Géén boekingskosten

Hotel Europe

BelgiëWest VlaanderenOostende

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Europe voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 63 reviews

• Sportfaciliteiten

65 Reviews over Europe

• 4Loffens steven16-07-2018

Teleurgesteld

Eerste keer dat we geweest waren zaten we aan de andere kant vh gebouw en was alles volgens verwachting. Maar nu zitten we aan de zijkant. Hele kleine kamer . Haren in de wc en lavabo bij aankomst. Douche ging niet goed. Bad zat aan de zijkanten vol schimmel. Op de wc moet je schuin gaan zitten anders zit je tegen het badmeubel. Wel goede ligging en leuk zwembad. Voor ons was dit de laatste keer dit hotel.

• 10Opstaele05-11-2017

Zeer tevreden

Een eerlijk hotel wat prijs kwaliteit betreft . Vriendelijk onthaal . Lekker ontbijt en zeer goede bedden . Topligging en 's nachts toch rustig . Parking met autolift of buiten voor bestelwagens of zeer grote voertuigen . Automaat met drank en snoep is een pluspunt . Propere kamers en zwembad .

• 1Anoniem01-09-2017

Vuil

De kamers waren echt vuil en verouderd! Het ontbijt was maar pover en niet 4 sterren waardig! In de ontbijtruimte werd niet afgeruimd met als gevolg je moest plaatsnemen aan vuile tafels. Het personeel sprak geen nederlands in de ontbijtruimte en liep daar maar wat rond. De kamers zouden veel beter ogen moesten ze echt grondiger gepoetst worden. Wij waren er echt vies van !!! Begrijp niet hoe dit hotel 4 sterren heeft en kan behouden.

• 8Familie S28-08-2016

Zeker voor herhaling vatbaar - echt tevreden

Hebben al heel wat hotels gedaan en hebben dus al veel ervaring. Waren wat ongerust omwille van de reacties op de site. Maar waren in tegendeel echt positief verrast. Omwille van dit heel drukke weekend hadden we schrik om onze auto kwijt te raken ergens op een parking in Oostende maar waar? Hebben daarom toch maar gebeld voor de parking van het hotel (met de negatieve info in het achterhoofd) maar onmiddellijk werd ons gevraagd naar de grootte van de auto: dus m.i. Duidelijke info. Het onthaal aan de receptie was heel correct op alle vragen: hulp bij parkeren auto, hulp bij binnenzwembad, hulp bij info over omgeving enz.

Het ontbijt was volledig zoals het moet: vele soorten brood enz.: een ontbijt zoals in alle andere 'deftige' hotels die wij aandoen (toch minimaal 5 X per jaar op hotel in verschillende landen). Vandaag zondag vanochtend zelfs met schuimwijn.

Hotel centraal gelegen op een 100 m van het strand. Perfect voor ons (grootouders) met kleinere kinderen van 6 en 8. Wij genoten van een schitterend weekend!

• 5Julie18-08-2016

Geen 4* waard :-(

Bij aankomst stonden we in een mooie propere lobby en ik was meteen gelukkig. Helaas bleef het geluk niet duren. Eens op de kamers: mijn man en ik hadden een superieurkamer met 2 1-persbedden, mijn neef, alleenreizend, een standaardkamer met een groot bed. Het enige verschil tussen beide kamers: wij een bad, hij een kleine douche, waar de silicoon niet meer goed van uitzag. 1 stopcontact op de kamer, dus kiezen... minibar koud of gsm opladen, een voor een, haren drogen met eigen droger kan ook niet op de badkamer. Ook de vensters waren echt niet proper en op het balkon vond je nog sigarettenpeuken terug van ??? Het ontbijt is heel erg sober, salami ligt er opgekruld bij van niet versheid, de kaas zweet omdat hij niet koud genoeg ligt, het spek wordt amper bijgevuld en als bijgevuld ziet het eruit alsof het geen pan heeft gezien, de chocobroodjes en croissantjes (klein) bake-off, idem met de broodjes... Dit alles heel jammer... we hebben al in veel betere hotels gelegen die dan maar 3 waren maar toch meer oogden naar de 4. Volgens mij is dit ooit een goed hotel geweest, maar als er terug controle moet komen op de kwalificatie, vrees ik dat er minstens 1 ster wordt weggenomen!

• 1Fam Giphart04-07-2016

Vieze Hotelkamer, 1 ster is te veel voor dit hotel

Stof en viezigheid is bij binnenkomst in de kamer duidelijk aanwezig. Dus meteen gaan klagen. Dag na klacht nog steeds niet schoongemaakt. Dus maar weer klagen. Dit heeft geen effect. Dus dan maar mail gestuurd naar hotel en boekingssite. Door klacht wordt kamer schoongemaakt maar de schoonmaakster maakt hele kamer schoon met antikalk maar blijven smerige plekken achter in de kamer. Waardeloos dus. Advies ga hier nooit naar toe is zonde van je geld.

• 6janssen02-07-2016

nooit meer geen 4 sterren

De ligging was goed NIET GOED het ontvangst aan balie.Kon geen goede dag vanaf.Geen wifi op kamer zoals beloofd. Kamer slecht gepoetst ;glazen deur toilet en douche niets privé. Voor zwembad door receptie met glazen deur en één kleedkotje . In de eetzaal niet altijd alles bijgevuld ;

Alleen de koffie en fris drank was er genoeg. Tafels kazerne stijl . Was met kleinzoon en had twee losse bedden gevraagd ;een bed met twee matrassen tegen een. voor mij is het de eerste en laatste keer geweest in dit hotel . .

• 6knoops rina27-06-2016

nooit meer

sleutel was niet geaciiveerd ,tv was kapot, de bar was gesloten er waren te weinig cliënten , het ontbijt was heel sober,we hadden een superieur kamer zijn geld niet waard.We hadden geboekt via een touroperator.

• 9mevr. Elsen11-04-2016

Super verblijf!

Het was een zeer mooi hotel. Bij aankomst waren we erg verrast hoe het hotel er uit zag. Wij hadden via touroperator twee overnachtingen geboekt. De kamer was erg mooi. We hadden een badkamer met bad en douche. Nog geen 200 meter lopen en je zat op het strand. De enige minpuntjes waren dat het zwembad naast de receptie ligt en iedereen je dus kan zien. En het is erg gehorig in het hotel. Verder was het een erg leuk weekend!

• 6Hanon10-02-2016

bon hôtel 3 étoiles

==>Nous avons passé un bon moment dans l'hôtel. L'accueil y est chaleureux (trois langues parlées NLD-FR-ANG), les chambres sobres, la piscine impeccable et la proximité de la mer est un atout. Le personnel est toujours à l'écoute.

==>20 euros de parking par 24h.... il vaut mieux se parquer en extérieur (sms à envoyer au 4411 avec votre n° d'immatriculation- 4 heures max à renouveler).

==> douches chaudes et puissantes, pas de mouchoirs dans les sdb, cheveux dans le sèche-cheveux, radiateur rouillé et poussiéreux - literie pas extra mais ok pour deux nuits.

==>L'insonorisation laisse fortement à désirer (entendions les chaises du petit déjeuner jusqu'au 2ième étage), les voisins qui marchent lourdement, prennent bruyamment leur douche à 0h00, la tuyauterie qui grince, les portes des chambres qui claquent, les travaux à proximité, les portes en verre des toilettes des chambres).

==>Le papier peint se décolle un peu partout / taches sur les tapis des couloirs

==> les chambres sont un peu froides pour les frileux mais couvertures disponibles à l'accueil.

==>L'agréable sauna (service offert... merci) se trouve dans une cave peu aménagée.

==>Plus de jetons pour le banc solaire.... dommage, banc turc pas indiqué, pas proposé!

==>Attention, le petit déjeuner s'arrête à 10h tapante!

L'hôtel vaut 3 étoiles mais pas 4 comme annoncées!

Hotel Europe info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden