Hotel Leopold Ostend

6.9Voldoende

• Sauna

84 reviews over Hotel Leopold Ostend

• 8Jeff en Tien30-08-2009

gehorig, weinig daglicht en uitzicht

Prima hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer 110 alleen geschikt voor mensen die niet van nachtrust houden en een hekel hebben aan daglicht. Uitzicht op brandtrap, nauwelijks daglicht, s avondss nachts veel geluidsoverlast van overige hotelgasten en `s ochtends al heel vroeg vanuit de keuken en de bovenburen.

Gereisd met partner in juli 2009

• 10Jimmy dewilde19-08-2009

Stijlvol hotel vlakbij de zee en het centrum.

Zeer mooie en ruime kamers waar is over nagedacht. Goed en uigebreid ontbijt in een sfeervolle zaal en een bar met stijl. Het personeel is echt vriendelijk zodat er een zekere familiaire sfeer hangt. Ze hebben ons steeds perfect geholpen met goeie raad. Of het nu om te winkelen, een uitstapje, om iets te gaan eten of met waar we s'avonds konden uit gaan was. Iedere keer heeft de receptionist/barman ons de goeie plaatsen kunnen vertellen wat ons veel zoekwerk bespaart hft, waarvoor onze dank. Qua ligging was het ideaal, we hebben de auto gewoon in de parkeergarage kunnen laten staan want alles is vlot te voet of met het openbaar vervoer bereikbaar. Parkeerplaats vinden op straat in het centrum is denk ik zeer moeilijk dus was het handig dat we via het hotel een parkeerplaats konden krijgen. Het waren 3 dagen waar we met veel plezier op zullen terugblikken! Frederik, Joeri, Jimmy en Davy

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 9Eveline14-08-2009

Fijne ligging vlakbij de kust

Afgelopen week 2 nachten in het hotel doorgebracht. Wij hadden kamer 704. Wat een super uitzicht. We hebben echt genoten, personeel heel vriendelijk, ontbijt goed. Nee als we ooit nog naar Oostende gaan, komen wij hier zeer zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8danielle 13-04-2009

mooi opgeknapt

Wij komen hier al zeker 6 jaar,dus hebben de veranderingen van dit hotel meegemaakt. Het was zeer zeker aan vernieuwing toe. Wij hadden nu de kleinste kamer.Heel mooi,met als klein min punt een aparte wc maar dan zonder deur.Als je partner op bed ligt ziet hij/zij je dus zo op de pot zitten.

Gereisd met vrienden in april 2009

• 8Michel en Magda De Ceulaer- Van Streep24-09-2008

Goed normaal hotel

Wij hadden een vernieuwde kamer met Jacuzzi gevraagd,en dat is pas genieten.Het kostte een beetje meer,maar dan wist ik dat ik in een fijn hotel zou zitten.Het ontbijt was ook goed.Ik geef de eerste dag altijd een fooi,aan het keukenmeisje,aan het kamermeisje,en aan de barman,(ik goed voor hen,zij goed voor mij).Wij gaan terug naar Lido 2000 voor Kerstshopping en schaatsen op het Wapenplein. Dank U, Michel Van Streep

• 7fam Jansen21-08-2008

Mondo familiekamer SUPER

Wij zaten met 2 vw en 2 kleine kindjes in de Mondo familiekamer: SUPER, 2 aparte slaapkamers en hele mooie inloopdouche. Goede ligging, vriendelijk personeel, en redelijk ontbijt. De slaapkamer aan de straatkant is wel wat gehorig. Voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met familie in augustus 2008

• 7ton hoogduin18-08-2008

kan beter

loszittend behang,vieze muren,leidingen[electra]liepen gewoon door de kamer heen,niet weggewerkt of zo,erg kleine douche,met gebroken tegels,en veel stof op de buizen die door de kamer liepen,wel vriendelijk en behulpzaam personeel,en het ontbijt was redelijk. strand op ca 200 meter,en centrum op 10 minuten lopen,dit hotel is goed om alleen in de slapen,en ga voor de rest het leuke oostende in.

• 8Ann Coucke16-08-2008

Een echte aanrader in Oostende !!

Al verschillende keren in Oostende geweest maar de eerste keer in Lido 2000. Maar ... we komen zeker terug !! Naar het schijnt nieuwe uitbaters.De nieuwe kamers heel rustig en mooi. Ontbijt was zeer gevarieerd. Volgend jaar zou heel het hotel gerenoveerd zijn en Mondo Hotel heten. We hebben nu al geboekt voor onze zomerverlof in 2009.

Even vernoemen dat het hotel ook meer dan een hotelleke is. Er waren heel toffe voorstellingen van TAZ in de bar.

• 7Mw Segers13-08-2008

Mondo Kamers zijn TOP!!

Wanneer uw keus uit gaat naar het Lido 2000 hotel kies dan voor de Mondo kamers. U betaalt wel wat meer maar dit is zeker de moeite waard.. Erg ruim, net gerenoveerd, grote badkamer, zeer schoon. Dus van alle gemakken voorzien! Gelukkig hadden we de keus, kamertype 1/2 of de Mondo kamers. Het verschil is (helaas) erg groot. Het hotel werkt momenteel van boven naar beneden met de renovatie. De zevende verdieping is gerenoveerd. De ligging van het hotel is verder prima! Dichtbij strand en centrum.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 3Milka09-08-2008

één keer, maar.....

Het hotel ligt dit bij het strand, de boulevard en het centrum (winkelen). Die drie dingen zijn ook echt de moeite waard in Oostende. Het hotel was een ramp (naar mijn beoordeling zeker geen drie sterren, maar met moeite twee). De kamers waren klein, oud, het bed te smal en te kort, de gordijnen te dun (goed zicht 's nachts met het licht uit!!), de ramen (enkel glas) lieten veel geluid door (het hotel ligt in het centrum). Met andere woorden na een nacht niet geslapen te hebben, zijn wij (op de strandwandeling na) direct weer naar huis gegaan!! Eerlijk is eerlijk het onbijt is prima voor die prijs.

Gereisd met familie in augustus 2008

Hotel Leopold Ostend info