Hotel Botteltje ***

Review geschreven door miranda

reddende engel

miranda,
22-8-2012

de eigenaar van dit hotel was onze reddende engel na een grote domper aan de overkant bij alpha hotel. we konden onze tweede nacht hier doorbrengen ook al waren ze volboekt. we kregen een zolderkamer waar ze zeer bescheiden over deden en we maar voor 1 persoon hoefde te betalen omdat het niet veel soeps was. maar na t vorige hotel konden we alles aan. we liepen naar boven en wisten niet wat ons overkwam!! we hadden een zeer schone kamer met een slaapbank en een 1 persoonsbed, en we hadden zelfs een bad!! ook mochten we gratis ontbijten maar we wouden graag op een teras eten dus daar hebben we geen gebruik van gemaakt. een geweldige service met zeer vriendelijke mensen!! ik heb ze wel 100x bedankt voor de service en het redden van ons weekendje weg. je zit zo aan het strand, op een terras of in het nachtleven de ligging is ook perfect!!

Gereisd met partner in augustus 2012