Hotel Leopold Ostend

• Sauna

84 reviews over Hotel Leopold Ostend

• 8Charlotte01-06-2010

prima hotel!

Wij hebben 2 overnachtingen gehad in het Mondo hotel. Prima hotel. We hadden een bon via hotelkamerveiling en een (redelijk kleine) cosy kamer. Verder wel heel netjes en functioneel ingericht. Wel vrij gehorig, maar geen last gehad. Ligging tov het strand en de winkelstraat is super. Parkeren is vlakbij, wel voor 20 euro per nacht. Vriendelijk personeel en een lekker ontbijt. Een leuk, knus en prima hotel.

• 9Jeannette12-05-2010

Dicht bij de zee

Van donderdag tot zaterdag er geweest. Personeel behulpzaam. Lekker ontbijbuffet. We hadden een bon van Hotelkamerveiling voor 2 nachten. Hebben zaterdagmorgen geboekt voor donderdag t/m zaterdag. Volgens hun kon dat niet en moest ik zaterdagavond maar weer terug bellen. Beetje vreemd; bij mij is zaterdagmorgen ook 5 dagen van te voren.

• 9Anna04-05-2010

Heerlijk hotel voor een weekendje weg

Een super hotel op een toplocatie. Het hotel zelf: vriendelijke ontvangst,ruime kamer, heerlijk bed, schoon. Ontbijt smaakte goed: verse broodjes, sapjes, voldoende keuze. Locatie: ideaal. Hotel ligt bijna aan het strand. Centrum met winkels en eetgelegenheden zijn op loopafstand. Parkeren: wij hebben een van de randparkings gebruikt. Gratis parkeren en vanaf daar te voet of per bus naar het hotel.

• 6wijns04-05-2010

maakt belofte niet waar.

Hotel pretendeert 3 plus sterren te zijn. Matige keuze ontbijt, matige afwerking kamer. Matige bedden. wel trendy en hip; meer bed and breakfast kwaliteit. Prijs kwaliteit verhouding klopt niet.

• 8Fons12-04-2010

Prima hotel, goed gelegen.

Op een paar minuten van het strand en van het centrum, prima gelegen dus. Goed ontbijt, prima (deluxe) kamer en goede bedden. Op de 6e verdieping is de lift hinderlijk te horen, vorige keer op de 5e verdieping geslapen zonder liftgeluid. Ganggeluid is wel duidelijk hoorbaar. Garage is betalend (20euro per dag) en op enkele minuten van het hotel. Vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in april 2010

• 8Veer28-02-2010

prima hotel voor n prima prijs

Vriendelijk personeel(kamermeisje, receptie en dame in het restaurant)lekkere bedden en ontbijt goed(verse broodjes croissantjes, omeletjes etc, heerlijke cappucino) Diegene die zeuren over herrie sóchtends, het is en blijft een hotel!Wij hebben nergens last van gehad. Nog geen 2 minuten vh strand en 5 minuten lopen van het centrum,ideaal! Voor 3 euro per 4 uur parkeren voor het hotel.

Gereisd met partner in februari 2010

• 8Gerty Baas03-01-2010

prima hotel voor een paar nachten

Mooi modern ingericht hotel, goede bedden, kamer mooi modern/strak ingericht. alleen hadden we helaas kamer 110.. met dus uitzicht op de donkere brandtrap, geen daglicht.(ze gaan de brandtrap nog opknappen en verven, met spotlights) Pluspunt was wel een aparte slaaphoek voor onze dochter. Ligging is super, dichtbij strand en zee en het centrum, we hebben de auto niet nodig gehad. Parkeren bij het hotel is duur, maar even buiten het centrum kun je gratis parkeren ( in de woonwijk, op loopafstand) Het hotel is wel wat gehorig, maar we hebben er weinig last van gehad. Een goed hotel voor een paar dagen Oostende!

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

• 7Lucienne29-12-2009

Ligging is perfect

Prima hotel om enkele nachten te overnachten. Heerlijke bedden, comfortabele badkamer, geen bad maar dat vinden wij wel prettig, douchen in een bad vinden wij niets. Prima ontbijt, kortom, goede keus. Enig minpuntje geen echte kast om iets op te bergen. Een opgepimpt hotel voor een redelijke prijs.

Gereisd met partner in december 2009

• 8steven30-11-2009

Kom hier zeker weer terug

Hotel top qua prijs kwaliteit. Alleen ontbijt mogelijk in hotel, maar dst is ruim voldoende. Centrum, strand, haven, cafes en eettentjes op enkele minuten lopen.

Gereisd met vrienden in november 2009

• 5Y & P16-11-2009

hotel met grote plus-, maar ook grote minpunten

Dit hotel is een oud hotel dat men - zeer geslaagd - in een hip en modern jasje heeft gestopt. De pluspunten zijn daardoor uiteraard het trendy gevoel dat je krijgt in dit hotel, maar toch ook wel de ligging, vlakbij het casino en de dijk. De standaard "Cosy-kamer" is enerzijds een nette, gemoderniseerde kamer, maar anderzijds wel zo piepklein dat je er nauwelijks in kan draaien of keren. Het hotel is ook zo gehorig dat je amper een oog dicht doet. Je hoort letterlijk de buren de rits van hun koffers open en dicht doen, om over het gebruik van de badkamer nog maar te zwijgen.. Kortom, één iemand wakker, iedereen wakker.. Het ontbijt 's morgens was niet speciaal, maar werd wel traag aangevuld. De tafels werden ook veel te weinig afgeruimd waardoor men dikwijls moest wachten vooraleer men een proper tafeltje had. De late check-out (12u) vonden we wel een pluspunt.

Gereisd met partner in november 2009

Hotel Leopold Ostend info