Vakantiehuis Huize Larue

Vakantiehuis Huize Larue

8.1Fantastisch

België, West Vlaanderen, Oostende

Op vakantie geweest naar Huize Larue?

8.1Fantastisch

• 7.6Inrichting
  • 8.8Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

11 reviews over Vakantiehuis Huize Larue

• 10Jolanda Pomme24-02-2013

Super vakantie genoten in huize Larue te Oostende

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in huize Larue te Oostende. We zijn een groep vrienden die 4 keer per jaar samen op vakantie gaat. Bij toeval dit huis ontdekt en het is ons enorm bevallen, kortom het was af. Het kookeiland en de grote keuken is een succes! Heerlijk gekookt en lekker gedronken. Ook Oostende is een bruisende stad, zowel in de zomer als in de winter, er is altijd wat te beleven. Met andere woorden: huize Larue is een echte aanrader, ook voor een groter gezelschap!

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 10Bernadette Konings04-12-2012

Heerlijke plek om vakantie te vieren

We hebben een heerlijke vakantie in Huize Larue in Oostende genoten. Dicht bij het strand en de gezellige boulevard. We hebben dit fijne ruime huis weer geboekt. Kortom PERFECT!!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 7Chrisje13-09-2011

Leuk, maar niet echt een aanrader

Een groot huis, met veel ruimte. Keuken is ook ruim, met alles er op en eraan. De ligging is weliswaar vlakbij het strand, maar persoonlijk vind ik het verder niet fraai. Het is midden in een woonwijk, en doet fantasieloos aan. Roept geen vakantiestemming op. Tegenover het huis is een waterzuiveringsbedrijf, wat tijdens ons weekend stank afgaf. Voor een groep is het wel verder geschikt. Ook Oostende zelf gaf mij geen Wow-gevoel. Tuurlijk het strand is mooi, met barretjes en restaurantjes. Maar vooral grauw en vergane glorie.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 10familie De Vries22-08-2011

Heerlijk vakantiehuis in Oostende

Super vakantie gehad in Huize Larue in Oostende. Fijne ruime woning en een mooi kookeiland. Ideaal is ook de tuin. We gaan nu al boeken voor het volgend jaar! Dat wil dus zeggen dat we super tevreden zijn!!!

Familie De Vries

Gereisd met vrienden in april 2011

• 10ludo03-08-2011

Prachtig huis, enorme ruimte met tuin!

Vakantiehuis Larue is een enorm leuk en efficient huis voor gezinnen. Het is zo moeilijk om aan de kust een huis te vinden met een tuin, echt voor ons een uitkomst! Prachtige woon/leefkeuken, waar je gezellig met z'n allen kan kokkerelen. Ook een grote tafel waar je met gemak met 12 kunt tafelen en eventueel lekker kunt borrelen. Ook alle apparatuur aanwezig. En heel belangrijk, grote, lichte slaapkamers. Kortom tot volgend jaar... ps hieronder zie ik staan dat de tv te klein is, daar ga je toch niet voor naar Oostende?

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 10familie Janzen24-07-2011

Heerlijke plek!

Het is een heerlijk huis, waar we al enkele malen zijn geweest en waar we zeker weer terug gaan met het ons gezin en vrienden met hun gezin. Het huis ligt in een rustige villa wijk en op loopafstand van de dijk en het strand. De kusttram is om de hoek. Het is een ruim huis met een heerlijk kookeiland. Kortom het is er goed vertoeven! We verheugen ons op de volgende vakantie in september a.s. in Oostende in Huize Larue.

Familie Janzen

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 2Familie Klein27-05-2011

Niet voor herhaling vatbaar

Vorig weekend met de hele familie geweest. Meubilair is niet bepaald modern te noemen veringen kwamen uit de bank, tv kijken met zijn allen op een postzegel, om dan nog maar niet te praten over de ronduit smerige bedden! Schimmel op de matrassen, bloedvlekken in de dekbedden en stankoverlast en enorm veel muggen van de rioolwaterzuivering aan de overzijde. Erg jammer dat de eigenaar van dit huis niet even de meubels een modernere uitstraling geeft, de muren een verfje geeft en de bedden opknapt dat zou enorm schelen zeker voor de prijs die je ervoor betaald! Jammer echt een kans gemist.

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 8Rita21-05-2011

Mooi, verzorgd vakantiehuis

Huize Larue in Oostende is een mooi, verzorgd vakantiehuis. Ik zou er zeker nog eens naartoe gaan, ware het niet dat ik, na verschillende mailtjes, 5 weken heb moeten wachten vooraleer ik mijn waarborg terugkreeg.

Gereisd met oudere kinderen in april 2011

• 7Lisanne13-01-2011

Groot huis, mooie keuken, te veel kapot

Huize Larue heeft een fantastische keuken met groot kookeiland en veel bergruimte daarin. Echter de gaspitjes deden het met de grootste moeite, de stofzuiger zat overvol en de slang liet steeds los. Kleine ergenisjes dus. Ook de openhaard kregen we niet aan terwijl dat wel zo gezellig is in de winter. In de woonkamer kun je met 8 volwassenen goed zitten. Er zijn geen fijne stoelen om erbij aan te schuiven. Er zijn 5 slaapkamers, waarbij er op twee kamers kleine gezinnen kunnen liggen. De kussens zijn flut, dus deze zou ik zeker zelf meenemen! Ook het sanitair is het net niet. Vieze wc-bostels, schimmelplekjes en roest. Met een beetje investering en onderhoud zou dit huis er veel beter uit kunnen zien en als veel beter beoordeeld worden.

Gereisd met vrienden in december 2010

• 5Bart23-08-2010

Afgeleefd

Onze verwachtingen waren wat hoger gespannen wellicht. Touroperator vraagt de hoofdprijs voor een huis waarvan de eigenaar de moeite niet neemt om reparaties uit te voeren of het fatsoenlijk schoon te maken. Het huis heeft best potentie, als niet alle tuinstoelen kapot zijn, de zekeringen eruit springen als je een lamp aan doet en andere ergeniswekkende zaken. Ik kan het niemand aanraden en adviseer touroperator deze aanbieder uit het assortiment te verwijderen

Gereisd met vrienden in juni 2010

Vakantiehuis Huize Larue info