Hotel Botteltje

Hotel Botteltje

2 reviews over Hotel Botteltje in het Nederlands

geweldig na de verbouwing , echt super mooi

colinda,
28-8-2017

Vorig weekend daar gelogeerd voor 2 nachten in de familiekamer met 2 volwassen en 2 grote kinderen . Wat een mooie en luxe kamer , incl airco, mooie grote inloopdouche, twee tv, goede wifi, geweldig ontbijt . Je kan ook heerlijk eten in het Café wat naast het hotel ligt . De materialen zijn heel mooi op de kamer en alles was heel netjes .

geweldige ligging, zo in centrum een aan de zijdijk. op aanvraag evt parkeerplaats .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

2008

nog steeds ok

Van Meroye-Vanoppen
29-12-2008

Wij gaan daar al jaren op weekend of voor een paar dagen met of zonder kinderen.

We worden er telkens ontvangen als een stukske van de familie zelfs onze kinderen nu 16 jaar zijn er thuis en gaan graag mee.

De kamers mogen wel wat moderner zijn maar de gezelligheid is en blijft troef zekers na een lekkere maaltijd het afzakken naar het botteltje en dan naar bed.

En de uitbreiding is heel mooi en even rustiek als de rest we gaan er met plezier naar toe niks is er teveel.

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Botteltje in Oostende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Botteltje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.