Hotel Leopold Ostend

• Sauna

84 reviews over Hotel Leopold Ostend

• 2Vanden Berghe14-08-2011

Te kleine kamers.

Goede locatie, goede service, maar kamers veel te klein (kamers op cruisschepen zijn gorter), komen niet overeen met website, de sites tonen kamers van Brussel en Antwerpen die groter en mooier zijn. S'nacht tijdens weekend veel lawaai buiten. Doordat de foto's niet overeenkomen met hotel voelen we ons bedrogen. Zeker géén aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 4Aasje25-07-2011

Never again!

Wij hadden aanvankelijk een verlengd weekend gereserveerd in april, maar de avond voor het vertrek telefoon gekregen met de melding dat er een stuk plafond in onze kamer naar beneden is gevallen met als gevolg dat we dat weekend daar niet zouden kunnen verblijven. Balen! Ter compensatie voor het ongemak mochten we dus op een ander moment reserveren en verblijven in de suite. Een week voor het vertrek nog even zelf gebeld om toch zeker te zijn van de reservatie. Alles ok, de suite met jacuzzi was voor ons gereserveerd. Bij aankomst checken we in, er wordt niets meegedeeld. We komen aan in de kamer (geen suite): geen jacuzzi?! Terug naar de balie: oeps, de suite was reeds gereserveerd! Ok, kunnen we dan de manager even spreken? Onbereikbaar! Volgende ochtend pas de manager kunnen aanspreken. Zo onbeschoft zijn we nog nooit behandeld geweest: ze deed heel denigrerend (maakte een scène in de lobby!) en had helemaal geen oor voor onze klacht. Klantenservice beneden alle peil!!!

Gereisd met partner in juli 2011

• 8kim13-07-2011

Prima ligging

Het hotel ligt centraal gelegen, zeer dichtbij het strand,cafe's en restaurants. er is een leuke boulevard. De kamers zijn erg klein. er is een tv, 'open' kast, maar wel een prima badkamer. Momenteel zijn er wegwerkzaamheden rondom het hotel. Hierdoor waren er weinig tot geen parkeerplekken. Het personeel is vriendelijk en erg behulpzaam. Het ontbijt is lekker en de zaal is netjes.

Het is een prima hotel voor een kortverblijf. Verwacht alleen niet te veel van de kamer!

Gereisd met partner in juli 2011

• 5schols13-06-2011

Vriendelijk personeel. Kamers simpel maar proper.

Bij aankomst in het hotel werden wij heel vriendelijk ontvangen door de receptioniste en mochten wij onmiddellijk naar de kamer. Wij verbleven in de suite met jacuzzi. De kamer was groot maar toonde enkele gebreken en had zeker niet de uitstraling van een suite. In onze ogen veel te duur voor wat je krijgt. Het ontbijt was simpel maar zeker niet slecht.

Gereisd met partner in juni 2011

• 6FR05-06-2011

Half en half

De kamers zijn heel klein, de badkamers proper, al vrees ik dat ze snel zullen aftakelen. De superior kamers zijn een stuk beter al wordt het dan wel duur. Het is veeeeel en lang wachten op de lift. Parkeren is niet eenvoudig. Het ontbijt was prima. Hetgeen waaraan ik me enorm geërgerd heb, is dat onze superior kamer, die al weken gereserveerd EN betaald was, plots niet meer beschikbaar bleek. Behalve na lang aandringen. Als ik ver op voorhand een supplement betaal, dan heb ik ook graag dat ik daar ter plaatse geen tijd meer moet insteken. Zelf had het personeel er niets van gezegd, dat is dan nog oneerlijk ook want rekenen op onze vergetelheid...

Gereisd met partner in juni 2011

• 6Marjon08-05-2011

Centrale ligging

Wij hadden een Cosy kamer. heel klein, maar wel netjes. je had geen zitje. prullenbak was niet geleegd, lag nog troep in van de vorige gebruikers. dit werd wel meteen opgelost. De gang voor onze kamer was aardedonker. Trappenhuis is ook erg smal. kruip door, sluip door gevoel. Onbijt is te duur voor wat je krijgt. afbakbroodjes en als je pech hebt zijn ze niet goed afgebakken. de ligging is centraal. Alles op loopafstand. Auto hebben wij geparkeerd aan de rand van de stad, gratis. vandaaruit loop je gemakkelijk naar het hotel. Op dit moment zijn alle straten rondom het hotel opgebroken en word je om 6.00 uur wakker van de werkzaamheden. Voor 2 nachtjes was het voldoende en wij hadden heel warm weer, daardoor ben je niet veel op de kamer, dat scheelt.

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 8******25-04-2011

prima hotel!

Hotel geboekt met veilingbon, het geld dubbel en dwars waard. Prima kamer, meer dan een lekker bed en fijne badkamer heb je niet nodig! Enige minpuntje, erg gehorig! Maar daar heb ik zelf nooit zo'n last van. Kortom een prima hotel!

Gereisd met partner in april 2011

• 10neen05-04-2011

fantastische plek

fantastisch hotel op super locatie, zeer vriendelijke personeel, gewoon hip en trendy!! aanrader

Gereisd met partner in maart 2011

• 5lydia13-03-2011

ligging goed, zeeeeeeeeeeeer gehorig,

netheid laat de wensen over, bureel receptie (vettig) frigo ,micro en pompbak kamer vuil, er wordt heel snel gepoetst denk ik...ontbijtzaal wordt gewoon alles op de grond geveegd en als je al de lekkere bakkers in Oostende ziet en je krijgt dan van die droge diepvries broodjes!!!!

Gereisd met partner in maart 2011

• 7Marnix16-02-2011

Goede ligging

Mondo is goed gelegen, 100 meter van de dijk en een 200tal meter van de winkelstraten. Gerenoveerde kamer beperkte oppervlakte maar wel goed benut. Geen kast of frigo op de kamer,dus goed voor een weekend maar niet voor een langer verblijf.Sliepen gelukkig op einde van de gang want kamers zeer gehorig. Prijs/ kwaliteit scoort goed omdat wij geboekt hadden met een waardebon van Hotelkamerveiling.nl.Ontbijt genoeg maar niets speciaals, wel vriendelijke ontvangst.Voor de prijs fdie men moet betalen zijn er betere hotels in Oostende.Garage 10 euro per nacht.

Gereisd met partner in februari 2011

Hotel Leopold Ostend info