Hotel Botteltje

12 reviews over Hotel Botteltje in het Nederlands

Super hotel

Fam. Martens
3-1-2018

Super mooie kamers en gezellige cafe ,echte aanrader!

Niets negatief op aan te merken!

geweldig na de verbouwing , echt super mooi

colinda
28-8-2017

Vorig weekend daar gelogeerd voor 2 nachten in de familiekamer met 2 volwassen en 2 grote kinderen . Wat een mooie en luxe kamer , incl airco, mooie grote inloopdouche, twee tv, goede wifi, geweldig ontbijt . Je kan ook heerlijk eten in het Café wat naast het hotel ligt . De materialen zijn heel mooi op de kamer en alles was heel netjes .

geweldige ligging, zo in centrum een aan de zijdijk. op aanvraag evt parkeerplaats .

Oude reviews (archief)

Wij zijn net terug van een weekend Oostende De kamer van hotel Marion vonden wij een beetje tegen vallen .Het was erg klein .De kamers die je op de foto´s van hun site ziet hadden wij niet die kosten wel iets meer maar daarom klopt het prijs en kwaliteit ook wel.Het ontbijt was goed en ook heel vriendelijk personeel .Ik vond het ook fijn dat er een schaaltje met schoen poets doekjes op de badkamer stond want als je aan het strand bent geweest is het fijn dat je je schoenen schoon kunt maken. voor de rest ziet het er wel oud uit en dat is jammer dat ze er niet iets aan doen wel hele mooie oude elementen in het gebouw zoals glas en lood ramen en een mooi trappen huis met mooie trap ze zouden die dingen echt moeten opknappen maar voor de rest wel schoon overal.voor een nacht was het goed te doen maar voor een week zou ik er niet willen zitten.de ligging is heel goed binnen 5 minuten ben je aan het strand of binnen stad.wel een hele kleine lift maar voor 2 personen maar hij werkt goed.

gewoon prima

johan.goemaere1
22-5-2013

Laatste jaren hebben we reeds diverse keren gelogeerd in Hotel Marion . Ontvangst prima in orde, kamers ok, ontbijt ook en rekening héél redelijk. Ideale ligging tov het centrum en een niet te versmaden 't Botteltje. Héél lekkere bieren van 't vat.

Een intiem en gezellig hotel.

Hanny
28-8-2012

Het is een vriendelijk simpel hotel.De kamers zijn klein maar netjes en schoon.Het ligt vlak bij de boulevard en het centrum.Het staat in een straat met meerdere kleine horeca gelegenheden om te eten drinken en te slapen.Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.Wij waren hier voor de tweede keer,dat zegt al genoeg.In het bijbehorende Botteltje kun je heerlijk eten en drinken o.a.300 soorten bier.De prijs kwaliteit is goed bij dit hotel.Het is geen hotel om lang in je kamer te zitten,daar zijn ze te klein voor vind ik.

reddende engel

miranda
22-8-2012

de eigenaar van dit hotel was onze reddende engel na een grote domper aan de overkant bij alpha hotel. we konden onze tweede nacht hier doorbrengen ook al waren ze volboekt. we kregen een zolderkamer waar ze zeer bescheiden over deden en we maar voor 1 persoon hoefde te betalen omdat het niet veel soeps was. maar na t vorige hotel konden we alles aan. we liepen naar boven en wisten niet wat ons overkwam!! we hadden een zeer schone kamer met een slaapbank en een 1 persoonsbed, en we hadden zelfs een bad!! ook mochten we gratis ontbijten maar we wouden graag op een teras eten dus daar hebben we geen gebruik van gemaakt. een geweldige service met zeer vriendelijke mensen!! ik heb ze wel 100x bedankt voor de service en het redden van ons weekendje weg. je zit zo aan het strand, op een terras of in het nachtleven de ligging is ook perfect!!

Ineke Arends
12-7-2012

Mooi hotel . Mooie moderne kamers. Heerlijk ontbijt en diner geweldig. Echt een super weekend gehad met mijn meisje.

Aanrader!

Klaas
20-9-2009

mooie comfort kamer en goede service

vriendelijk ontvangst aan de receptie

mooie rustige ligging aan natuurgebied

Oostvoorne en Den Briel zijn leuke plaatsen om te ontdekken

Is ontzettend achteruit gegaan

janssen
8-1-2009

Wij waren jarenlang trouwe gasten van hotel Marion. We hebben veel vrienden en bekenden naar dit hotel doorverwezen. Het voordeel is dat er een goed restaurant en een gezellige kroeg bij ligt. De eigenaresse en haar zoon heel vriendelijk, gastvrij en correct. De Eigenaar was een zeer onvriendelijke en norse man ( wellicht het verkeerde beroep gekozen!).

In 2003 zijn we er de laatste keer gaan slapen.

Het botteltje ( de kroeg ) en Het Restaurant zijn heel mooi opgeknapt, maar de kamers zijn verschrikkelijk. WC brillen waar de "lak" vanaf was gebladerd, losse tegeltjes in de badkamer, slechte bedden, wel schoongemaakt maar door het versleten interieur leek het dat het niet schoon was. De jaren erna zijn we in een ander hotel (Die Prince), dat wel schoon en proper is, gaan slapen.

We hebben wel nog een paar jaar gegeten in het restaurant en doorgezakt in het botteltje. Maar na het zoveelste onvriendelijke behandeling door de eigenaar, gaan we niet meer!!

nog steeds ok

Van Meroye-Vanoppen
29-12-2008

Wij gaan daar al jaren op weekend of voor een paar dagen met of zonder kinderen.

We worden er telkens ontvangen als een stukske van de familie zelfs onze kinderen nu 16 jaar zijn er thuis en gaan graag mee.

De kamers mogen wel wat moderner zijn maar de gezelligheid is en blijft troef zekers na een lekkere maaltijd het afzakken naar het botteltje en dan naar bed.

En de uitbreiding is heel mooi en even rustiek als de rest we gaan er met plezier naar toe niks is er teveel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Botteltje in Oostende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Botteltje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Botteltje scoort een 8.46 uit 10 op basis van 13 reviews.