Géén boekingskosten

Botteltje

BelgiëWest VlaanderenOostende

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Botteltje voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 16 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.8FenomenaalScore uit 16 reviews

• Airconditioning

16 Reviews over Botteltje

• 10Benoot R.27-07-2021

Fantastische 4 daagse

Komen al jaren naar zee in hotels. Nu pas gezien - spijtig. Top hotel. Vriendelijke ontvangst. Mooie Ierse Pub met annex hotel. Een bierenkaart van rond de 300. 16 tapbieren. Plus bij elk biertje een mooie uitleg door de vriendelijke garcons. De thema-hotelkamers zijn ruim, mooi en voorzien van een top badkamer (regendouche en aut. toilet). Hygiene is top - kraaknet. Het ontbijt is top met uitgebreide chacuterie, kazen, fruit, warm, vruchtensappen enz. Corona-proof uiteraard. Eén klein minpuntje is het gekreis van de meeuwen 's nachts, ondanks dubbele beglazing. Tevens een fantastische airco. Familiekamer (thema rodenbach) was groot met 2 kingsize bedden, bureau genoeg kasten en 2 lcd tv's. Bij aankomst 2 biertjes van het thema en fles water. Eten met bieren klaargemaakt in resto - lekker en niet duur.

• 10Wim04-06-2019

Een aanrader, ook voor wie liever wijn drinkt!

Gezellig familiehotel met mooie themakamers voorzien van alle modern comfort. Verzorgd en uitgebreid ontbijt (warm & koud buffet). Ideale ligging t.o.v. strand, stadscentrum, station en parking. Biercafé met een indrukwekkende kaart en bovendien een heerlijke keuken. Zeer vriendelijke eigenaars.

• 9Chiara Magits23-07-2018

Perfect

Hotel botteltje is fantastisch Wij komen hier al jaren Is volledig vernieuwd en de kamers zijn grandioos mooi met alles erop en eraan

• 9Fam. Martens03-01-2018

Super hotel

Super mooie kamers en gezellige cafe ,echte aanrader! Niets negatief op aan te merken!

• 9colinda28-08-2017

geweldig na de verbouwing , echt super mooi

Vorig weekend daar gelogeerd voor 2 nachten in de familiekamer met 2 volwassen en 2 grote kinderen . Wat een mooie en luxe kamer , incl airco, mooie grote inloopdouche, twee tv, goede wifi, geweldig ontbijt . Je kan ook heerlijk eten in het Café wat naast het hotel ligt . De materialen zijn heel mooi op de kamer en alles was heel netjes . geweldige ligging, zo in centrum een aan de zijdijk. op aanvraag evt parkeerplaats .

• 6Evelyne11-05-2014

redelijk hotel .voor een nacht goed te doen

Wij zijn net terug van een weekend Oostende De kamer van hotel Marion vonden wij een beetje tegen vallen .Het was erg klein .De kamers die je op de foto´s van hun site ziet hadden wij niet die kosten wel iets meer maar daarom klopt het prijs en kwaliteit ook wel.Het ontbijt was goed en ook heel vriendelijk personeel .Ik vond het ook fijn dat er een schaaltje met schoen poets doekjes op de badkamer stond want als je aan het strand bent geweest is het fijn dat je je schoenen schoon kunt maken. voor de rest ziet het er wel oud uit en dat is jammer dat ze er niet iets aan doen wel hele mooie oude elementen in het gebouw zoals glas en lood ramen en een mooi trappen huis met mooie trap ze zouden die dingen echt moeten opknappen maar voor de rest wel schoon overal.voor een nacht was het goed te doen maar voor een week zou ik er niet willen zitten.de ligging is heel goed binnen 5 minuten ben je aan het strand of binnen stad.wel een hele kleine lift maar voor 2 personen maar hij werkt goed.

• 9johan.goemaere122-05-2013

gewoon prima

Laatste jaren hebben we reeds diverse keren gelogeerd in Hotel Marion . Ontvangst prima in orde, kamers ok, ontbijt ook en rekening héél redelijk. Ideale ligging tov het centrum en een niet te versmaden 't Botteltje. Héél lekkere bieren van 't vat.

• 9Hanny28-08-2012

Een intiem en gezellig hotel.

Het is een vriendelijk simpel hotel.De kamers zijn klein maar netjes en schoon.Het ligt vlak bij de boulevard en het centrum.Het staat in een straat met meerdere kleine horeca gelegenheden om te eten drinken en te slapen.Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.Wij waren hier voor de tweede keer,dat zegt al genoeg.In het bijbehorende Botteltje kun je heerlijk eten en drinken o.a.300 soorten bier.De prijs kwaliteit is goed bij dit hotel.Het is geen hotel om lang in je kamer te zitten,daar zijn ze te klein voor vind ik.

• 10miranda22-08-2012

reddende engel

de eigenaar van dit hotel was onze reddende engel na een grote domper aan de overkant bij alpha hotel. we konden onze tweede nacht hier doorbrengen ook al waren ze volboekt. we kregen een zolderkamer waar ze zeer bescheiden over deden en we maar voor 1 persoon hoefde te betalen omdat het niet veel soeps was. maar na t vorige hotel konden we alles aan. we liepen naar boven en wisten niet wat ons overkwam!! we hadden een zeer schone kamer met een slaapbank en een 1 persoonsbed, en we hadden zelfs een bad!! ook mochten we gratis ontbijten maar we wouden graag op een teras eten dus daar hebben we geen gebruik van gemaakt. een geweldige service met zeer vriendelijke mensen!! ik heb ze wel 100x bedankt voor de service en het redden van ons weekendje weg. je zit zo aan het strand, op een terras of in het nachtleven de ligging is ook perfect!!

• 9Ineke Arends12-07-2012

Mooi hotel . Mooie moderne kamers. Heerlijk ontbijt en diner geweldig. Echt een super weekend gehad met mijn meisje.

Hotel Botteltje info

Het complex