes en de ligging prima maar voor ons niet echt voor herhaling vatbaar.

• 7Sylvia20-02-2018

Ideale ligging, dat wel.

Ideale locatie, alles op loopafstand. Standaard twin kamer heeft alleen op de begane grond airco, andere verdiepingen niet. Ramen kunnen wel open, je kunt ze alleen niet vast zetten om open te laten staan. Bedden vreselijk, te smal en volledig doorgezakt. Douchen in bad is ook niet ideaal. Kamer werd wel goed schoongemaakt. Ontbijt karig. Driegangenmenu ook niet om over naar huis te schrijven. Weinig variatie, keuze uit drie hoofdgerechten, waarvan er twee alle dagen hetzelfde waren. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor het voor- en nagerecht.

• 8Iwan05-01-2018

Degelijk hotel.

Gunstig gelegen, zo'n beetje aan het eind van de grote weg als je de stad in rijdt. Ik kwam 's avonds aan en kon goed (gratis) parkeren, maar ik denk dat er overdag weinig plek is.Het bed was prima, echt goed geslapen. De eenpersoonskamer is erg klein, maar dat was geen probleem. Behalve dan dat het tafeltje echt te klein is om 's avonds nog veen op de laptop te werken. Personeel is heel vriendelijk. Volgens mij is het een echt familiebedrijf. Lekker ontbijt. Je kunt zelf sinaasappelen vers persen. Diner was eenvoudig maar wel lekker. Drankjes wat aan de dure kant. Al met al kan ik dit hotel wel aanraden.

Alleenreizend

• 2017
    9René Delmotte25-08-2017

Aangename ervaring

Het eten was voortreffelijk en de ligging uitstekend. Ze serveren er de lekkerste pannenkoeken die ik ooit at Goede prijs- kwaliteitsverhouding Aangename sfeer Kamer wat aan de kleine kant Zéér mooie badkamer

• 9DENS22-05-2017

Een gans goed gevoel

Op sommige data zijn er promo's

• Oude reviews

6fam.13-11-2016

niet echt wauw

basic kamers, weinig geluidsdemping (hoorden ganse nacht gesnurk van de mensen in de kamer langs ons). Ontbijt: producten werden aangevuld nadat je dat eerst moest gaan vragen. Half pension: diner in een koude, kille ontbijtzaal! Niet voor herhaling vatbaar wel goede ligging

Met oudere kinderen

• 9Monique22-07-2016

goed hotel, rustig gelegen en toch nabij centrum

heel vriendelijk personeel, wanneer men iets vroeg werd men meteen geholpen. Avondeten in half pension goed maar niet wauw, ontbijt wel lekker, vers fruitsap, voldoende keuze warme en koude dranken, verse fruitsla, roereitjes met spek, zelf te koken eitjes, alles was er.

• 9Vandooren Annette05-07-2016

fantastich en voor herhaling vatbaar

personeel heel vriendelijk en de kamers ook goed

Alleenreizend

• 9spike29-06-2016

zeer goed

super vriendelijk onthaal ;goede service gehad ..andere kamer gevraagd bed vonden we te smal ,zonder problemen kamer met 2 apparte bedden gekregen ,ontbijt was goed..dit verblijf verdiend zeker een aanrader..

Met vrienden

10 tips over Hotel Melinda

• Cauwenbergh, 22-01-2014

wij waren er om te wandelen , en dan kan je ver gaan, je kan met de tram terug naar je beginbestemming voor 1euro40,

• roger leemans, 12-11-2013

zeer goed gelegen aan de mercator

• Stefaan & Ryanne, 20-11-2013

ligt dichtbij alles , voor een korte uitstap ideaal ( 3 tot 4 dagen)

2 vragen over Hotel Melinda

• john, 09-06-2017

parkeren

is er parkeergelegenheid bij het hotel zelf?

• verlaecke redgy , 24-04-2014

melinda

in welk jaar is de Melinda gebouwd

Gaby en Peter, 05-04-2015

Oei dat zou ik je niet kunnen zeggen weet wel dat de kamers opgeknapt zijn met een modern interieur. ziet er netjes en verzorgt uit !

• VerzorgingHalfpension

• Soort strandZand