Hotel Botteltje

13 reviews over Hotel Botteltje in het Nederlands

nog steeds ok

Van Meroye-Vanoppen
29-12-2008

Wij gaan daar al jaren op weekend of voor een paar dagen met of zonder kinderen.

We worden er telkens ontvangen als een stukske van de familie zelfs onze kinderen nu 16 jaar zijn er thuis en gaan graag mee.

De kamers mogen wel wat moderner zijn maar de gezelligheid is en blijft troef zekers na een lekkere maaltijd het afzakken naar het botteltje en dan naar bed.

En de uitbreiding is heel mooi en even rustiek als de rest we gaan er met plezier naar toe niks is er teveel.

Gereisd met oudere kinderen in december 2008
2007

heb 5 nachten doorgebracht in volpension en met bierarrangement.eten was super en bijhorend cafe zeer gezellig.enkel de kamer (zeer benepen )en bed (volgens mij een doorleefd stromatras ) waren erg tegengeslagen wat de pret wel wat gedrukt heeft.

Gereisd met partner in september 2005
2006

Super leuke tijd gehad!

Alles was netjes verzorgd en iedereen was reuzevriendelijk. De sfeer was bijzonder knus en het bierarrangement is van harte aan te bevelen!

Wij hebben hier een gezellig en romantisch weekendje beleefd!

Groeten uit Nederland

Gereisd met partner in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Botteltje in Oostende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Botteltje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.