Géén boekingskosten

Hotel Imperial

BelgiëWest VlaanderenOostende

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Imperial voor je op een rij gezet:

5.2MatigScore uit 72 reviews

5.2MatigScore uit 72 reviews

• Airconditioning

72 Reviews over Imperial

• 5Vindevogel19-09-2020

Goede liging

Goed gelegen hotel dicht bij casino , kleine kamer naast de lift met het nodige lawaai van de lift. Door Corona geen ontbijt in hotel waardoor je iedere morgen elders moet gaan zoeken naar ontbijt . Zolang geen ontbijt zal ik niet meer boeken . Voor de rest proper en netjes .

• 1Raus24-09-2019

Nooit meer.

Vuil, ondermaats prijs / kwaliteit. Geen spek bij roerei verkrijgbaar. Zéér pover ontbijt, enkel wat kaas en salami als beleg. Zéér harde broodjes bij ontbijt, dat je mond binnenin open ligt.

• 8Rani08-09-2019

Prima hotel en omtrek.

Ik snap de recensies niet helemaal. "helemaal niet" of iets dergelijks. Wij hebben ons prima vermaakt. het was een hotel kamer ja, het was geen enorme ruime kamer maar een kamer waar we gewoon konden slapen en de raam open konden zetten (wij zijn mensen die vaak de raam open hebben op de slaapkamer). We konden douche en naar de wc. De douche was wel ietsjes minder. Douch slang mocht van ons wel wat langer, dat was ons enige minpuntje van het hele hotel. Personeel was heel vriendelijk, ontbijt was ook prima. Al met al, voor een weekend wat het prima te doen, we zijn namelijk veel erop uit geweest. Oostende in geweest, strand/boulevard op geweest. Wij hebben het weekend goed om gekregen.

• 4Cien03-07-2019

Zéér ontgoocheld!! Donkere, muffe, stoffige kamer.

Wij hadden een bon 2nachten gekregen. Bij het reserveren is het echter niet mogelijk om tijdens het wk te boeken, terwijl er wel nog degelijk plaats was. We konden wel vanaf zondagavond en dus reserveerde ik. Op zondagmorgen had mijn man hevige rugpijn en de dokter van wacht laten komen. Ik belde het hotel maar die zei dat het onmogelijk was om de boeking te verplaatsen. Ze stelde voor om iemand in onze plaats te laten komen, maar omdat dit ma en di was het onmogelijk. Uiteindelijk ben ik dan maar alleen gegaan, om niet alles te verliezen maar had toch gehoopt op begrip. We hadden enkele dagen later kunnen gaan, zeker omdat het hotel niet volgeboekt was, ik zei dit bij het verlaten dat het spijtig was dat we geen regeling konden treffen omdat dit toch een uitzondering was maar ze zei grof dat dit een voorwaarde is van bon om niet te kunnen annuleren. Geen aanrader ouwbollig hotel, slechte bedden, overal vasttapijt ook kamer

• 5Tomo280212-03-2019

Dit hotel beter niet doen

Het hotel is "stoffig". De aan gewezen autogarage is 20 euro per nacht en aardedonker! Alles in het hotel is nogal gedateerd. Vloerbedekking in de slaapkamer, knotssleutel, die je moet afgeven als hé weggaat, koffie smorgens uit een drukthermoskan.

• 3Valérie Alofs30-07-2018

A eviter

Accueil sympa, pas de climatisation.literie plus que mauvaise,déjeuner minimaliste,bruyant.

• 9Jan11-11-2017

Prima hotel

Wij hadden van de kinderen een bon met één overnachting cadeau gekregen en hebben deze in dit hotel gebruikt. Het is een prima hotel. Hier en daar merk je wel dat het hotel al wat leeftijd heeft, maar in onze kamer en zeker de badkamer wat alles prima. Wellicht nog niet zo lang geleden gerenoveerd. Wel jammer dat er aan het ligbad geen douchewand was, want dan had ik mij handiger kunnen wassen. We hadden een kamer aan de straatkant, waardoor we ook zicht hadden op de zee, wat toch altijd een pluspunt is.
    Het ontbijt was prima, met absoluut lekkere broodjes. De koffie was beschikbaar in twee grote thermoskannen (die geregeld werden bijgevuld). Dit geniet onze absolute voorkeur: je bedient je zelf uitermate snel en de koffie is minder sterk dan koffie uit een automaat. Die is voor ons immers meestal niet te drinken. Toen ik de thermoskan even van naderbij bekeek, zag ik het: "Rombouts" koffie en dat is (naar onze mening) heel lekkere koffie! Het fruit was uit blik en dat hebben we dan maar laten staan. Hier komen we nog terug.

• 5J. Nowak10-08-2017

Nooit meer!

De kamer was super klein. Alles erg donker, keken uit op een muur en brandtrap. Badkamer te klein. Kon niet douche, geen glazen wand of douche gordijn aanwezig. Toilet zat klem tussen het bad en de deur. Bedden zeer slecht! Ontbijt was zeer beperkt en was slecht bijgevuld. Het enige positieve, ligt kort bij het strand en stad. Prijs staat helemaal niet in verhouding met de kwaliteit. Dit zullen wij ook niemand aanraden en niet meer voor herhaling vatbaar!

• 8Nevelsteen02-03-2017

Goed hotel

Het hotel had een hele goede ligging,het personeel was héél vriendelijk en behulpzaam.Kamers waren net en in orde voor 3 sterren.Een glazen douchewand zou wel mogen.Het ontbijt was goed,alles was aanwezig.Zou alleen koffie uit een machine geven en niet uit een thermos.

• 4Iris Jamaers22-01-2017

Hondje niet volkomen welkom!

Op 27 en 28 december 2016 verbleef ik samen met mijn hondje en een vriendin in dit hotel. Parkeren blijkt geen sinecure (maar begrijpelijk aangezien je midden in de stad zit en we de privéparking van het hotel niet hadden gereserveerd). De ligging was prima, je bent immers meteen aan het strand! Het onthaal was zeer vriendelijk! De kamers zijn zéér klein en benauwend en het uitzicht (op een muur) alles behalve elegant. Je krijgt een claustrofobisch gevoel en dat terwijl je net tot rust wil komen aan de zee. De geluiden van de overige kamerbewoners zijn zéér aanwezig (ook 's nachts). Voor mijn hondje diende ik €20 extra te betalen, niet goedkoop maar uiteraard heb ik het graag over voor mijn dier. Jammer genoeg bleek bij aankomst in het hotel (tijdens het nalezen van het huisreglement op de kamer) meteen dat mijn hondje NIET welkom was aan het ontbijt de volgende ochtend. Een schande als je weet dat je toch geen klein bedrag moet bijbetalen voor haar verblijf! Eten deden we de volgende ochtend dan maar in de bar (mijn vriendin diende enkele keren over en weer te lopen naar het buffet) om alles tot in de bar te brengen. Een groot contrast met overige hotels in o.a. Zeeland (Hotel De Zwaan) waar ik met mijn hondje van harte welkom was aan het ontbijt en ze bijzonder diervriendelijk waren. Hier diende ik bovendien maar €10 bij te betalen. Jammer dat het hotel dit niet duidelijk noteert op de website (dan had ik absoluut zeker niet voor Hotel Imperial gekozen!). Slotconclusie: Hotel Imperial is géén diervriendelijk hotel!

Hotel Imperial info

• AirconditioningBeschikbaar