Géén boekingskosten

Meer appartement info

28 Reviews over Languedoc Oostende

• 9Annette29-07-2015

Echt een aanrader!

Heerlijk ruim en schoon appartement met alles erop en eraan. Dicht bij het strand en de boulevard, meerdere slagers, bakkers en groentewinkels op loopafstand. Bushalte bijna voor de deur. Levendig en gezellig centrum, goed bereikbaar. Echt een aanrader!

• 8R. Boeter16-05-2014

Netjes en genoeg ruimte.

Wij waren er een weekend met 4 volwassenen en 3 kinderen van 4, 5 en 5 jaar. Het is ons prima bevallen. Het appartement was erg netjes en er was veel ruimte. Het enige wat ik erop kan aanmerken is dat er misschien wat speelgoed voor oudere kinderen zou kunnen komen, voor als wij weer terug gaan. Want dat zullen we zeker nog een keer doen. ;)

• 10Anita Heppenhuis27-04-2014

Super ruim appartement en super centraal gelegen !

Heerlijk genoten van dit appartement. Schoon en ruim. Zeker een aanrader. Fijn dat je een eigen garage erbij krijgt. Het appartement ligt erg centraal (aan ene zijde station, andere zijde het centrum en de andere kant het strand). Lag zo goed als in het midden van alles. Wij konden alles met de fiets doen wat zeer prettig is.

• 9Marloes04-01-2014

Zeer de moeite waard!

Mooi, ruim appartement. Zeer compleet qua inrichting! Wij waren met 2 gezinnen, in totaal 8 personen. Dat was goed te doen. Met een kleine 15 minuten lopen ben je op het strand. Zeker de moeite waard om dit appartement te huren!!

• 9Jerome17-09-2013

Très bel appartement spacieux

L'appartement est très spacieux, bien équipé, idéal pour 6 personnes avec enfants. 2 agréables terrasses, un grand living, une cuisine bien équipée. Tout ce qu'il faut pour passer un séjour agréable à mer du nord.

• 9Celis-Roosen21-05-2013

Meer dan we hadden verwacht!!

Deze flat is meer dan behoorlijk in orde, in de vlucht geboekt maar meer gekregen dan nodig. De kids vonden hier onmiddellijk hun plek, een kast vol speelgoed en vooral dat keukentje was voor de kleinste (2) een plezier. Het hele weekend hebben we koffie en hamburgers gekregen van hem. Helaas was het weer wat minder maar daar kunnen de eigenaars natuurlijk niets aan veranderen. Wij waren met 2 volwassenen en 4 kinderen ter plaatse wat natuurlijk perfect past in deze woning, er waren nog 2 bedden vrij. Wij waren met het doel "vliegerfestival" in oostende, dit is een 2 daagse bezigheid waar steeds wel wat anders te zien is. Kortom, super weekend maar veel te kort ;-)

• 9Stéphanie Delor21-05-2013

Great apartment

the apartment is really great, suitable for 2 families with young children, very convenient, lightful, peaceful. We enjoyed it and liked it very much.

• 9Mr Zitouni08-03-2013

Une adresse a conserver!

Très bel appartement, au calme, tout confort et spacieux! Toutes les commodités sont a quelques centaines de mètres maxi. Les jouets pour enfants ont comblés les nôtres! 3 grandes chambres, 1 grande salle de bains, 2 WC, une cuisine bien aménagée… que demander de plus ? La propriétaire est très sympa et fait de son mieux pour aider.

• 9Fam. Kouwenberg21-01-2013

Super appartement

Het appartement is heel ruim opgezet. Met name de beneden verdieping is zo ruim dat je met een gezin met 2 jonge kinderen en 4 volwassenen meer dan genoeg ruimte hebt. Boven zijn ook de slaapkamers ruim en ook de bakamer is prima. En de keuken is alles meer dan ruim voldoende aanwezig.

Met andere woorden SUPER appartement! Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Kathrin09-01-2013

Nice stay