Géén boekingskosten

Hotel Glenn

BelgiëWest VlaanderenOostende

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Glenn voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 73 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 73 reviews

73 Reviews over Glenn

• 1Nanda14-09-2019

Ongekend smerig, Bedwantsen!!

Het meest ranzige hotel waar we ooit geweest zijn. We waren al huiverig toen we de kamer zagen maar gaven het het voordeel van de twijfel. Na 20 min in bed te hebben gelegen kreeg ik ontzettende jeuk en zat ik onder de bulten. Bedwantsen!!! Gelijk de conciërge gebeld en haar reactie was ronduit onbeschoft. Want het was proper volgens haar.!!! Het is te smerig voor woorden. Elke euro is er 1 teveel. En dan nog 115 euro durven vragen voor een kamer. Geld teruggeëist en gelijk vertrokken naar huis. Dankzij dit hotel is ons weekend compleet verpest. Viespeuken zijn het !!!

• 8Steenkistr jan24-05-2019

Wad goed hotelletje

Hotel glenn was goed van eten

• 10Gilbert pasendaele15-08-2017

Fantastisch hotel

Gezellig hotel zeer rustiek en heel goede keuken

• 3DE COSTER31-07-2017

Enorm verouderd en stonk

Als ik deal vergelijking maak met B en B en andere hotels was dit het slechste waar ik ooit ben geweest. Over personeel en ontbijt kan ik niets zeggen want we hadden enkel overnachting geboekt. De kamer echter...Vloeren scheef en kraken, tapijt vervanging toe met veel plekken, behang komt los, geen donsdekens maar lakens, douchevloer gebroken en beschimmeld ook valsplafond in douche vochtprobleem, wc maakt zo een lawaai dat je buur wakker wordt, heel oud mini tv waarbij je ondertiteling niet kan lezen, kapotte lampekappen, kranten die er nog liggen van overige jaren, te zachte matras...kortom we wouden er zo snel mogelijk weg vooral omdat alles naar mottengeur rook.

• 9Laurie en Marlène11-09-2016

Wat een geweldige super vriendelijke gastvrouw en personeel!!! De kamers zijn inderdaad aan een opknapbeurt toe maar het heeft ook zijn charmes! Het ontbijt was verrukkelijk! Wij komen zeker nog eens terug.

• 8huber leijs29-10-2015

grandioos

hotel is oud maar dat alles wordt weggestreept door de fantastische maaltijden die op je bord worden getoverd slapen is lekker rustig en de mevr. des huizes is een schat die haar gasten verwend op heerlijke visgerechten

• 9Kenneth08-08-2015

Super ervaring!

Dit is écht een aanrader. Overnachten in dit hotel voelt aan als overnachten bij je grootmoeder; typische stijl van de jaren 40-50 in gans het hotel en een echt huiselijke sfeer. Warme ontvangst door de gastvrouw die je meteen het gevoel geeft thuis te komen. De kamer zelf is ook erg charmant door de typische stijl, waardoor je al vlug over kleine gebreken (missende lampjes, lichte ruis op de televisie, gaten in dekens) en mogelijke hinderlijkheden (groot lawaai bij doortrekken wc) heenkijkt. Ontbijt was af, alles aanwezig en erg lekker. Voor ons zeker nog eens!

• 7alclair01-06-2014

van zeer goed tot zeer slecht.

Net terug van 3 dagen hotel Glenn Oostende, ontvangst en ligging waren prima, het eten, en vooral het avondeten waren subliem, zeer lekker en ruim voldoende. Gastvrouw en personeel zijn vriendelijk en zeer behulpzaam. De kamer was echter slecht, we hadden een tuinkamer die vochtig aanvoelde, er waren 4 schemerlampjes op de kamer echter eentje deed het maar met risico op kortsluiting want bij beweging van de stroomkabel flikkerde het licht. Een bad nemen was alleen mogelijk in koud water, er was wel warm water maar dat stroomde zo langzaam, na een half uur was er nog maar 5 cm water in het bad, dat natuurlijk weer was afgekoeld. Enkel de wastafel kon half gevuld worden met warm water, jammer.

• 84 uit volendam09-03-2014

leuk nostalgisch hotel

Het is een oud hotel, maar voor wie van nostalgie houd, is dit een aanrader!!
    Heel aardige gastvrouw, die er alles aan doet om het ieder naar zijn zin te maken. goed ontbijt en lekker eten.

• 8huber leijs 13-08-2013

een topper

Wij komen vaak in hotel Glenn het eten is perfect , nergens anders hebben wij zo lekker gegeten als in Glenn en een hele vriendelijke gastvrouw mdm Ingrid

Hotel Glenn info

Het complex