Hotel Leopold Ostend

• Sauna

84 reviews over Hotel Leopold Ostend

• 0lschlosser01-03-2012

Nee... toch niet

Portier (circa 19 uur) was vooral buiten te vinden om te kunnen roken. Wees welkom!

Hotel kent te veel (kleine) ongemakken. Onze kamer was domweg te klein, het kofferrek gebruiken was geen optie want dan kon je niet meer naar het bad/toilet en/of naar buiten en/of bed (en opgeklapt was het niet echt beter). Fohn hing buiten de badkamer, geen spiegel en snoer te kort om in de badkamer te komen. Diverse lichtknoppen hadden geen functie, afstandbediening TV werkte niet. Badkamer kletsnat na simpele douchebeurt. Foto op site veiling klopte niet. Kamer gehorig oa door krakende vloeren. Opmerkingen werden pas in 2e instantie gehonoreerd met een andere grotere kamer. Ook hier wat gebreken (douche liep niet door, ook weer niet werkende knoppen). Ook nu weer erg gehorig.

Ontbijt prima.

Volgens mij heeft de manager het niet helemaal bijv een rekening van ruim € 220,50 afronden is prima maar waarom op € 200,50? (en dit voorbeeldbedrag ook innen "heeft u 50 cent?).

Gereisd met partner in februari 2012

• 1Brigitte12-01-2012

NOOIT MEER

Hotel Mondo in Oostende is echt niet aan te raden! Het begon al bij de lift, die was vettig, vies, vuil. Toen we de kamer inkwamen was het mogelijks nog erger. ik heb nog nooit zuldke vieze badkamervloer gezien in een hotel! ook een kapotte wc borstel met in de pot een bruine smueri! walgelijk. een caravan is inderdaad groter dan de kamer die we in het Mondo hadden, de ramen kon je niet doorkijken, vuil, vies.Het kamermeisje was vriendelijk maar ze zou beter moeten poetsen...het ontbijt was ook beneden alle peil, we kregen broodjes die tot in het binnenste beenhard waren...mijn man is snel content maar dit heeft zelfs hij laten liggen. de nacht was ook een hel om 3 uur kwam er een dronken bende binnen met veel getier en gezang. en geroep, ik was echt blij dat ik naar huis kon... laat dit een waarschuwing zijn aan de potentiele klanten maar ook aan de directie van het Mondo!

Gereisd met partner in januari 2012

• 8A & R09-12-2011

in orde

Zijn 1 nacht verbleven. De dame aan de receptie bij aankomst kon iets vriendelijker zijn en minder geïrriteerd, maar de jongen die daarna haar plaats ingenomen had maakte alles goed. Hij was heel vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een superior/comfort kamer. Deze was prima verzorgd en heel ruim. Alleen een gekke indeling. Ze hadden in het midden vd kamer een keukentje geplaatst, waar men eigenlijk niet zo veel aan had + hierdoor viel er een hoek vd kamer weg waar men niets aan had. Heel lekker en verzorgd ontbijt. Ligging vh hotel was ook goed: niet ver van het strand en casino, op loopafstand vh centrum. Wij vinden het wel voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in december 2011

• 7peter20-11-2011

voor die prijs redelijk

verschillende reacties en zo kan je het ook beoordelen, als je verwachtingspatroon te hoog is valt het tegen. Als je maar de prijs kijkt en een beetje positief bent ingesteld is het een prima hotelletje, ik had een "triple" kamer, best ruim, netjes en goeie bedden, Flatscreen , goeie ligging, ontbijt netjes. Oostende zelf is "vergane grandeur" maar dat heeft wel wat, voor een weekend bent ok. Hygiene is inderdaad een puntje, doet een beetje rommelig aan en echt heel erg schoon is anders, maar ik moet zeggen ik was niet ontevreden, zeker niet via een veiling voor die prijs. Let op huisdieren welkom, dus er liepen een paar, ne top het strand uitgelaten, honden. En die stinken dus...en dan in de ontbijtzaal onder de tafel, dat vond ik zelf nog het minste, bah...Voor diegene die er nog heengaan, restaurant Cromwell is een aanrader !

Gereisd met jonge kinderen in november 2011

• 3Michel07-11-2011

Vergaande glorie of gewoon slechte insteek

Tsja... het is dat ik het hotel goedkoop heb kunnen boeken €25 p.n. maar echt een goede reclame was dit zeker niet. We zaten in de Cosy kamer die wel opgemeten 11m² was. Dit was incl badkamer. De losse matrassen waren doorgelegen (voelde je wel in je rug) en de badkamer stonk naar urine. Enige voordeel van het hotel was de ligging. Dit Hotel is net als Oostende vergaande glorie of gewoon slecht...

Gereisd met partner in november 2011

• 5Bruce04-11-2011

Geen aanrader!

Eerste indruk van het hotel was oké. Maar... Wij verbleven in de Suite met Jacuzzi, meteen overviel er ons een muffe geur bij het binnenkomen. Badkamer was alles behalve hygiënisch! Om niet te zeggen vies! Jacuzzi is nog nooit deftig proper gemaakt, zaten nog haren in, vol kalk, wanneer je met een handdoek langs de toppen van de jacuzzi gaat is deze geel! Ook de douchecabine was vuil en vol met kalk, werkte niet naar behoren. Van de radiatoren was al een tijd geen stof gedaan, alsook niet van het verluchtingsrooster in de badkamer. Geen hoeslakens op de bedden, er lagen enkel lakens op het bed waardoor je bij de minste beweging op een vuile matras lag. Ontbijt was oké. Personeel niet allemaal even vriendelijk. Op de site staat vermeld "Bij een boeking van 2 nachten in Oostende ontvangt u een fles Cava", hier was echter niemand van op de hoogte. Ligging van het hotel is wel goed maar daarvoor moet je hier echt niet boeken!

Gereisd met partner in oktober 2011

• 0Bianca23-10-2011

Nooit meer!

Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt! We waren te vroeg maar konden niet al inchecken, ondertussen werden we niet echt aangekeken en werden een beetje weggewuifd. Later teruggekomen, inchecken, ik was de voucher vergeten. Volgens de receptioniste was dit een probleem etc en ze sprak op behoorlijk denigrerende toon. Uiteindelijk mochten we wel de kamer op als ik later de voucher kon uitprinten. Geen goedemorgen of goedenavond kon eraf. We kregen kamer 300. Deze ligt in een hoek en hier is geen daglicht! ook kan je de buren in de kamer ernaast goed horen. Overal betaald parkeren behalve achter het station, daar zijn wat gratis parkeerplekken. Nee, wij komen hier nooit meer!

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 1Chris en Ivan25-08-2011

Dit hotel is nog geen 1ster waard!!!

Bij aankomst iets voor 14u werden we al afgesnauwd , dat we moesten wachten tot 14U, eerste indruk was direct al een onverzorgde vuile receptie. Dan de lift in, ook vettig en vuil, gang lag veel zand ,, kamer: er was GEEN kleerkast in de kamer, zelfs geen kapstok om een jas op te hangen, een kamer in een caravan is groter en luxeeuzer, door het raam kon je niet kijken , zo vuil was het, badkamer lagen nog haren van de vorige was erg klein zonder comfort en lag zelfs vasttapijt op de grond. Mensen voor dit hotel, deze prijsklasse, boek elders, want is geen ster waard van de drie dat het heeft!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 6Ellen19-08-2011

Mooi gerenoveerd hotel - slecht onderhouden

Ligging: makkelijk bereikbaar met de wagen, echter weinig parkeermogelijkheden in de buurt. De zeedijk is op loopafstand (200 meter). Service: Vriendelijke ontvangst aan de receptie voor het inchecken. De weg naar de kamer wordt aangewezen, maar niemand loopt mee of helpt je met je bagage. Eten: Het onbijt was vrij uitgebreid. Diverse broodsoorten (zoet en hartelijk beleg), ontbijtgranen, vers fruit etc. Het is mooi verzorgd en vers. Kamers: De suite was zeer ruim. Het grote minpunt vind ik de hygiëne. Er wordt niet grondig genoeg schoongemaakt!

Prijs/kwaliteit: Doordat we de kamer tegen 50% korting konden boeken vond ik de verhouding correct. Als de hygiëne meer op punt was geweest, had ik zeker een betere beoordeling gegeven. Kortom, het is geen slecht hotel, maar voor dezelfde prijs vind je betere kamers.

(De standaardkamers schijnen enorm klein te zijn. Een derde bed op de kamer is quasi onmogelijk.)

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8E. Diederen16-08-2011

Trendy hotel vlak bij de boulevard

Het hotel ziet er van binnen hip en trendy uit na de renovatie. Wij hadden een familiekamer met een flatscreen tv, aparte slaapkamer voor de kids en een prachtige badkamer met inloopdouche. Groot zat en keurig schoon ! Voor € 149,- per nacht echt niet te duur ! Ook was het hooguit 4 minuten lopen naar het strand en de winkeltjes. Het ontbijt was uitgebreid en werd continue aangevuld. Ik zou het iedereen aanraden !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Hotel Leopold Ostend info