Hotel Burlington

39 reviews over Hotel Burlington in het Nederlands

heel mooi en goed

neven louisa
14-10-2017

de kamers en het ontbijd waren super

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Supergoed hotel

Sarah P.
28-5-2017

Hotel Burlington is zeker een aanrader! Verzorgd hotel, vriendelijk personeel, mooie kamers en centrale ligging in de Kapellestraat. Het ontbijt was perfect! Vers brood en pistolets, ontbijtkoeken, charcuterie en kaas, fruit, yoghurt, sinaasappelsap en multivruchtensap, ontbijtgranen, gebakken eieren met spek en tomaten, enzovoort. Meer dan voldoende en zeer lekker! Wij hadden een kleine tweepersoonskamer geboekt en kregen een vernieuwde standaardkamer toegewezen. We hadden uitzicht op de Kapellestraat maar hebben niets van lawaai gehad. Zeer ruime en moderne kamer met vloerverwarming in de badkamer.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kruipkothotel

Lucas
20-10-2016

Het ontbijt was Super. De kamer voor drie volwassenen was een echt kruipkot, de beloofde kamer voor drie volwassenen met zicht op de jachthaven was een heuse klucht! achter de bedden 30 centimeter over, derde bedje bijgezet, waardoor de kamerdeur niete volledig openkon. verluchting praktisch niks, klein raampje. Badkamer, afgeleefd, handoekhouders afgebroken, bad verstopt (werd opgelost na klacht), bij het nemen van een douche liep de ganse badkamer onder. Receptioniste was een arrogante dame, op het onbeleefde af, als we nog beleefd gingen klagen! De kamers waren wel zeer proper en zeer vriendelijke poetsdame. Net goed genoeg voor een weekendje met twee als je niet al te veel comfort verwacht!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Burlington voor je op een rij gezet:

Vriendelijk onthaal, lekker ontbijt.Te dure kamer!

Peter
3-10-2016

Middelmatig hotel. Kamerprijs veel te hoog. De kamers voor 2/3 personen blijken zeer klein te zijn. Bijna geen doorgang (gemeten = 12 cm???) wanneer er drie bedden geplaatst worden in de zogezegde driepersoonskamer. Zeer gevaarlijk en onverantwoord! Wat bij evacuatie of bij een brand. Na controle van de hotelplannen (verplicht in ieder hotel) blijken deze niet te kloppen. De kamergroottes zijn onjuist en ook de indeling. Onze badkamer stond zelfs niet op het plan. We stelden vast dat dit hotel binnenin veranderingen heeft doorgevoerd (wel positief, mooi en gezellig) maar deze waarschijnlijk nooit doorgegeven aan de plaatselijke brandweer? Is dit dan gecontroleerd geweest? De deur kan Niet Volledig Open (32cm !!!)! wegens het plaatsen van derde bed (onvolwaardig bedje op de koop toe). Lekker ontbijt, zeer vriendelijk kamermeisje, propere kamer + badkamer. Snikheet op de kamer (29° ondanks de ventilator).

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel goed hotel op ideale locatie

Loes
18-7-2016

Zeer hulpvaardig en vriendelijk personeel Mooi gelegen aan haventje, In het centrum, dichtbij station en strand Mooie kamers Goed ontbijt

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Goed gelegen, mooi en Kindvriendelijk hotel

S.
2-2-2016

Het hotel zijn ze stap per stap aan het renoveren. Wij komen er al verschillende jaren maar deze keer met ons zoontje. Ondanks dat de kamers niet echt voorzien zijn op kleine kinderen deed het personeel echt zijn best voor het ons naar de zin te maken. Wij boekten een 3 persoonskamer / familiekamer met zicht op de haven. Deze kamer was vernieuwd. Heel mooie, gezellige inrichting. Kinderbedje werd Gratis bij ons op de kamer voorzien met bijbehorende dekentjes. Extra kleine handdoek voorzien. Ontbijt was zeer goed en veel keuze. Ze hadden ook een kinderstoel voorzien en zijn middagpapje werd gewoon opgewarmd (zodat ik het in een thermische bus kon meenemen). Wij gaan altijd terug voor de ideale ligging in Oostende, op de hoek van de Mercator en de winkelstraat. (Parkeren is Gratis achter het station van Oostende, op wandelafstand). En uiteraard, niet te vergeten, voor de goede service van het personeel. 1 heel klein minpuntje: de lift is vrij klein om jezelf en de kinderwagen erin te laten passen (nipt) Maar wij bevelen het iedereen aan!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Supergoed hotel!

Sarah
25-1-2016

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel!

ann
27-11-2015

Centrale ligging (wandelafstand van station, bij winkelstraat en jachthaven). Uitstekend ontbijt : ruime keuze aan koffiekoeken, brood, beleg (verschillende soorten kaas, charcuterie, confituur, honing, ...) Ook warm : roerei of gekookt eitje, spek, tomaat. Ook aanbod van fruit, ontbijtgranen, yoghourt, gedroogde vruchten. Koffie, thee, chocomelk, fruitsap : onbeperkt. En bovendien een vriendelijk bediening, service. Kamers netjes en fris (luxe kamer gekozen), niet spectaculair groot maar dit is echt niet noodzakelijk voor een stadshotel.
('s morgens wel al vroeg straatlawaai, maar dit is eigen aan een stadshotel) Ideaal hotel voor een korte trip Oostende.

Gereisd Met partner in november 2015

Alleen voor 1 nacht!

Fam Ruhof
20-9-2015

Receptie prima. Aardig personeel. Bovengemiddeld ontbijt. De hotelkamer: Super uitzicht op de haven vol met mooie luxe boten. Wij hadden nummer 34, een familiekamer, die te krap was niet op het ruime plaatje van de site leek. Lang geleden geschilderd en de meeste meubels zijn ook van rond die tijd. Ook de badkamer is oud en rook naar, zoals de kinderen het verwoorden: "rotte eieren". (Geur hangt overigens ook in de hotelgangen.) Niemand durfde te douchen / langer in te blijven dan nodig. Afvoer fonteintje liep vrijwel niet door. Wc-spoelt minimaal. Fonteintje kan enkel het water zacht laten stromen. Uit alles kun je het woord "zuinig" destilleren. In de ochtend sprong het badkamerlicht (tl-balk) maar niet aan. Wat het "high quaity" mineraalwaterflessen betreft, klopt het wat een ander schreef: Ze doen er inderdaad heel joviaal met het geven. Echter de volgende ochtend mochten we er geen voor in de auto. Medewerker vertelde: Alle flessen worden met kraanwater hergevuld...

Gereisd Met jonge kinderen in september 2015

Super hotel

Mira
28-9-2014

1 nachtje in dit hotel verbleven . Algemene indruk is heel goed, propere kamers, klein maar gerieflijk. Alles wat je nodig hebt. Uitstekend ontbijtbuffet! Enig minpunt: het is erg warm in de kamer. 's nachts dan maar het raam opengezet, maar dan kwam het lawaai wel binnen.

Gereisd Met partner in september 2014

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Burlington in Oostende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Burlington zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.