Géén boekingskosten

8.5FantastischScore uit 40 reviews

40 Reviews over Die Prince

• 7Petra30-07-2018

Warmste hotelovernachting ooit

Kleine maar mooie vernieuwde kamer, goeie matras. Geen airco, superwarm in deze hete zomer, zelfs met ramen open, niet geslapen door warmte en geluid meeuwen. Begreep niet waarom niets van verkoeling in een vernieuwde kamer voorzien was in een 3 sterren hotel, maar hotel stopt begin volgend jaar, dat zal de reden zijn vermoedelijk. We boekten een kamer met zeezicht in mei om er in juli te verblijven, maar kregen bij aankomst te horen dat er geen meer waren en dat de prijs toch hetzelfde was... jammer Het ontbijt kon volgens ons ook beter.

• 7Uschi B.25-03-2018

Die Lage machts....

Ich war eine Woche im Hotel "Die Prince".

Zimmer und Bad waren groß genug und hatten ausreichend Ablage- bzw. Schrankfläche. Leider ist das Hotel selbst sehr hellhörig. Schade auch, dass es nicht wie in vier anderen Ostender Hotels gleicher bzw. leicht niedrigerer Preisklasse, die ich vorher besucht hatte, weder Wasserkocher noch ein Tablett mit Kaffeesticks/Teebeutel etc. gab. Dies gehörte dort zum täglichen Standard.

Frühstück war ausreichend, jedoch keine Abwechslung. Leider gab es weder frisches Rührei noch gebratenen Speck/Würstchen (wie ich es von den anderen Hotels her kannte), was sicherlich englische Gäste vermissen werden.

Das Personal war sehr freundlich.

Sehr irritiert hat mich jedoch, dass verschiedene äußere Fensterlaibungen abgestützt waren. Man hatte das Gefühl, das Haus ist irgendwie baufällig und das Mauerwerk um den Fenstern herum würde in Kürze bröckeln.... Auf meine Nachfrage bekam ich leider keine "richtige" Begründung, es würde jedoch nicht mit den momentan stattfindenden Bauarbeiten direkt vor dem Haus (neue Zugänge zur Tiefgarage) zusammenhängen..... Man hätte ja schon vorgehabt, die Fassade zu renovieren, aber "das würde sich ja für das eine Jahr nicht mehr lohnen". Auf meine Nachfrage erfuhr ich dann, dass das Haus Anfang 2019 nicht nur schließt, sondern abgerissen wird ! Wobei man sich dann schon nach dem Grund fragt (doch Baufälligkeit ???). Angeblich würden dann an gleicher Stelle Appartement-Wohnungen entstehen....

Alles in allem: Die Lage ist sehr schön - aber das hat sich spätestens Anfang 2019 erledigt......

• 4Wezenbeek11-10-2013

Denk niet hier nog te vertoeven

TV bijna geen vlaamse kanalen en TV deed het één avond niet. Ramen niet winddicht, wind blaasde los door kamer. Vuil tapijt op de kamer. Matras was versleten. Het nemen van een bad of douche is niet voor grotere mensen geschikt. Ontbijt was beperkt. Toen het stopte met waaien kan je de zee nog steeds niet zien omdat de ramen aandampen, veel vocht in de kamer. De omgeving is wel goed. We hadden een zeer vriendelijke vrouw aan het loket!

• 9Annie Van Melckebeke20-03-2013

Goed hotel

Die Prince is een zeer goed hotel. De kamers zijn zeer netjes, het ontbijt is goed. Wij waren hier een weekend en dit is zeker voor herhaling vatbaar. Enkel de toegang tot de parkeerplaats was zeer spectaculair: een zeer steile helling. De prijs voor de parkeerplaats is voor een overnachting ook nogal prijzig vind ik.

• 10Franky Coussens28-01-2013

Super hotel !!!

Vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit ok ! Ontbijt prima ! Correcte reservering. Jaarlijks komen wij 2 à 3 keer een weekje langs bij Die Prince. We reserveren steeds onze favoriete kamer met prachtig zeezicht. Neen, we gaan ons kamernr niet mededelen zodanig dat we nog jaren onze kamer kunnen reserveren.

• 9Eva03-01-2013

Centraal gelegen hotel.

Het hotel is eerder basic, maar alles is aanwezig. Grote pluspunten zijn het ontbijt tot 11u30, uitchecken tot 12u, centrale ligging, parking in de buurt (€ 11 per dag, pas op: steile helling!!), vriendelijke receptie (24/24 open), de kamers zijn netjes en alles is aanwezig (ook kluisje & frigo). Het ontbijt is eerder eenvoudig, wifi is betalend (en vrij duur).

• 6sarah21-06-2012

geen aanrader

ontvangst: beleefd maar zeer koel, zelfs wat koud kamer: zeer ruim, maar niet al te netjes, glasgordijnen zagen zwart, plekken op de vloer, raam was zelfs stuk en kon niet volledig afgesloten worden ontbijt: vrij karig, nadeel is dat je zelf geen broodjes kan kiezen, ze zetten een mandje op tafel, met een aantal pistolets en 1 croissant voor 3 personen (elke ochtend zelfde ritueel) parking: aanwezig maar voor sommige type's auto's niet te bereiken, ongelooflijk steile helling, je rijd je wagen gewoon kapot (nooit eerder zulke helling tegen gekomen)

• 9bosyvon07-01-2012

Charmant en goedverzorgd hotel op unieke locatie

Die Prince ligt perfect! Direct aan de promenade en op steenworp afstand van de winkelstraten en het uitgaansgebied. De ontvangst is vriendelijk en efficient. De kamer (familiekamer met zijdelings zeezicht) is zeer ruim en slim ingericht (twee losse eenpersoonsbedden, twee in de muur opklapbare bedden, tafel met stoelen en bureau (met kleine minibar) plus veel kastruimte en moderne grote badkamer met apart toilet in badkamer). De kamer is goed onderhouden, fris en schoon. Ook de overige plekken in het hotel, zoals de gangen, lift, lobby (met direct zicht op promenade en zee!) en ontbijtruimtes zijn schoon en fris. Het ontbijt is goed verzorgd en het buffet biedt ruime keuze. Mandjes met brood worden aan tafel geserveerd. Het personeel (van receptie tot kamermeisje) is zeer vriendelijk en behulpzaam. Zonder moeite werden desgevraagd extra kussens gebracht. Roomservice is aanwezig en de prijzen zijn zeer schappelijk. We waren zeer te spreken over ons verblijf!

• 8Hugo29-12-2011

Zeer proper hotel op ideale locatie

We hadden een familiekamer geboekt voor de kerstdagen, en die was piekfijn in orde. Een extra bed zou 22 eur/nacht kosten maar dat bleken er slechts 15. Ontbijt tot 11u30, maar vrij karig wat betreft vers beleg. Voor ons 5 waren slechts 8 pistolets, 2 sandwichen en 2 croissants voorzien. Terwijl iedereen wel een croissantje wilde. Voor parking kan je een parkeerplaats huren in parking Kursaal 2, aan 10 euro/dag, wat zowiezo goedkoper is dan betalend parkeren. Maar een dag bestaat uit 24 uren, voor het uur erna hebben we volle pot (een volledige dag) mogen betalen. Toch zéér sympathieke mensen, voornaam en behulpzaam. De locatie zelf is ronduit GEWELDIG: op de zeedijk, op 50 meter van de winkelstraten. Opvallend wel is dat de gemiddelde leeftijd van het cliënteel 65+ is. Een mooi hotel, heel goed gelegen, met behulpzaam personeel: zo hoort het !

• 8daphne_d06-11-2011

Een goed hotel!

Wij logeerden hier een nachtje en waren tevreden. Het hotel is schitterend gelegen; vlakbij de winkelstraten en de uitgaansbuurt en pal op de zeedijk. We hadden een kamer aan de achterzijde. De kamer en badkamer waren klein, maar het was er stil en donker, dus perfect om te slapen. Het was er ook erg netjes. Het personeel is behulpzaam en het ontbijt is oké. Het is handig dat je kunt ontbijten tot 11u30, je kunt dus lekker uitslapen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Hotel Die Prince info

Het complex