Géén boekingskosten

6.1VoldoendeScore uit 13 reviews

14 Reviews over Groeneveld

• 1Stella13-03-2017

Nooit meer

Onvriendelijk personeel - teveel lawaai door persoonlijk zelf om 7 u s ochtends! Waardeloos hotel boek dit niet!

• 10Magda R.24-10-2016

Leuk en gezellig

Lekker eten en achteraan mooie grote tuin met terras. Prijs-kwaliteit in orde! Wij komen graag terug

• 10Liesbet S.21-12-2015

Lekker ontbijt! Prijs-kwaliteit super!

Perfect voor een verblijf in Oostende met kinderen.

• 4M. v/d Have27-08-2015

Nooit meer

Wat een tegenvaller was dit hotel. Het is echt een weghotel. Staat aan een drukke doorgaande weg. Restaurant was dicht, we konden er niks eten. Het hotelgedeelte is smoezelig, vieze vloerbedekking in de gang en op de kamer. Wij hadden een 4-persoonskamer. Dit was eigenlijk een vrij kleine 2 persoonskamer, waar een stapelbed ingepropt staat. De badkamer was schrikken. Erg vies en oud. Vooral de wc en rondom op de vloer zat viezigheid waarvaan we niet willen weten wat het was. Handdoeken met vlekken, op de muur van de douche zaten ook vieze spetters en de wastafel hebben we voor gebruik ook eerst moeten schoonmaken. Na een klacht, kregen we wel korting op de kamer en schone handdoeken, maar toch gaan we hier nooit meer naar toe. Het restaurant zag er wel netjes uit. Het ontbijt was prima, maar wordt aan tafel gebracht.

• 5Henriette Wijnands03-07-2013

Valt erg tegen

Hotel Groeneveld Oostende - kamers zijn niet meer van deze tijd; vloerbedekking niet schoon; elke dag hetzelfde ontbijt; tuin is niet meer bijehouden; er zijn 's-avonds geen faciliteit; geen bar om te zitten of andere leuke kamer; zeer kleine kamers.

• 5Linda13-08-2012

Erg krap, 4 personen in kamer 7

Het hotel staat op een bedrijventerrein net buiten Oostende. Als je de (drukke) straat uitrijd, zit je zo in het centrum. Wij hadden een familiekamer geboekt. Helaas was er een stapelbed op een 2persoons kamer gepropt, zodat er eigenlijk geen ruimte was. Wij hebben de 2 losse bedden naar het raam geschoven, zodat er in iedergeval 3 mensen fatsoenlijk uit bed konden stappen. Geen uitzicht vanuit de kamer, maar daar slaap je ook, dus vonden wij niet zo erg. De tuin is erg mooi en kindvriendelijk ingericht met trampo en klimrek. Het ontbijt was ook prima in orde. Alles, broodjes, koffie, ei enz. werd naar je tafel gebracht. Helaas duurde dat wat lang, ze waren bezig met de voorbereidingen voor een bruiloft. Ze waren ons daarom, ook bij het uitchecken, liever kwijt dan rijk. Klantvriendelijk waren ze toen ook niet echt meer. Wij hebben €120.- betaald voor 1 nacht, en vonden dit voor een kleine kamer best veel. Badkamer was klein, maar in orde, ik mistte wel een glas om je mond te spoelen

• 4Roel21-08-2011

prijs/kwaliteit ver te zoeken

Hotel Groeneveld: wij zaten half aug. een aantal dagen in kamer 4. Omhoog in de gang aan de linkerkant: totaal GEEN uitzicht, in de stank van de afvoerpijpen van het restaurant en in de stank van de paar keer tuin b.b.q. Kleine kamer met slechte (kleine) bedden en slechte kussens. Stinkt behoorlijk. Deze kamer (en waarschijnlijk alle 3 kamers) aan de linkerkant is zijn prijs TOTAAL NIET waard!! Ligging wel rustig op een paar kilometer uit de stad. Geen last gehad van vliegtuigen etc.

• 1dekimpe17-11-2010

nooit meer

veel lawaai in de kamers altijd een feest te doen al hoewel dat er geen rekenschap gehouden wordt met klanten die er op weekend komen ik ben er zelf opgestapt met mijn vrouw op zaterdag nacht niet te doen van het lawaai prijs kwaliteit geen aanrader

mvg dekimpe albert

• 10Slaegers27-03-2010

Prachtig

Hotel groeneveld is een echte aanrader voor mensen die bij het stad willen zitten en toch de drukkte er niet van hebben.

• 9van dijck Karin15-06-2009

supervriendelijke mensen

zijn net terug van 1 nachtje, geboekt in Groeneveld na een saunabezoek in Villa Aqua. Lekker ontbijt, kamer(geen superdeluxe)maar wel alles wat je nodig hebt voor 1 nacht slaap. Wat ons vooral beviel, waren de mensen zelf; enorm gastvrij. Ook het gebruik (gratis) van de fietsen is mooi meegenomen.

Hotel Groeneveld info

Het complex