redelijk hotel .voor een nacht goed te doen

Review geschreven door Evelyne

redelijk hotel .voor een nacht goed te doen

Evelyne,
11-5-2014

Wij zijn net terug van een weekend Oostende De kamer van hotel Marion vonden wij een beetje tegen vallen .Het was erg klein .De kamers die je op de foto´s van hun site ziet hadden wij niet die kosten wel iets meer maar daarom klopt het prijs en kwaliteit ook wel.Het ontbijt was goed en ook heel vriendelijk personeel .Ik vond het ook fijn dat er een schaaltje met schoen poets doekjes op de badkamer stond want als je aan het strand bent geweest is het fijn dat je je schoenen schoon kunt maken. voor de rest ziet het er wel oud uit en dat is jammer dat ze er niet iets aan doen wel hele mooie oude elementen in het gebouw zoals glas en lood ramen en een mooi trappen huis met mooie trap ze zouden die dingen echt moeten opknappen maar voor de rest wel schoon overal.voor een nacht was het goed te doen maar voor een week zou ik er niet willen zitten.de ligging is heel goed binnen 5 minuten ben je aan het strand of binnen stad.wel een hele kleine lift maar voor 2 personen maar hij werkt goed.

Gereisd met partner in mei 2014