Hotel Du Parc

49 reviews over Hotel Du Parc

• 2018
    2Ellen18-02-2018

Geen aanrader

Kleine kamer met niet regelbare verwarmering. twee persoonsbed van 140. Douche met gordijn in kleine badkamer. Naast tramsporen met veel nachtelijk lawaai tot in de vroege uren. Met als kers op de taart het ontbijt in een mierennest = veel te kleine zaal, met te weinig tafels 😕. Wij hadden ons verblijf in Oostende anders voorgesteld. Gelukkig hebben we er eens buiten het hotel er toch nog een leuke dag kunnen van maken.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• 3Kurt16-02-2018

Nooit meer!

Mooi locatie maar echter vergane glorie. Onvriendelijk personeel. ontbijt sterk onvoldoende met veel leegstaande schotels en broodmanden.

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

1Benny Bernaer12-08-2017

Nooit meer........!

We hadden een kamer gevraagd met een tweepersoonsbed maar kregen een kamer met twee aparte bedden die tegen elkaar waren geschoven. Door de wieltjes onder het bed verschuift het bed heen en weer als je erop gaat liggen/zitten.

De kamer was ook zeer vuil en naar mijn mening niet eens schoongemaakt voor de nieuwe gasten. Geen oog dicht gedaan door lawaai hinder...

Ontbijt was matig... jammer dat er geen fruit was voorzien.

Tip: Fruit bij ontbijt serveren Extra hoofdkussens Kamers controleren op hygiëne

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7Albert V.07-01-2017

Niet te groot maar te doen

Slaapkamer niet te groot, maar toch plaats genoeg, 's nachts redelijk rustig. Badkamer met douche is groot genoeg, alleen jammer dat er geen verwarming in is. Douche is wel beetje smal.

Gereisd met partner in januari 2017

• 1ann30-10-2016

rampzalig

Onthaal aan receptie was afstandelijk, koel en niet professsioneel . Kamer was oud, koud, kil, eng.De badkamer deed terug denken aan een reis naar Berlijn voor het vallen van de muur. Gelegen aan de straat kant, veel lawaai van tram, .......... ontbijt kunnen we niet beoordelen, want we zijn niet gebleven. dit hotel voelde uitermate slecht, benauwd, .................... het hotel zou drie sterren hebben , dit is het zeker niet waard . Slechtste wat we ooit al zijn tegengekomen.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 1Jakebo26-07-2016

Nooit meer

Ontbijt ok. Kamer dringend aan renovatie toe. Douche veel te klein. Art deco ???????????

Gereisd met partner in juli 2016

• 3Liliane27-06-2016

Nooit meer

Doucheruimte: ontzettend klein en helemaal versleten......roest etc; geen ruimte voor je toiletspulletjes en aankleden lukt ook niet wegens te eng allemaal. Tapijt echt vies... De brasserie was tijdelijk met verlof: gevolg; we konden zelfs geen flesje water kopen... Ontbijt: Oude troep en diepvries spul, zelfs de koffie was maar amper lauw. We betaalden in Hotel Imperial kort geleden (50 meter verder ) hetzelfde doch daar was alles super in orde.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 2fam bedotgeweest24-08-2015

Geen volgende keer

Slechts 1 stopcontact werkt, tv ruist, slechte hygiene, zeer smalle parking( gezinswagen lukt net), onvriendelijke receptioniste (wil niet luisteren naar commentaar, ramt haar eigen zin door) , verouderd, prijs veeeel te hoog voor wat je in de plaats krijgt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 5Monique20-08-2015

niet voor herhaling vatbaar

Ligging hotel zeer goed, wel een beetje lawaai maar dat heb je in een centrum. Parkeergelegenheid, 4 straten verder, er zijn maar 5 plaatsen en als je met een iets grotere wagen als laatste toekomt is het serieus zweten om er in en uit te geraken, plaatsen veel te krap, en al zeker als er eentje het wat breder neemt. Ontbijt, een beetje chaotisch op eerste morgen, 2de dag rond 9u30 geprobeerd, pistolets op, toespijs zeer beperkt. 127 euro per nacht, veel te veel voor wat wordt aangeboden, dan vind je in de nabije buurt zeker betere hotels voor die prijs.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7Jan Modaal27-01-2014

niet zooo slecht

Dit weekend de bon "Pittoresk logeren" verzilverd in Hotel Du Parc. Wij hadden de commentaren hier op Zoover op voorhand gelezen en zijn toch met enige voorzichtigheid vertrokken. Uiteindelijk blijkt toch weer eens dat commentaar geven heel makkelijk is en dat veel afhangt van persoonlijke keuze en verwachtingen. Onze kamer (men geeft niet altijd de beste kamer voor een bon) was niet klein en was zelfs lekker warm bij aankomst! Gelegen op de 4e verdieping hadden wij een prachtig uitzicht op het Marie-Joséplein en wij hadden absoluut geen last van enig lawaai van de trams of bussen. De TV was inderdaad niet de meest moderne (maar ga je op hotel om TV te kijken???) en de bedden waren iets harder (maar je bed thuis is Altijd het beste...). Het ontbijt was niet de max, maar er was wel enige variatie en de meisjes deden hun best om alles aangevuld te houden. Voor €90 per nacht, ontbijt incl met 2 mag je niet klagen. Als je'n Bon krijgt is dat nog leuker natuurlijk ;-)

Gereisd met partner in januari 2014

Hotel Du Parc info