Bed and Breakfast

5 reviews over Bed and Breakfast Duinekeuntje in het Nederlands

Een aanrader

Brigitte
6-9-2014

Een aangename gastvrouw .ontvangt je heeel vriendelijk .nette kamers en goed ontbijt een rustige ligging maar de tram stopt .En op mooie wandel afstand van Oostende

Gereisd Met partner in september 2014

Zeer gastvrij adres!

Petra
4-9-2011

Wij waren hier in maart voornamelijk om Brugge te bekijken. In Brugge zelf waren veel hotels volgeboekt of alleen nog erg dure kamers i.v.m. de Ronde van Vlaanderen, zo kwamen wij terecht bij het Duinekeuntje. En daar hebben we zeker geen spijt van gehad! Prima kamers, erg schoon en heerlijk ontbijtje! Moeder en dochter runnen voornl. het hotel. Zeer vriendelijke en gastvrije mensen, absoluut een aanrader! Met een half uurtje ben je met de auto in Brugge. Zeer goedkope parkeergarages, bij het station kun je de hele dag parkeren voor € 2,50!!

Gereisd Met partner in maart 2011

fantastisch om terug te kopmen

Nil Van Peer
17-4-2011

Het is er gezellig en aangenaam om te vertoeven. Je bent vlug in Oostende om te winkelen. Het is kort aan het strand gelegen. Het heeft een rustige omgeving, waar je flinke wandelingen kunt maken.

Gereisd Met vrienden in april 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Duinekeuntje voor je op een rij gezet:

Zeer leuke B&B: aanrader!

corinnedriesprong
15-3-2011

Duinekeuntje is ons erg goed bevallen. Kamers zijn eenvoudig, maar alles is keurig schoon. Zelfs (schuin) zeezicht en een super ontbijt (incl. verse croissants en broodjes). Rustige plek. Eigenaars zijn heel gastvrij.Tramhalte is erg dichtbij, zodat je snel de hele Vlaamse kust kunt verkennen.

Gereisd Met partner in maart 2011

zéér gastvrij, familiale sfeer, rustige omgeving

Ria
15-2-2010

Het Duinekeuntje is een voltreffer. Erg lekker eten; eenvoudige, maar verzorgde kamers, voorzien van alle comfort en erg vriendelijke en gastvrije mensen. Helemaal in orde dus. Het ontbijt is er smakelijk, vers en erg uitgebreid. Ook de warme maaltijden die je hier kan nuttigen zijn voortreffelijk. De B&B is rustig gelegen, maar om de hoek is er een trampstop, zodat je vlot het centrum kan bereiken. Voor de natuurliefhebbers, slechts enkele meters van het domein Raverszijde!

Gereisd Met partner in februari 2010

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Duinekeuntje in Oostende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Duinekeuntje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.