Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

19 Reviews over De Kinkhoorn

• 5Daniels21-04-2018

De oude bouw is dringend aan een opknapbeurt toe

Blok 1000 is vies, vuil onhygiënisch. Jammer want het uitzicht op de duinen en de zee is geweldig. wij komen hier al 13 jaar en dit hebben wij nog nooit meegeaakt . Schimmel in de douche en op de slaapkamer, sofa die stuk is, aanrecht met openstaande naden met etensresten tussen, staanlamp met vochtplekken op, afzuigkap die niet werkt! De maaltijden zijn oke. Toch was de soep steeds koud. Het personeel is super vriendelijk. De animatie top.

• 3Sanne D.23-07-2017

Never again!

Wij hadden geboekt voor 4 personen voor 2 nachten. Bij aankomst in het hotel zag het er ruim uit. De gangen in het hotel zijn zéér smal. Eenmaal op de kamer, zag het er netjes uit maar niet zoals de foto's op de website. De kamer was ook niet goed gepoetst, lampen nog helemaal onder het stof, vensterbanken enzv. Wij hadden 's avonds avondeten maar ook dat was een echte teleurstelling. Vis was zeer slecht gebakken en ook de hamburgers waren toch vers gebakken in de open keuken maar ook die waren niet goed gebakken. Badkamer was wel zeer proper. Wel hadden we zeer slechte bedden en gordijnen hadden vuile vlekken... En je hoort werkelijk alles! Hier komen we nooit meer...

• 5AN van den bosch26-04-2017

De laatste keer

Oud appartement , smalle gangen voor rolstoel, had nochtans de nieuwbouw gevraagd, een hele school lawaaierige kinderen die mee in het restaurant zitten waardoor de hotelgasten bijna niet aan eten en drank konden geraken , dat hadden ze anders kunnen oplossen , veel van hun pluimen verloren

• 9Liesbeth Dewerchin11-11-2016

Leuk voor de kids, prachtig zeezicht!!

Best een appartement aanvragen op de bovenste verdieping met frontaal zeezicht in het nieuwe complex (er bestaat nog steeds een ouder gedeelte). In de kelder is er een groot zwembad, jacuzzi en sauna, kinderclub en speelparadijs voor kinderen! Opgepast er is een straat en tramlijn tussen het complex en het strand, dus oppassen met kleine kinderen;

• 6Kim15-09-2016

Ondermaats!

Wat vond ik wel goed? Niets?

Vuile asbak op terras, TV dat in weken niet is afgestoft, idem met de terrasstoelen (maar hun uitleg is, dat ze op de zeedijk gelegen zijn. Absurd, na een weekend zagen onze stoelen er zo niet uit toen ze gewassen zijn.), Afstandsbediening is stuk/hangt los, dampkap werkt niet => Moet je volledig opendoen om een klepje te draaien om deze aan/uit te zetten, 1 vd kookvuren werken niet. Maar de klusjesman vertelde ons dat zowel de dampkamp als de vuren, in verschillende appartementen niet werken. 2 persoonsbed hebben, maar er geen lakens voor krijgen, onvriendelijke poetsvrouw die enkel zei "Wat is probleem"., Droogrek was oud en verroest => Enige probleem dat opgelost is, we hebben een nieuwe gekregen. klusjesman die de deur opendoet met zijn badge => Bel aan, je weet toch niet in welke toestand je ons treft?

En de klantenservice doet na 3 weken nog steeds niets aan onze klachten, niet op de moment zelf, en niet nu. Ik heb voor dit verblijf véél te véél betaald!

• 9simon camps29-08-2016

alles was top

we kommen er al 6 jaar elk jaar 2 weken

kamers goed in block 4000 beetje verouderd maar goed

zwembad ook goed maar mag wat groter

eten super mega gewoon mega

ligging vlak voor de tramhalte maar ligt wel tegen een drukke weg

alles samen 9

• 7Brenda22-08-2016

goede locatie aan de kust, gedateerd appartement

Gebouw is deels slecht toegankelijk met de kinderwagen. De breedte van de gangen en de grootte van de liften zijn er slecht op berekend. Appartement is ruim. We hebben geregeld geen warm water gehad, dat was erg vervelend! Eten is er prima en het meeste personeel vriendelijk. Gemakkelijk met de kusttram naar het centrum van Oostende en andere leuke badplaatsen. Als het mogelijk is probeer in t hoogseizoen tijdig een parkeerplaats te reserveren. Parkeren is er in de zomer een ramp!

• 9Kalesfilles01-02-2016

Très bien

Très bel appartement dans le bâtiment Kinkhoorn, dommage que dans les autres bâtiments se soit vétustes, je pense que les autres bâtiments devraient être rafraîchits également. C'est la 5ème fois que nous allons à cet endroit. Nous avons été logé également dans le Ravelingen plusieurs fois mais nous ne sommes pas contents, appartement vétuste, la propreté laisse vraiment à désirer, pas de congélateur, hotte en panne et très sale. Je trouve que les couvres lits sont très sales et tachés dans tous les appartements ou nous avons logé. La nourriture est convenable pour le prix, de plus tout est inclus (boissons et nourriture). Les soirée proposée par l'hôtel sont assez moyenne car très flamand (dommage pour les francophones), vieille musique, orchestre, bingo c'est pour les personnes âgées, l'hôtel devrait faire un effort pour les plus jeunes. La piscine génial ! Les salles de jeux super mais par contre elles sont très très très sales, Bravo l'hygiène pour les enfants !!

• 9Franky18-01-2016

een woord : Top!

aangekomen met stormweer maar weinig last van gehad tenzij je buitenkwam . een heel leuke lounge met een mooie diversiteit op de kaart . het eten is er voortreffelijk zeker prijs / kwaliteit al heb je altijd muggenzifters . ons appartement was ruim , mooi en proper . "topuitzicht" het is er superkindvriendelijk : zwembad , indoorspeeltoestellen , knutselen , sporthal ,..... ook de dansavond viel reuze mee dank zij een goede dj. wij hebben er ons enorm naar ons zin gehad en gaan zeker nog terug . dikke pluim voor alle medewerkers .

• 8Marieke23-08-2015

Leuk gehad

Qua ligging een fijne accommodatie, tegenover het strand. Veel faciliteiten (zwembad, speelkelder (kon iets schoner), animatie, redelijk uitgebreid ontbijt). De prijs (appartement) vonden wij vrij hoog, ook jammer dat bij het boeken niet gemeld stond dat je dit zelf diende te poetsen (en dat bij 160 euro voor 1 nacht). Het personeel -op de animatie na- vonden wij zeer onvriendelijk en soms zelfs ongeïnteresseerd. Bijvoorbeeld : wij wilden nog laat eten en we werden van het ene naar het andere restaurant gestuurd omdat dit nog wel open zou zijn en toen liep de serveerster op haar collega's te mopperen dat dit al de zoveelste keer was. Maar ondertussen konden wij niet meer eten daar..... Om de hoek zitten leuke restaurantjes die het wel begrepen hebben. Verder een prima nachtje weg gehad.

Appartement De Kinkhoorn info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)