Géén boekingskosten

Geweldig verzorgd

Nette kamers - vriendelijke service

• 9debosschere ivan06-04-2017

heel tof

wij vonden het hotel top .kamer volledig in orde en net -ontbijt zeer lekker en uitgebreid -hotel zeer goed gelegen .

• 9Myriam30-11-2015

zeker voor herhaling !

De ligging is prima tov centrum,station,strand , wij hadden een nieuwe deluxe kamer aan de achterkant , heel mooi & comfortabel. Het ontbijt is compleet, de service vriendelijk, wij aten een menu 's avonds en dat was echt culinair top . Wij komen hier zeker terug :)

Anabel - Hotel du Bassin, Zaakvoerder, 10-05-2016

Beste Myriam, Hartelijk dank om de tijd te nemen een review te schrijven over uw ervaring in ons hotel. Uw feedback is voor ons zeer belangrijk, omdat wij steeds een uitstekende service willen bieden aan onze gasten. Het is fijn te lezen dat u genoten hebt van uw verblijf. We hopen u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

• 10Familie Waterschoot Sint-Niklaas31-08-2015

Zeer mooie Junior suite kamers zeer uitgebreid ontbijt en ook het avondeten was zeer lekker. Goeie ontvangst Voor de kinderen (9 en 7 jaar)werd het nodige gedaan.

Anabel - Hotel du Bassin, Zaakvoerder, 10-05-2016

Beste familie Waterschoot, Hartelijk dank om de tijd te nemen een review te schrijven over uw ervaring in ons hotel. Uw feedback is voor ons zeer belangrijk, omdat wij steeds een uitstekende service willen bieden aan onze gasten. Het is fijn te lezen dat u genoten hebt van uw verblijf. We hopen u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

• 9José Bollens20-02-2014

Super verblijf

Lekker eten met fijne bediening. Mooie ligging met uitzicht op de Amendina

Hotel du Bassin, Zaakvoerder, 10-05-2016

Beste José, Hartelijk dank om de tijd te nemen een review te schrijven over uw ervaring in ons hotel. Uw feedback is voor ons zeer belangrijk, omdat wij steeds een uitstekende service willen bieden aan onze gasten. Het is fijn te lezen dat u genoten hebt van uw verblijf. We hopen u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

• 9Merckx jorgen11-06-2013

Supper!

Heel goed ontvangen! Personeel is supper vriendelijk. De kamers zijn heel proper en leuk ingericht, niets op aan te merken. Het eten in het restaurant was zeer lekker! Prijs kwaliteit zeker een aanrader. Wij zullen zeker nog eens terug gaan

Hotel du Bassin, Zaakvoerder, 10-05-2016

Beste Jorgen, Hartelijk dank om de tijd te nemen een review te schrijven over uw ervaring in ons hotel. Uw feedback is voor ons zeer belangrijk, omdat wij steeds een uitstekende service willen bieden aan onze gasten. Het is fijn te lezen dat u genoten hebt van uw verblijf. We hopen u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

• 7nathalie16-09-2012

goed eenmalig en voor 1 weekend

Koel en zakelijk onthaal, niet echt vriendelijk, weinig of geen info gekregen rond de vragen die we hadden van het toerisme. Kamer was klein, maar ok voor 2 nachten, badkamer daarentegen was piepklein en erg verouderd, weinig warm stromend water waardoor het een half uur duurde eer je je bad een beetje vol had.Ook enkel een bad zonder wand of douchegordijn. Ontbijt was goed en voldoende uitgebreid.Ligging was geweldig. Wel veel nachtlawaai waardoor weinig nachtrust. Kortom goed voor een weekend maar niet langer en denk niet voor herhaling vatbaar.

• 9Billiet12-02-2012

Leuk hotel super gegeten

Centraal gelegen hotel met propere kamers en een restaurant met smaakvolle en zeer mooi gepresenteerde gerechten die tevens niet duur zijn. We komen zeker terug!

• 8zeppert22-08-2011

net hotel, prima ligging

Niet te ver van het Centrum, vlak bij de mooie kust van Oostende. Prima hotel en niet te duur met goede service. Het eten is ook prima verzorgd.

• 9Jean Pierre17-05-2011

Mooi, verzorgd hotel aan de haven

Restaurant: zeer goed. Personeel: vriendelijk. Ontbijt: uitgebreid en lekker. Voor de verandering eens geen uitgedroogde omeletten. Drank: verzorgd. Kamer: voldoende ruimte en proper. Goede bedden(harde matrassen). Onderhoud kamers: zeer goed. Hotel: proper en zeer goed onderhouden. Paar mindere puntjes: kamers zijn nogal warm en lawaaierig (verkeer). Je kan natuurlijk altijd de ramen sluiten. Een AANRADER. We gaan zeker terug.

Hotel Du Bassin info

Het complex