Géén boekingskosten

• Airconditioning

45 Reviews over Le Parisien

• 3Harry Van Nyen19-10-2020

Nooit meer

Personeel onvriendelijk (behalve eigenaar zelf), onverzorgd hotel, hygiene laat te wensen over. Onderhoud appartuur van het hotel is onbestaand, service enveneens. Een hotel om te vermijden als u in Oostende bent.

• 10Sonia Uytterhaeghen06-09-2019

heel goed wij gaan er terug naar toe

ons verblijf was echt top heel vriendelijk de kamers heel mooi en de ligging ook niet ver van strand en winkels wij komen zeker en vast terug moeder en dochter

• 1Sandra de Vrinds09-05-2019

Nooit meer naar Parisien Oostende

Waanzinnig slecht verblijf gehad en absoluut niet zo klantvriendelijk meer als ons verblijf afgelopen zomer kamer en badkamer smerig en hotel gedateerd met oude tv schermen Riool lucht in het hele gebouw en een onvriendelijke smoezelige dame achter de receptie welke geen uitleg heeft gegeven en zeer slecht de Nederlandse taal sprak ontbijt redelijk te doen maar niet wat het geweest is wij komen hier nooit meer terug

• 3Silvana Koevoets14-04-2019

Nooit meer

Lift: riool lucht, bedieningspaneel kwam helemaal los. Ontbijt: lekker en compleet, kleine tip, zet zo weg want dit was verwarrend en mensen kregen niet het ei wat ze besteld hebben. Kamer, super klein, heel veel stof o.a. op het hoofdbord van het bed. Kozijnen waren vies, en zo meerdere plekken op de kamer. Bedden heel erg slecht, dekbed ook bed stond op wielen, ook schoven ze heel de tijd uit elkaar . Douche prîma maar vloer smoezelig. Geen haakjes of plankje in de douche. Tv slecht te zien door donkere kleur vanuit bed. Super gehorig, als iemand de kamer inging was het alsof ze in jou kamer binnenstapte, we hoorde de exacte activiteiten van de bovenburen. Alles maakt geluid heel de nacht.
    Onvriendelijk en niet gastvrij, wat overigens per mail wel was. Oostende was geweldig, maar dit hotel zeker niet, zeker voor de 100 euro per nacht die we betaald hebben. Ligging is echt fantastisch

• 10De Smet24-12-2018

leuk hotel en heel goed ontbijt

kamers niet echt groot maar dat maakt het ontbijt zeker goed in het mooie restaurant eigenaar vriendelijk en behulpzaam, heeft ons van alle nodige informatie voorzien

• 10Guus Verdonck13-08-2018

Wat een mooi gebouw en wat een toffe eigenaar

Fijn verblijf gehad in een mooi oud pand met een zeer statige uitstraling. Elke morgen een goed verzorgd ontbijt met ruim voldoende keuze. Eigenaar en eigenaresse zijn uiterst behulpzaam. Kamers niet heel groot maar voldoende afmeting en fijne bedden, eigenaar was dagelijks bezig op de kamers om te renoveren en naar ons inziens met liefde voor het mooie gebouw.

• 10Nathalie Laeremans08-08-2018

Prachtig hotel in centrum Oostende en goed ontbijt

erg mooi pand uit 1900 maar van binnen recent opgeknapt en modern. ontbijt erg uitgebreid en verzorgd en een vriendelijke eigenaar die ons goed geholpen heeft met al onze vragen. wij gaan in de winter zeker nog eens terug

• 10Denotter02-07-2018

Prachtig hotel met goed ontbijt

Vriendelijke eigenaars en een fantastisch ontbijt. Kamers zijn netjes en badkamers zijn recent vernieuwd Wij gaan zeker nog terug

• 10Nathalie22-02-2018

Top verblijf !

Wij hebben heerlijk genoten. Geen vraag was hun teveel, wij reisde met een dreumes van 16 maanden en ze waren hier heel kindvriendelijk ! Kamer was netjes en groot genoeg. Nogmaals heel vriendelijke uitbaters en personeel. Wij zouden het iedereen aanraden !

• 8Mike25-06-2017

Prima Hotel!

Hotel le Parisien is een klein maar fijn hotel! Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn prima, hier is niks op aan te merken. Alles wat je nodig hebt is op loop afstand. Echt een aanrader! Enige minpuntje is de vloer van de badkamer, kijkt wat vies! Handige oplossing: slippers!

Hotel Le Parisien info

Het complex