Bed and Breakfast Het Wilgenhuis

Met jonge kinderen

Vriendelijke, service gerichte eigenaar

fam_evanzuijlen
31-3-2013

Prima plek, net buiten drukke centrum. Wij (3) hadden een fijne, ruime kamer met prachtige badkamer. Het ontbijt was uitgebreid, zeker voor een B&B. De eigenaar doet erg zijn best om het zijn gasten naar de zin te maken. Niets dan lof voor het Wilgenhuis!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Wilgenhuis in Oostende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Wilgenhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.