Hotel Leopold Ostend

6.9Voldoende

• Sauna

84 reviews over Hotel Leopold Ostend

• 9Annelies Horemans19-10-2014

Een aanrader voor een weekendje kust

Dit hotel is zéér goed gelegen (vlakbij de zeedijk en het winkelwandelcentrum van Oostende, maar toch zeer rustig). Vriendelijk personeel zowel aan de receptie, bij het ontbijt én ook de onderhoudsmedewerkers. Het ontbijt was overigens ontzettend uitgebreid en voorradig, zelden gezien in een locatie van deze grootorde. We beschikten over een van de familiekamers - fijn dat het derde en vierde bed in een aparte kamer stonden zodat de kinderen (10jr) apart konden slapen. De kamer was niet extravagant groot maar wel absoluut ruim genoeg (wij gaan ook niet naar de kust om in onze kamer te gaan zitten...) Veel belangrijker: de kamers waren erg schoon, voldoende licht (en te verluchten), modern ingericht en goed uitgerust, prima bedden ook. Het hotel zit in een heel mooi gebouw. Kortom: een aanrader voor een weekendje aan de kust!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

• 8Meulemans Ingrid10-09-2013

prijs kwaliteit zeer goed

Hotel Mondo in Oostende is ons allen goed bevallen. Het ontbijt is eenvoudig ,maar wordt steeds aangevuld. De bar is modern en gezellig ingericht. De kamer is goed, maar het uitzicht (op brandtrap) was een tegenvaller. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 9Bomans kris18-07-2013

Super hotel

Hele goede service,vriendelijk personeel,mooie ruime kamer. Lekker ontbijt! Super prijs kwaliteit. Gaan in oostende nooit meer op een ander hotel!

Gereisd met partner in juli 2013

• 7Lievyns Johan01-04-2013

Basic maar goed

Het hotel is niet de grote luxe maar alles wat je wilt is er. Warme douche, lekker ontbijt waar niets ontbrak. Personeel was vriendelijk. Een minpuntje : garage van het hotel was vol waardoor het vrij moeilijk is om je wagen te parkeren. In Oostende moet je praktisch overal betalen.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2013

• 9Lynn21-07-2012

SUPER

Wij hadden 1 nachtje gewonnen met een fotowedstrijd. We kregen een 4 persoonskamer (met 2). Alles was aanwezig : waterkoker, koffie, thee, koekjes, warmteregelaar die je via touch-toestelletje moest bedienen, goede bedden, SUPER ontbijt met cava.... Moesten we dit niet gewonnen hadden, vind ik de prijs wel wat veel (de 2persoonskamers zijn blijkbaar vrij klein) Maar het is zeker de moeite waart....

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Harry16-07-2012

Prima

Was 'n prima hotel en ga er zeker nog 'n keer terug.

Gereisd met partner in mei 2012

• 8Joyce en Jeroen29-04-2012

Net hotel, dicht bij het strand!

Wij hadden een twee persoonkamer geboekt via veiling. De kamer is compact, maar met alle benodigdheden. Kamer zag er modern en netjes uit, evenals de badkamer. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. We hadden een kamer op de 3e verdieping, aan de straatkant. Tegenover het hotel werd gesloopt (Met sloophamer), maar hier was niets van te horen met het raam dicht. Het ontbijt was erg uitgebreid. Personeel erg vriendelijk en bij melding van een defect van licht werd het meteen tijdelijk opgelost met een andere lamp die op de gang scheen en de dag erna was er een monteur bezig. Met ongeveer 5 min lopen waren we op het strand, waar lekkere eettentjes zitten.

Gereisd met partner in februari 2012

• 8DE MOOR17-03-2012

super goed

een prachtige kamer met tv een grote douche. ook een waterkoker en thee op de kamer. vriendelijke dame aan de receptie. lekker uitgebreid ontbijt en veel voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2012

• 8De Moor11-03-2012

super

Wij waren dit weekend in dit hotel en vonden het goed. de kamer is niet zo groot maar je bent er toch maar alleen om te slapen. leuk dat je er zelf thee kon zetten op de kamer. vriendelijke mensen aan de receptie. heel lekker ontbijt,met lekker pistolets en brood enz met eitjes,spek en heel veel voor de kinderen. wij gaan zeker nog eens terug. weet echt niet wat de mensen te klagen hebben. ben al in veel hotels geweest en dit was heel goed.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2012

• 3Jens Wouters11-03-2012

Teleurstellend

Romantisch weekendje geboekt, superior kamer voor twee personen gevraagd en superkleine familiekamer gekregen. Vier eenpersoonsbedjes samengepropt, hoewel een tweepersoonsbed gevraagd. En op de vraag wat we als koppeltje konden doen met vier bedden kregen we het schampere antwoord 'dat we nog twee mensen konden uitnodigen' of 'de andere twee bedden konden gebruiken om op te springen'. Kamer was niet verwarmd (ijskoud). Ontbijt viel tegen, broodjes waren oud en hard. We waren zelfs niet alleen, andere gasten hadden zelfde problemen. Teleurstelling, wij komen niet meer terug...

Gereisd met partner in februari 2012

Hotel Leopold Ostend info