Hotel Die Prince

41 reviews over Hotel Die Prince

• 2018
    7Petra30-07-2018

Warmste hotelovernachting ooit

Kleine maar mooie vernieuwde kamer, goeie matras. Geen airco, superwarm in deze hete zomer, zelfs met ramen open, niet geslapen door warmte en geluid meeuwen. Begreep niet waarom niets van verkoeling in een vernieuwde kamer voorzien was in een 3 sterren hotel, maar hotel stopt begin volgend jaar, dat zal de reden zijn vermoedelijk. We boekten een kamer met zeezicht in mei om er in juli te verblijven, maar kregen bij aankomst te horen dat er geen meer waren en dat de prijs toch hetzelfde was... jammer Het ontbijt kon volgens ons ook beter.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

4Wezenbeek11-10-2013

Denk niet hier nog te vertoeven

TV bijna geen vlaamse kanalen en TV deed het één avond niet. Ramen niet winddicht, wind blaasde los door kamer. Vuil tapijt op de kamer. Matras was versleten. Het nemen van een bad of douche is niet voor grotere mensen geschikt. Ontbijt was beperkt. Toen het stopte met waaien kan je de zee nog steeds niet zien omdat de ramen aandampen, veel vocht in de kamer. De omgeving is wel goed. We hadden een zeer vriendelijke vrouw aan het loket!

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9Annie Van Melckebeke20-03-2013

Goed hotel

Die Prince is een zeer goed hotel. De kamers zijn zeer netjes, het ontbijt is goed. Wij waren hier een weekend en dit is zeker voor herhaling vatbaar. Enkel de toegang tot de parkeerplaats was zeer spectaculair: een zeer steile helling. De prijs voor de parkeerplaats is voor een overnachting ook nogal prijzig vind ik.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2013

• 10Franky Coussens28-01-2013

Super hotel !!!

Vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit ok ! Ontbijt prima ! Correcte reservering. Jaarlijks komen wij 2 à 3 keer een weekje langs bij Die Prince. We reserveren steeds onze favoriete kamer met prachtig zeezicht. Neen, we gaan ons kamernr niet mededelen zodanig dat we nog jaren onze kamer kunnen reserveren.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Eva03-01-2013

Centraal gelegen hotel.

Het hotel is eerder basic, maar alles is aanwezig. Grote pluspunten zijn het ontbijt tot 11u30, uitchecken tot 12u, centrale ligging, parking in de buurt (€ 11 per dag, pas op: steile helling!!), vriendelijke receptie (24/24 open), de kamers zijn netjes en alles is aanwezig (ook kluisje & frigo). Het ontbijt is eerder eenvoudig, wifi is betalend (en vrij duur).

Alleen gereisd in december 2012

• 6sarah21-06-2012

geen aanrader

ontvangst: beleefd maar zeer koel, zelfs wat koud kamer: zeer ruim, maar niet al te netjes, glasgordijnen zagen zwart, plekken op de vloer, raam was zelfs stuk en kon niet volledig afgesloten worden ontbijt: vrij karig, nadeel is dat je zelf geen broodjes kan kiezen, ze zetten een mandje op tafel, met een aantal pistolets en 1 croissant voor 3 personen (elke ochtend zelfde ritueel) parking: aanwezig maar voor sommige type's auto's niet te bereiken, ongelooflijk steile helling, je rijd je wagen gewoon kapot (nooit eerder zulke helling tegen gekomen)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9bosyvon07-01-2012

Charmant en goedverzorgd hotel op unieke locatie

Die Prince ligt perfect! Direct aan de promenade en op steenworp afstand van de winkelstraten en het uitgaansgebied. De ontvangst is vriendelijk en efficient. De kamer (familiekamer met zijdelings zeezicht) is zeer ruim en slim ingericht (twee losse eenpersoonsbedden, twee in de muur opklapbare bedden, tafel met stoelen en bureau (met kleine minibar) plus veel kastruimte en moderne grote badkamer met apart toilet in badkamer). De kamer is goed onderhouden, fris en schoon. Ook de overige plekken in het hotel, zoals de gangen, lift, lobby (met direct zicht op promenade en zee!) en ontbijtruimtes zijn schoon en fris. Het ontbijt is goed verzorgd en het buffet biedt ruime keuze. Mandjes met brood worden aan tafel geserveerd. Het personeel (van receptie tot kamermeisje) is zeer vriendelijk en behulpzaam. Zonder moeite werden desgevraagd extra kussens gebracht. Roomservice is aanwezig en de prijzen zijn zeer schappelijk. We waren zeer te spreken over ons verblijf!

Gereisd met vrienden in december 2011

• 8Hugo29-12-2011

Zeer proper hotel op ideale locatie

We hadden een familiekamer geboekt voor de kerstdagen, en die was piekfijn in orde. Een extra bed zou 22 eur/nacht kosten maar dat bleken er slechts 15. Ontbijt tot 11u30, maar vrij karig wat betreft vers beleg. Voor ons 5 waren slechts 8 pistolets, 2 sandwichen en 2 croissants voorzien. Terwijl iedereen wel een croissantje wilde. Voor parking kan je een parkeerplaats huren in parking Kursaal 2, aan 10 euro/dag, wat zowiezo goedkoper is dan betalend parkeren. Maar een dag bestaat uit 24 uren, voor het uur erna hebben we volle pot (een volledige dag) mogen betalen. Toch zéér sympathieke mensen, voornaam en behulpzaam. De locatie zelf is ronduit GEWELDIG: op de zeedijk, op 50 meter van de winkelstraten. Opvallend wel is dat de gemiddelde leeftijd van het cliënteel 65+ is. Een mooi hotel, heel goed gelegen, met behulpzaam personeel: zo hoort het !

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

• 8daphne_d06-11-2011

Een goed hotel!

Wij logeerden hier een nachtje en waren tevreden. Het hotel is schitterend gelegen; vlakbij de winkelstraten en de uitgaansbuurt en pal op de zeedijk. We hadden een kamer aan de achterzijde. De kamer en badkamer waren klein, maar het was er stil en donker, dus perfect om te slapen. Het was er ook erg netjes. Het personeel is behulpzaam en het ontbijt is oké. Het is handig dat je kunt ontbijten tot 11u30, je kunt dus lekker uitslapen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in november 2011

• 10jimmy thijssen04-08-2011

zeker aan te raden

Een leuk hoteltje waarbij service nog hoog in het vandaal staat. Ik ben er zomer 2009 geweest en moet eerlijk zeggen dat deze mensen het hotel gebeuren echt graag doen. Zeer verzorgde en propere kamers met zicht op zee. Roomservice, met mogelijkheid tot zeer uitgebreid ontbeid in de kamer. en dit zonder meerprijs. gewoon de dag van te voren aangeven dat je dit wenst en smorgens kloppe ze op de deur met het ontbijt.

als ik toch 1 minpuntje mag zeggen gevaarlijke parking is zeer stijl en geen overzicht dodehoekspiegels is zeker geen lux

Gereisd met partner in juli 2009

Hotel Die Prince info