Géén boekingskosten
BelgiëWest VlaanderenOostendeHotels OostendeHotel Luxe Appartement Oostende

Hotel Luxe Appartement Oostende

BelgiëWest VlaanderenOostende

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Luxe Appartement Oostende voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews

3 Reviews over Luxe Appartement Oostende

• 10susanne23-04-2018

ontdekking!!

ons hotel was op een steenworp afstand van het prachtige zandstrand , de lobby was ook gelijk een receptie, wij liepen dus eerst aan de receptionist voorbij, voordat we in de gaten hadden dat zij geen internetters waren die een middagje doorbrachten in de lobby voor gratis WIFI...met mijn partner en 2 vrienden hadden we 2 kamers geboekt, helaas stond dit niet als zodanig in het systeem, maar.. ze hadden net een ander boekingssysteem, dus vooruit, de besproken kamers zaten vol, en we kregen toch maar mooi een gratis up date door de luxe kamer en luxe kamer plus te betrekken: de plus hield in , een balkon!! en.. gratis de sirenes en omroepinstallatie in de achtertuin van de hulpdiensten zoals ambulance en brandweer..dus een gratis wekker om half 7 i n de ochtend.. de kamer was ruim, de bedden lagen heerlijk en de regendouche zorgde voor een tropisch gevoel. het ontbijt was compleet!

• 10Sonja23-07-2008

Absolute aanrader

Heel mooi appartement voor een topvakantie. Fantastisch zicht op de jachthaven van Oostende waar de hele dag beweging te zien is van de zeilboten.

• 9H.C.01-08-2006

Zeer ruim - grote slaapkamers - zeer grote living met kookhoek. Prachtig zicht op de jachthaven, stationsgebouw. Rustige buurt. Alles op wandelafstand te bereiken: trein, tram, bus, shopping, winkelstraat.

Hotel Luxe Appartement Oostende info

• Adresgegevens