Is ontzettend achteruit gegaan

Review geschreven door janssen

Is ontzettend achteruit gegaan

janssen,
8-1-2009

Wij waren jarenlang trouwe gasten van hotel Marion. We hebben veel vrienden en bekenden naar dit hotel doorverwezen. Het voordeel is dat er een goed restaurant en een gezellige kroeg bij ligt. De eigenaresse en haar zoon heel vriendelijk, gastvrij en correct. De Eigenaar was een zeer onvriendelijke en norse man ( wellicht het verkeerde beroep gekozen!).

In 2003 zijn we er de laatste keer gaan slapen.

Het botteltje ( de kroeg ) en Het Restaurant zijn heel mooi opgeknapt, maar de kamers zijn verschrikkelijk. WC brillen waar de "lak" vanaf was gebladerd, losse tegeltjes in de badkamer, slechte bedden, wel schoongemaakt maar door het versleten interieur leek het dat het niet schoon was. De jaren erna zijn we in een ander hotel (Die Prince), dat wel schoon en proper is, gaan slapen.

We hebben wel nog een paar jaar gegeten in het restaurant en doorgezakt in het botteltje. Maar na het zoveelste onvriendelijke behandeling door de eigenaar, gaan we niet meer!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2008