Hotel Empire

25 reviews over Hotel Empire in het Nederlands

nooit meer alleen ellende

jacqueline
16-11-2016

ik ben samen met mijn vader in dit hotel geweest en zie personeel op de matrassen springen mijn vader was zijn telefoon kwijt dacht dat het verloren was heb aangifte gedaan toen we thuis kwamen heb mijn vader het hotel gebeld en daar hebben ze de telefoon gevonden is achter een verwarming gevallen wat dus niet kom omdat hij hem op bureau gelegd waar geen verwarming was

kamers heel erg klein .wij gaan in ieder geval nooit meer naar dit hotel.we hebben gevraagd of het telefoon toestel opgestuurd kan worden maar dat doen ze dus niet dus de service is ook niet goed dus en politie doe hier helaas ook niets aan

maar als ze service willen geven moet het toch kunnen het toestel op te sturen tegen gemaakte kosten .heb enkele emails gestuurd maar krijg er geen antwoord op dus hotel nooit meer daaren zeker voor die prijs kamer van 3 vierkante meter

niet meer

dirk
6-11-2016

boek hotel aangekomen word er mede gedeeld dat er geen boeking was op mijn naam.

had bewijs uitgeprint en plots had ik dus wel geboekt raar maar waar

de kamer die ik heb gevraagd met 2 aparte bedden die stonden stijf naast elkaar

de kamer was niet groter als drie en halve meter in het vierkant erg krap konden zelf`s geen kleding in kast hangen .

dus ik ga er niet meer heen

Horror

Winters
28-8-2016

Locatie is wel prettig zo tussen strand en winkelstraat.

Personeel was aardig.

Kamer was verschrikkelijk! Ook wij een kamer met geen uitzicht of frisse lucht. Uitzicht op de brandtrap in een schacht (kamer 11). We wisten niet of het dag of nacht was, en dat op een prachtige zomer dag.

Kamer werkelijk. Niet groter dan 3 bij 3. Badkamer en alles daarin zwaar verouderd.

We hebben een aantal aanbieders voor Empire voor je op een rij gezet:

Nooit maar dan ook Nooit meer!

Sandy
15-8-2016

In April geboekt, gevraagd voor de kamer met elvis deur of de james bond deur, ivm een speciale gelegenheid.

Echter bij aankomst kregen we gezegd, dat ze een andere kamer hadden deze was iets groter. Om maar geen problemen te maken bij aankomst al gaf ik aan dat dit geen probleem was.

Vervolgens voegde de eigenaresse eraan toe, dat de kamer waarvoor wij gevraagd hadden nu omdat het druk was voor 100 euro meer verhuurd kon worden.

Dit vond ik dus al belachelijk! en echt wel schandalig.

Maar goed ik had zoiets van laat maar gaan.

Eenmaal op de verdieping, viel ons op dat er gaten in onze deur zaten en vlekken erop.

Oké we blijven positief, nou kamerdeur open, een lucht die je verwelkomt niet normaal!

Zetten ze een luchtverfrisser midden in de kamer, die de putlucht niet kan bijwerken.

Boven het bedrand, een dikke zwarte rand op het behang. stukken behang zijn weg.

Stof in de verwarming, echt super veel en smerig!

Dan bij het openen van de badkamer, de totale shock om het plaatje compleet te maken! Schimmel in de badkamer, de douchekop helemaal onder de kalk. We wilden niet eens douchen. Dan maar voor die ene nacht lekker wachten tot we weer thuis waren.

Dan tot slot het ontbijt de dag erna! wat een flop. Alles op elkaar gepropt, je komt amper langs het "buffet" want als daar 2 mensen staan kom je niet meer langs.

Eieren met spek, 5 euro vragen, fruit naast de yoghurt zag gewoon "wegrottend" uit!

4 soorten beleg, geen probleem maar zorg dan wel dat het netjes gepresenteerd is!

Melk mag gerust in een kannetje gedaan worden, ziet altijd nog beter uit dan de goedkoopste melk in de verpakking laten en buiten de koelkast laten staan!

Pluspunt:

- de bar was redelijk gezellig

Minpunt: dit hotel is nog niet eens 1 ster waard! echt te ranzig voor woorden!

Schaam jullie diep. Dit hotel zou niet eens op een "hotel-site" vermeld moeten worden, ik heb gewoon medelijde met de mensen die hiervoor boeken!

Wij zijn €120 euro kwijt voor 1 overnachting in het hoogseizoen, dit valt op zich wel mee, maar je verwacht allicht dat het een beetje hygiënisch schoon is en niet zo erg dat je nog niet eens durft te douchen!

Nooit meer!

ril
6-8-2016

Gelukkig was het maar voor 1 nacht! De jongen aan t onthaal was vriendelijk en behulpzaam, maar de kamer echt klein, schimmel in de douche, ontbijt inbegrepen maar toch 5€ extra voor eieren moeten betalen, smeerkaas over tijd..... Matras super slecht, tapijt vuil...

Nooit meer

Anne-Mieke van Haandel
10-7-2016

Verschrikkelijk slecht hotel. Kleine kamer, je koffer kan je amper kwijt. Overal ruikt het muf. De lift is net groot genoeg voor 1 persoon en een koffer. Zeezicht vergeet maar, een groot gat met een brandtrap is alles wat je ziet. Alles is kapot of hangt los. Bij het ontbijt vragen ze 5 euro !!!!! extra voor een gebakken ei en als je het dan vraagt zeggen ze gewoon dat ze het niet bakken. Schandalig. Automaat voor sapjes is stuk. Kortom, geen goed woord over voor dit hotel.

Zeer dicht bij festivalstrand, uiterst geschikt om je tas in op te bergen, je hoofd even neer te leggen en een frisse douche in de ochtend. Elk jaar opnieuw... Merci Luckers

Mooi weekend

Aquila
20-6-2016

Voor 2e keer hier met een groep geweest in slaapzaal. Bedden liggen erg lekker en met het gordijn kan je lekker donker maken. Bij het ontbijt werden de broodjes vers gebakken voor ons. Nadeel is weinig sanitair aanwezig voor grote groep.

Personeel is super vriendelijk.

Komen zeker weer terug

zeer slecht

Edwin
10-4-2016

personeel was vriendelijk, maar eigenaresse was erg onvriendelijk en behandeld de gasten slecht. Vroeg extra geld voor ontbijt terwijl het bij de prijs in zat.

Te duur !

Lieselot
17-2-2016

Pluspunten :

- betalen bij aankomst

-ligging

Minpunten :

- veel te kleine kamers

- super slechte,versleten matrassen!

- schimmel in de douche

- douchekop versleten

- vliegen op en rond ontbijt

- nachtlawaai van hun bar

- heel het gebouw ruikt naar sigaretten

- hygenië, alles behalve...

Dit is zeker geen aanrader! Ik reis veel en heb dus al vaak op verschillende hotels/hostels gezeten, maar dit is de naam 'hotel' niet waard!

We hebben een aantal aanbieders voor Empire voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Empire in Oostende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Empire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Empire scoort een 5.28 uit 10 op basis van 25 reviews.