Hotel Botteltje

Weer vandaag10°-1°
Hotel Botteltje

6 reviews over Hotel Botteltje in het Nederlands

Wij zijn net terug van een weekend Oostende De kamer van hotel Marion vonden wij een beetje tegen vallen .Het was erg klein .De kamers die je op de foto´s van hun site ziet hadden wij niet die kosten wel iets meer maar daarom klopt het prijs en kwaliteit ook wel.Het ontbijt was goed en ook heel vriendelijk personeel .Ik vond het ook fijn dat er een schaaltje met schoen poets doekjes op de badkamer stond want als je aan het strand bent geweest is het fijn dat je je schoenen schoon kunt maken. voor de rest ziet het er wel oud uit en dat is jammer dat ze er niet iets aan doen wel hele mooie oude elementen in het gebouw zoals glas en lood ramen en een mooi trappen huis met mooie trap ze zouden die dingen echt moeten opknappen maar voor de rest wel schoon overal.voor een nacht was het goed te doen maar voor een week zou ik er niet willen zitten.de ligging is heel goed binnen 5 minuten ben je aan het strand of binnen stad.wel een hele kleine lift maar voor 2 personen maar hij werkt goed.

Gereisd met partner in mei 2014

gewoon prima

johan.goemaere1
22-5-2013

Laatste jaren hebben we reeds diverse keren gelogeerd in Hotel Marion . Ontvangst prima in orde, kamers ok, ontbijt ook en rekening héél redelijk. Ideale ligging tov het centrum en een niet te versmaden 't Botteltje. Héél lekkere bieren van 't vat.

Gereisd met partner in mei 2013

reddende engel

miranda
22-8-2012

de eigenaar van dit hotel was onze reddende engel na een grote domper aan de overkant bij alpha hotel. we konden onze tweede nacht hier doorbrengen ook al waren ze volboekt. we kregen een zolderkamer waar ze zeer bescheiden over deden en we maar voor 1 persoon hoefde te betalen omdat het niet veel soeps was. maar na t vorige hotel konden we alles aan. we liepen naar boven en wisten niet wat ons overkwam!! we hadden een zeer schone kamer met een slaapbank en een 1 persoonsbed, en we hadden zelfs een bad!! ook mochten we gratis ontbijten maar we wouden graag op een teras eten dus daar hebben we geen gebruik van gemaakt. een geweldige service met zeer vriendelijke mensen!! ik heb ze wel 100x bedankt voor de service en het redden van ons weekendje weg. je zit zo aan het strand, op een terras of in het nachtleven de ligging is ook perfect!!

Gereisd met partner in augustus 2012

Ineke Arends
12-7-2012

Mooi hotel . Mooie moderne kamers. Heerlijk ontbijt en diner geweldig. Echt een super weekend gehad met mijn meisje.

Gereisd met partner in juni 2012
2007

heb 5 nachten doorgebracht in volpension en met bierarrangement.eten was super en bijhorend cafe zeer gezellig.enkel de kamer (zeer benepen )en bed (volgens mij een doorleefd stromatras ) waren erg tegengeslagen wat de pret wel wat gedrukt heeft.

Gereisd met partner in september 2005
2006

Super leuke tijd gehad!

Alles was netjes verzorgd en iedereen was reuzevriendelijk. De sfeer was bijzonder knus en het bierarrangement is van harte aan te bevelen!

Wij hebben hier een gezellig en romantisch weekendje beleefd!

Groeten uit Nederland

Gereisd met partner in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Botteltje in Oostende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Botteltje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.