Géén boekingskosten

Hotel Leopold Ostend

BelgiëWest VlaanderenOostende

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Leopold Ostend voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 82 reviews
+18/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.9VoldoendeScore uit 82 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

82 Reviews over Leopold Ostend

• 7A van Nunen17-09-2018

Leuk hotel op prachtige lokatie

Leuk hotel vlak bij de kust. Prachtig gelegen.

• 8De coninck Michèle26-03-2018

Heel leuk hotel

Leuk en gezellig hotel,op een 5 minuutjes van het centrum.Mooie ruime nette kamer,heerlijke bedden en grote badkamer.Het ontbijt is fantastisch en meer dan keuze genoeg.Het personeel is heel vriendelijk,mochten zelfs s'middags al op de kamer ipv om 15u30.Prijs /kwaliteit een echte aanrader!Wij hebben hier een heerlijk weekend gehad!

• 5bloempje15-04-2017

nooit meer

heb via hun website zelf geboekt,maar wegens hun fout in de boeking moest ik achteraf een hoger tarief betalen. Beste prijs garantie houden ze zich niet aan, pas na heel veel klagen en heen en weer mailen. Welkomst drankje pas gekregen bij navraag. Kamers doen kleiner aan dan er staat. Ontbijt wat karig, mini broodjes en geen zalm zoals op de website staat vermeld. Weinig stopcontacten en kabel van waterkoker te kort. Kamers zijn wel netjes en schoon. Badkamer prima. Al met al een dikke tegenvaller.

• 8MAES07-01-2017

Tof, gaan we zeker nog eens doen !

De kamer was echt top ! De ligging dicht bij het centrum, Fantastisch ! De bar echt aangenaam, vooral s'avonds echt gezellig ! Het ontbijt daarentegen vond ik niet echt goed !

• 6Jacqueline Leroi11-09-2016

niet meer !

Deluxe kamer gereserveerd, zag er netjes uit en ruim. Wat blijkt 's morgens dat de mengkraan van de douche enkel heet water geeft. Krijgen nieuwe kamer op zelfde verdiep (6de) toegewezen resultaat zelfde type kraan zelfde euvel. Een primaire behoefte waaraan niet voldaan wordt en geen klusjesman wegens op vakantie. Konden dan wel 1 x gaan douchen op 3de verdiep. Personeel vriendelijk en behulpzaam maar machteloos. Ontbijt was goed.

• 8Wim25-08-2016

Leuk ,vlak bij het strand en centrum.

Hotelkamer was goed en netjes,ontbijt prima. Maar parkeerplaatsen .....helaas

• 8Marja25-08-2015

Leuk voor een weekend aan zee

Leuk hotel! Basic kamer klein. Bed prima! Ontbijt supergoed.! Hotel lounge is supermooi ingericht. Op loopafstand boulevard en strand. Stadcentrum dichtbij. Ook een leuk stadspark op loopafstand.

• 3Sophie24-08-2015

Dit nooit meer

Wij zijn een jong koppel 25 jaar Gewoon 2 nachtjes aan zee 230€ was de prijs wij hadden de cosy kamer check in oké maar de kamer niet bergkot ? Geen buitenlicht zwaar verouderd douche = badkamer onder water Tv kapot geen hulp Ontbijt was wel super !! Maar voor die prijs vind je beter !

• 6nadine07-08-2015

goed !!!!!

Het hotel van buiten zag er netjes uit.we zijn goed ontvangen.kamers waren klein maar verzord een min puntje geen frigo op de kamer.ontbijt was goed.vriendelijk personeel

• 8C en G van Beek24-10-2014

Leuk hotel, dichtbij de zee.

Leuk hotel, dichtbij de zee. Ontbijt is goed verzorgd. Tijdens ons verblijf was er een storm en de wind woei flink door de kieren bij de ramen, wat niet echt fijn was (koud). We bevelen dit hotel van harte aan!

Hotel Leopold Ostend info

• AirconditioningNiet beschikbaar